Hop til indhold

Recommended Posts

jeg havde fornøjelsen at få en på opleveren her under aftenen    :o

Jeg besøgte: http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=20785, som jeg havde stående på min todo liste som Bella. I stedet var det en ny profil. Anja hedder hun.

Hun så fræk ud på billederne, så jeg ringede.  Det viste sig hun var ledig og jeg kunne komme med det same :wink:. Jeg havde ikke nået at checke profilen ud, men billederne er ikke hende! 

Stedet viste sig at være en sidegade til Østerbrogade. 

Alderen passer så nogenlunde 30-32 år, en stor pige, omkring 70-75 kg, men med en fin Latino figur. Så jeg er på.

Bestiller en times tid, som jvf profil koster 1300, men hun vil have 1500. Hendes engelsk er ikke noget videre at råbe hurra for. Der sniger en del spanske og franske gloser ind. Der er angiveligt noget mere inclusiv. Jeg finder bare ikke ud af hvad i forvirringen.

Men så foreslår hun en trekant med en "veninde" for 45 min til 2000. Det havde jeg så kun 1850,- og var ikke videre indstillet på at skulle hente forstærkning. Hun står og laver trutmund og kan åbenbart ikke tage en beslutning. Hun kigger mig lidt an og tager mig i skridtet. Så var der pludselig penge nok. Veninden var så en kollega på stedet. Hun hed "Karin" og var et fint latino nips på 55kg og yngre. thumbs up - det virkede lovende  :P

Hold da op - Karin råsnavede mig nærmest i gulvet. Anja var ikke meget andet end tantekys. Men Karin var alt rigeligt. :P

Jeg blev bedt om at lægge mig på sengen. Og så var rensning - af hænderne. Det har jeg ikke været ude for før. Men det er faktisk ok, der kan ofte gemme en masse bakterier. 

Så går begge pigerne ombord i mig .. jeg fik så hatten den passede. 

Pigerne kompletterede hinanden perfekt.

Jeg fik råsnav, med masser af tunge og dejligt vådt. Masser af fisse, 69 og sågar mulighed for at tage Anja analt. På et tidpunkt spørger Anja så om jeg vil have superfransk. Det viste sig at være megafransk. Og jeg kom i mega udløsning, og Anja tog hver en dråbe. Jeg ku ikke se om hun slugte, da jeg havde Karin på mit ansigt. ;)

Skøn oplevelse. :grin:

Pigerne set hver for sig er på det jævne <_<. Og sammen var det rigtigt godt  :-P  

Hvad der lige triggede trekant, fandt jeg aldrig ud af. Anja var ikke god til engelsk og Karin ku nærmest ikke ord engelsk.

Gentagelse: tror det ikke. Anja er her kun 8 dage endnu. Omstændighederne for tilfældige.

Stedet: rent og pænt. 

krop: Anja: 6/10 Karin: 7/10

sex: Anja: 6-7/10 karin: 6-7/10 Sammen: 9/10  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...