Romantikeren 1263 Skrevet 22. Juni, 2014 Her forleden mødte jeg en af mine tidligere kollegaer eller hvad man nu kalde ham i bussen. En overordentlig sød ung mand som jeg personligt hurtigt falder sympati for. Han er en af dem som jeg tror virkelig har gavn af at få besøg af eller besøge en af de røde herinde. det skyldes nogen udfordringer som jeg ikke vil udpensle her. Men han er også hamrende uforudsigelig, ligesom pludselig ude af det blå spurgte jeg om jeg har været til luder ( det er hans udtryk ikke min ) hvilket jeg svaret det vil jeg ikke benægte. Han har samtidige en glimrende hukommelse og kan huske at vi har snakkede om det tidligere under et såkaldt "pædagogisk" møde hvor han nok af nysgerrighed og måske også en lyst til at prøve en seance. Hvilket pædagogerne sagde uden tørven det må man ikke. hvilket jeg så sagde det må du da godt. og så var den diskussion over. men så siger han noget til mig som jeg ser som et pædagogisk kneb til at få vedkommende i retning at han er galt på den og, indrømmet det fik mig også selv til at tænke over det en ekstra gang. Se det for dens prostitueret synsvinkel hvordan vil du have det med at 10 fremmed mænd kommer op dig hver dag. og han var så meget imod prostitution fra nysgerrighed og måske et inderligt ønske til fuldstændig afstandtagende Sæt lige tingene på spidsen, hvorfor ikke sige 20. Jeg var rystet godt jeg slap væk fra det sted jeg mødte ham. for de ville prøve med alle midler med at vende af med den tanke er jeg ret sikker på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bodie 44 Skrevet 22. Juni, 2014 "pædagogisk kneb" hvad vil du dermed sige ?? prostitution er et arbejde og hvad så om der er 10-20 eller 100 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 22. Juni, 2014 Ja netop det er jo ligegyldigt hvor mange men det er det velkendte offerkort der trækkes at det er amoralsk at gå til prostitueret. måske kunne jeg erstatte pædagogisk kneb med et andet ord. men observeret bare at han gik fra nysgerrighed til en der mente at det hele burde være ulovligt, så derfor jeg dragede denne konklusion. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 22. Juni, 2014 men så siger han noget til mig som jeg ser som et pædagogisk kneb til at få vedkommende i retning at han er galt på den og, indrømmet det fik mig også selv til at tænke over det en ekstra gang. Se det for dens prostitueret synsvinkel hvordan vil du have det med at 10 fremmed mænd kommer op dig hver dag. Du kan også vende den om og spørge: "Hvordan ville du have det med at komme op i 10 fremmede kvinder hver dag?" Mange mænd ville formentlig mene at det havde de det såmænd ganske udmærket med. Hvorfor skulle det være anderledes for kvinder? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 22. Juni, 2014 og han var så meget imod prostitution fra nysgerrighed og måske et inderligt ønske til fuldstændig afstandtagende jeg forstår ikke hvad du skriver her.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oraljoy 66 Skrevet 22. Juni, 2014 (edited) Jeg tror svaret på dette spørgsmål afhænger af om man anser glædespigernes betaling som kompensation for tid eller strabadser... Hvis det er kompensation for tid, så har en GP det vel fint med et antal der ligger indenfor hendes fysiske formåen (alm. træthedsbetragtning det er jo en fysisk aktivitet - eller som SEM, som af service-overvejelser begrænser sig meget kraftigt)... Hvis en GP mener det er kompensation for strabadser, burde hun nok lave noget andet... Hvis man som kunde mener at det er for strabadser, burde man nok undlade at besøge dem... For mig er det kompensation for tid ... Redigeret 22. Juni, 2014 af oraljoy 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 22. Juni, 2014 Du kan også vende den om og spørge: "Hvordan ville du have det med at komme op i 10 fremmede kvinder hver dag?" Mange mænd ville formentlig mene at det havde de det såmænd ganske udmærket med. Hvorfor skulle det være anderledes for kvinder? Ja det er netop en af disse efterfølgende overvejelser jeg havde efter udsagnet. og I øvrigt ligner det slet ikke ham at komme med sådanne argumenter. altså om at jeg skulle forestille mig at være prostitueret og have 10 fremmed mænd op i mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 22. Juni, 2014 jeg forstår ikke hvad du skriver her.. lad mig uddybe det lidt nærmere Han var tydeligvis interesseret og nysgerrig omkring at kunne købe sig til sex. det hele vendte rundt 380 grader fra nysgerrighed til at det var bandløst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Juni, 2014 Hmm... måske det har været for hårdt for mig at klippe hæk i varmen, men jeg forstår ikke dit indlæg og hvad du vil med det. /Sent from my phone/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 22. Juni, 2014 Hmm... måske det har været for hårdt for mig at klippe hæk i varmen, men jeg forstår ikke dit indlæg og hvad du vil med det. /Sent from my phone/ Jeg tror det har været for hårdt ja. Manden ønsker at dele hvordan en af hans bekendte er under påvirkning og ændrer holdning. Det fremgår klart. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 22. Juni, 2014 (edited) Jeg tror det har været for hårdt ja. Manden ønsker at dele hvordan en af hans bekendte er under påvirkning og ændrer holdning. Det fremgår klart. Så klart er det nu heller ikke. Jeg måtte læse indlægget flere gange og var alligevel ikke helt sikker på, at jeg havde forstået det. Så fremfor at fremstå som dum, valgte jeg lige at se, hvad andre skrev. Jeg kan nu se, at jeg ikke er helt galt afmarcheret. Redigeret 22. Juni, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 22. Juni, 2014 Hej Borende X, Jeg tænker budskabet måske er lidt blødt og svævende. Noget "føleri" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg