Hop til indhold
Guest Sisse

åbent brev til en kunde

Recommended Posts

Jeg giver (igen) Jasmin og katja helt ret!

Han udviser helt klart et psykopatisk adfærdsmønster, og du skal i DEN grad passe på dig selv, Sisse! :eek:

Om du så skal anvende politiet eller mere ufine metoder, så skal du sikre dig, at han bliver skræmt HELT væk snarest muligt!

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Æv, Sisse. :(

Sådanne oplevelser er bare slet ikke sjove. Ligesom Katja minder det mig også om det helvede, jeg selv var igennem. Dog havde jeg kendt manden i 1,5 år, før det gik galt, så jeg er enig med de andre piger i, at det er uhyggeligt hurtig, at denne mand er nået til det punkt.

Jeg selv blev chikaneret - on and off - i ca 2 år, og jeg håber aldrig, at det når dertil for dig.

Hvis han minder bare en lille smule om min stalker, så kan man desværre ikke ræsonnere med ham, ej heller råbe ham op. :( Det er også meget svært at skræmme ham væk. For ikke at sige umuligt. Ignorer, ignorer, ignorer. Dog vil jeg kraftigt fraråde ufine metoder, for du kan risikere at stå i en situation, hvor du har brug for at have politiet i ryggen.

Tak fordi du delte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ikke for at køre tråden af sporet eller nedgøre Sisse's problemer, men jeg tvivler på at Veri-pigen får en stalker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Sisse for at give os et indblik i dine inderste tanker, jeg havde en fornemmelse at du blev stalket i den seneste tid, men jeg var ikke klar over det stod så slem til.

Jeg fatter ikke disse mænd som stalker kvinder og fatter ikke at disse mænd ikke respekter et nej eller folks privat liv.

Give man dem en lillefinger tager de hele armen og vil have både krop og sjæl med i købet, øv :(

Der var en GP som skrev at hun blev stalket på vej til og fra arbejdet, hvor stalkeren fulgte efter hende, han tog det samme tog og satte sig samme togkupé som pigen, meget ubehageligt, øv.

Der var delte mening som omkring håndtering af denne stalker, nogle ville bruge vold, andre ville konfrontere manden verbalt, der var forslag om at ignorerer manden, som om han ikke fandtes.... 

Hvem ved hvad der foregår i hovedet på disse stalker, måske lider de af tvangstanker forstærket af en besættende forelskelse...

Sisse du får min fulde opbakning og støtte, jeg håber manden kommer til fornuft og du slipper af med denne stalker ASAP.

PS:

Jeg tror, Sisse du er simpelthen for god i sengen, derfor er manden helt fortabt og forgabt i dig :P:D

God weekend :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

måske er han herinde og er en af dem som liker pigernes indlæg, uanset hvad de skriver.

Det var da en usædvanligt tåbelig kommentar til et så alvorligt emne!

Hvis du ikke har noget fornuftigt at tilføre debatten, kunne du så ikke gøre alke den tjeneste IKKE at skrive noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var da en usædvanligt tåbelig kommentar til et så alvorligt emne!

Hvis du ikke har noget fornuftigt at tilføre debatten, kunne du så ikke gøre alke den tjeneste IKKE at skrive noget?

var han ikke herinde? endnu et pletskud fra kaj :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

var han ikke herinde? endnu et pletskud fra kaj :)

Det var han så, men det ændrer ikke på, at dit indlæg var utidigt og ikke burde have været der!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var han så, men det ændrer ikke på, at dit indlæg var utidigt og ikke burde have været der!

det er så din menig. tror du ikke også at sisse. havde på fornemmmelse/vidste han var herinde, når hun skrev et åben brev til ham? men skal vi ikke bare glæde os over at han har lovet at lade sisse være i fred?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jens55

Æv, Sisse. :(

Sådanne oplevelser er bare slet ikke sjove. Ligesom Katja minder det mig også om det helvede, jeg selv var igennem. Dog havde jeg kendt manden i 1,5 år, før det gik galt, så jeg er enig med de andre piger i, at det er uhyggeligt hurtig, at denne mand er nået til det punkt.

Jeg selv blev chikaneret - on and off - i ca 2 år, og jeg håber aldrig, at det når dertil for dig.

Hvis han minder bare en lille smule om min stalker, så kan man desværre ikke ræsonnere med ham, ej heller råbe ham op. :( Det er også meget svært at skræmme ham væk. For ikke at sige umuligt. Ignorer, ignorer, ignorer. Dog vil jeg kraftigt fraråde ufine metoder, for du kan risikere at stå i en situation, hvor du har brug for at have politiet i ryggen.

Tak fordi du delte.

Hej Nikita og Sisse

Jeg er rystet over at det er kommet her til, jeg ved ikke hvad i tror der er sket, i skulle næsten se det jeg har skrevet til Sisse. Men jeg er ny i denne branche og det kan da godt være at det er mine føelser der løber af med mig men jeg kan godt styre dem. Det jeg har forsøgt er at finde en dejlig pige, som jeg kunne besøge engang imellem, samtidig kunne jeg godt tænke at vi også kunne blive gode venner. Som også Sisse skriver at der en nogle af hendes kunder hun er meget tætte på. Det er nok det jeg har søgt. Men jeg tror hun har misforstået mig, det er jeg ked af som jeg har skrevet. Jeg er ikke nervøs for at erkende de fejl man laver, for det kommer man længst med.

Tilsidst jeg er ikke den i tror.

jens

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...