Hop til indhold
siddharta

Lykke, sundhed og købesex

Recommended Posts

Vi diskuterer det jo i hvert fald her og nu. Og jeg er overbevist om at der findes forskere der kigger også på dette. Problemet er bare at også videnskab er politik, i den bemærkelsen at de resultater magten ikke er interesserede i, ikke heller kommer til borgernes kendskab.

Prostitution har mange positive og mange negative sider. Problemet er at købesexmodstandere kun aktualiserer negative sider og dem som mener købesex skal være tilladt kun snakker om kvindernes frihed og ret til at selv bestemme.

Ingen beskæftiger sig med prostitutionens positive virkninger.

B

Nej, for ingen magthavere/politikere er interesseret i åbent sexkøb, fordi det i sin natur kræver en hvis grad af hemmelighedskræmmeri og derfor bliver umulig at kontrollere eller styre. Vores samfund bliver i højere og højere grad kendetegnet ved detailstyring fra mere og mere centralt hold, en udvikling købesexmarkedet slet ikke vil kunne forenes med. I hvert fald ikke så længe familierne primært er kendetegnet ved monogame parforhold.

Del dette indlæg

Link til indlæg

siddharta "for president" :P

Hvis bare du kunne overbevise vores kære politikere og sundhedsvæsenet om at købesex bidrager til fysisk, mental og social velvære :)

Jeg er enig i at sex er dejlig og befriende om man får det på den ene eller anden måde. Det burde være en menneskeret at dyrke sex og få sex.

Det er en paragraf som jeg synes mangler i menneskerettighederne :D

Jeg kan godt lide Frej's motto:

Husk de nye sundhedsråd om ernæring og motion:
"Drik mindre og hor mere"!

Det med at "flyve på en sky" har jeg bogstavlig oplevet adskillige gange efter mine mange rejser til udlandet.
Der jeg sad i en flyver på vej hjem, i flyet tænkte jeg tilbage på de dejlige oplevelser jeg lige af haft med søde piger få timer før... så ja jeg svævede bogstavlig talt og mentalt på en sky, flere tusinde meter over jorden, det er en herlig tilstand :D
Kan man komme tættere på himlen ? :D

Mon ikke vi alle i fællesskab kan i det mindste presse politikerne og sygdomsvæsenet ;-) hvis bare vi gør en indsats for at dele idéer og tanker?

Mht. sex som en menneskerettighed, så kan jeg se alvorlige problemer med at få det praktiseret. Som det største problem ser jeg, at det selvfølgelig er en umistelig rettighed for den prostituerede at kunne sige nej til en gæst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...