Gæst Skrevet 22. Juni, 2014 (edited) Jens du skal stoppe nu!!!! Forestillingen er slut....... for LANG tid siden!! Vi er mange der er bekymrede... og det ER dig der er galt på den! Slet Sisses telefonnummer og kom videre i teksten.. til alles bedste Redigeret 22. Juni, 2014 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 22. Juni, 2014 Når man, som jeg, har kendt Sisse i mange år, så vil jeg sige at du skal aldrig nogensinde kontakte hende igen. Hendes åbne brev, hvor hun maler et billede af dig, er for mig et neonskilt med udråbstegn om dit halvpsykopatiske sind. Jeg vil ikke benytte mig af trusler, men tro mig, du skal ikke kontakte hende igen. Hun fortalte mig at du kontaktede hende 11 timer efter du skrev dette indlæg - det siger lidt om det, ikke? Det var alt herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 22. Juni, 2014 (edited) Når man, som jeg, har kendt Sisse i mange år, så vil jeg sige at du skal aldrig nogensinde kontakte hende igen. Hendes åbne brev, hvor hun maler et billede af dig, er for mig et neonskilt med udråbstegn om dit halvpsykopatiske sind. Jeg vil ikke benytte mig af trusler, men tro mig, du skal ikke kontakte hende igen. Hun fortalte mig at du kontaktede hende 11 timer efter du skrev dette indlæg - det siger lidt om det, ikke? Det var alt herfra. Hvis dette er sandt, så må jeg sige: Gå til en psykiater, Jens! Og det er alvorligt og venligt ment.Det er godt, at du undskylder, men du må ikke kontakte Sisse mere! Ingen bakker dig op for hvad du har gjort, men fordi at du står op og undskylder. Og alle forventer, at du stopper med at kontakte Sisse nu! Redigeret 22. Juni, 2014 af Spice 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 22. Juni, 2014 (edited) Jens! Træk dig helt og aldeles ud af det her. Du er på en eller anden måde kommet helt galt af sted med en kontakt. Årsagen kender jeg ikke, men det er åbenlyst, at pigen, som efterhånden er ret erfaren i branchen, ikke ville mere med dig ud over den almindelige kundekontakt. Og det vil hun heller ikke engang mere. Accepter det, og erkend, at livet (også) er fuld af den slags skuffelser. Jeg kender dem nøje fra min egen ungdom, uden dog at have staldket andre. Men jeg har med alderen (også) lært, at livet er fuld af muligheder, og det er dem, man skal satse på. Ikke på nederlagene. Redigeret 22. Juni, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Juni, 2014 Hvis I vil hjælpe Sisse.....så stop med at skriv så meget som et enste ord mere i denne sag. Alt hvad der skrives vil Stalkeren kunne bruge og få et adrenalin kick af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 23. Juni, 2014 Stalkeren har åbenlyst ikke fanget pointen, når han siger at han håber hun kontakter ham og han selv kontakter hende - selv efter at han har "givet en undskyldning". Jeg anbefaler en politianmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pia Lindblad Skrevet 6. Juli, 2014 Helt klart Jens er gået langt over stregen.....Nu kender jeg personen og rigtigt han er som et barn i en legetøjsbutik men men Han er ikke stalker ikke syg oven i hovedet det siger jeg ikke for at forsvare ham det er ikke rigtigt hvad han har gjort men han er faktisk en meget sød og venlig person og hjælpsom når jeg tænker på hans baggrund så forstår jeg ikke hans opførelse men farlig Nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg