Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Hej.. kajbigpakaj, kom nu videre du en voksen mand, det er nette ikke virkeligheden og nej ikke fair, men livet er det sjælden, Ja godmorgen Line...!!! Kim og ikke kaj- når ja same same... Men undskylder så igen igen.. Tak yas. God dag til dig knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Line det er ikke kaj der har skrevet det der... det er Kim B *gg* Potado, Potado, -de burde begge få en kæmpe Line krammer ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Potado, Potado, -de burde begge få en kæmpe Line krammer Det får de sgu da bare... Der går intet fra mig ved at dele lidt karma ud- så k og k kom og få et KÆMPE krammer smil... Det kan være molly giver et også... Knus knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 er det fair, hvis man vinder, at pigen kan afvise dig? hvis tykke-troels vinder, skal han vel ikke afvises og fratages sin gevinst, fordi han er overvægtig? hvis man f.eks samler 25ookr, kan jeg ikke se hvorfor vinderen ikke selv skulle kunne vælge en pige. som også vil være sammen med ham Din sidste linie får det hele til at give mening. Nemlig " som også vil være sammen med ham" Der er mange piger der frasorterer nogle i deres annoncer. Fair nok, sådan skal det da være! Men er du så heldig at vinde en konkurrence og dernæst så uheldig at pigen har frasorteret dig, så er det da noget røv! Nu lyder det til flere piger gerne vil være præmiepige, så løsningen kunne være vinderen selv kunne vælge udfra logistik, hvem der ikke har frasorteret ham og hvem han gerne vil have :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Desværre Line. Ikke tale om, om jeg hopper på dit karma fis. Når jeg har skrevet noget, står jeg ved det skrevne. Og om hvorvidt dedt klinger negativt i dine øregange, er jeg ret ligeglad med og nej ingen andre skal bestemme hvordan mit humør og mit skriv skal være. Så hold op med at leg mor overfor mig Line. Desuden finder jeg dine egne metoder enormt falske. Først fyre du din mening af og når den ikke falder i god jord, påberåber du dig bare kama og kammeratskab - det da kujon agtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Jeg er fresh Line-pigen, et rigtigt teletubbis-gruppekrammer til alle dem som ikke har opdaget det er fredag og solen skinner ;) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Desværre Line. Ikke tale om, om jeg hopper på dit karma fis. Når jeg har skrevet noget, står jeg ved det skrevne. Og om hvorvidt dedt klinger negativt i dine øregange, er jeg ret ligeglad med og nej ingen andre skal bestemme hvordan mit humør og mit skriv skal være. Så hold op med at leg mor overfor mig Line. Desuden finder jeg dine egne metoder enormt falske. Først fyre du din mening af og når den ikke falder i god jord, påberåber du dig bare kama og kammeratskab - det da kujon agtigt. Tror du ikke bare vi er meget forskellige??? Altså i like to move on og du... Ja sådan lidt bittermås agtigt ikk... Når men mor rollen er jeg dæleme også rigtig god til, så du må gerne blive trøstet også... Selvfølgelig skal du da bestemme dit humør osv selv , kunne du da så for fanen ikke bare bestemme som en voksen og bestemme dig for at være så bestemt, at du kunne skåne os andre lidt??? Der er enormt meget negativt karma omkring dig og det er skidt for sådan et hyggested som her og i specielt den skønne debat her... Men men k og k, jeg vil videre og tidsspild er ikke en mulighed i min verden, så der ønskes en god dag og alt godt fremover... Knuuuuus fra Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 20. Juni, 2014 (edited) Liv sagde den 20 Jun 2014 - 10:00 AM: Liv sagde den 20 Jun 2014 - 10:00 AM: Du deltager vel ikke i en konkurrence om noget du ikke gider vinde? så er det nok bedre at springe over og vente til der kommer en konkurrence med en anden præmie ikke hvis præmien ikke kan byttes eller videre gives til anden side det kunne jo være rart at det dækkede alle herinde, så det ikke kun er til glæde for dem som er til netop den pige der 'tilbyder sig' som præmie, vi har jo alle forskellig smag hvis det var en bil, så kunne den jo byttes til en anden eller udbetales i kontanter, men det er jo ikke tilfældet her trådstarteren havde jo også lagt op til at det var en 'pengepræmie' som skulle bruges på en GP, administreret af EG Redigeret 20. Juni, 2014 af HappyHippo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14442 Skrevet 20. Juni, 2014 Jeg opfattede ikke trådstarters oplæg som en pengepræmie, men som en indsamling til præmien, på samme måde som i forrige konkurrence, men måske tager jeg fejl? Man må lade være med at deltage, hvis man ikke ønsker præmien. Eller, hvis man alligevel deltager og vinder, tage det som en oplevelse, måske det var en positiv overraskelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 20. Juni, 2014 (edited) Skal reglerne ikke sættes af dem som rent faktisk har tænkt sig at arrangere den konkurrence ? Mænd som kvinder. Vinder man så ved en tilfældighed, men ikke vil modtage premien enten pga. geografiske eller fysiske forhindringer, så gives den videre til nr. 2 ? Der var da ikke så meget bøvl ved de sidste 2 konkurrencer med hhv. Trine Tease og Line som premie pige. ( er der nogen jeg har glemt ? ) Redigeret 20. Juni, 2014 af holstebronx 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 20. Juni, 2014 (edited) Liv sagde den 20 Jun 2014 - 10:52 AM: Liv sagde den 20 Jun 2014 - 10:52 AM: Jeg opfattede ikke trådstarters oplæg som en pengepræmie, men som en indsamling til præmien, på samme måde som i forrige konkurrence, men måske tager jeg fejl? Man må lade være med at deltage, hvis man ikke ønsker præmien. Eller, hvis man alligevel deltager og vinder, tage det som en oplevelse, måske det var en positiv overraskelse læs hvad jeg skriver Liv Redigeret 20. Juni, 2014 af HappyHippo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 20. Juni, 2014 Ellers var det måske bare nemmere med et gavekort til en klinik med en værdi på 1 time med en valgfri pige.... Vil man have noget ekstra som ens udvalgte pige tilbyder så smider man selv resten af pengene efter hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 20. Juni, 2014 Peterpedal sagde den 20 Jun 2014 - 10:56 AM: Ellers var det måske bare nemmere med et gavekort til en klinik med en værdi på 1 time med en valgfri pige.... Vil man have noget ekstra som ens udvalgte pige tilbyder så smider man selv resten af pengene efter hende. så udelukker du jo de GP'ere som arbejder 'selvstændigt' Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14442 Skrevet 20. Juni, 2014 læs hvad jeg skrive Liv Ja, du skriver at du ikke deltager i en konkurrence, hvis du ikke kan bytte en uinteressant præmie. Og det bekræfter jeg dig i, men foreslår også at tage chancen og prøve alligevel, måske viser det sig, at pigen er tiptop ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 20. Juni, 2014 det er vel egentlig meget simpelt - hvordan virkede de sidste konkurrencer?? arbejdede tøserne gratis eller fik de noget for det personligt gør jeg ikke noget gratis... så var jeg ikke GPer så halvde jeg holdt mig til B-vennerne... så hvis det er det konkurrencen går på så er jeg ikke frisk men hvis den er strikket sådan sammen at man vinder en betalt time (eller halv eller halvanden) med mig - så er jeg frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 20. Juni, 2014 Liv sagde den 20 Jun 2014 - 10:57 AM: Ja, du skriver at du ikke deltager i en konkurrence, hvis du ikke kan bytte en uinteressant præmie. Og det bekræfter jeg dig i, men foreslår også at tage chancen og prøve alligevel, måske viser det sig, at pigen er tiptop jeg ved hvad jeg vil og hvis jeg tager chancer er det efter eget valg men skulle jeg gå hen og vinde en præmie jeg på forhånd ikke var interesseret i, ville jeg blot donere den til en anden, der kunne bruge den, så er der måske 2 vindere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 20. Juni, 2014 Jasmin sagde den 20 Jun 2014 - 11:01 AM: det er vel egentlig meget simpelt - hvordan virkede de sidste konkurrencer?? arbejdede tøserne gratis eller fik de noget for det personligt gør jeg ikke noget gratis... så var jeg ikke GPer så halvde jeg holdt mig til B-vennerne... så hvis det er det konkurrencen går på så er jeg ikke frisk men hvis den er strikket sådan sammen at man vinder en betalt time (eller halv eller halvanden) med mig - så er jeg frisk det er næsten selvsagt, da det giver omtale og penge i kassen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 20. Juni, 2014 (edited) kan vi på en EG på banen og finde en god fair løsning på en konkurrence ? eller lave en afstemning fra EG's side ? Redigeret 20. Juni, 2014 af HappyHippo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 20. Juni, 2014 (edited) Hej Kimbjensen og kajbigpakaj, hvorfor behøver I være sure hver eneste ugedag? - herhjemme har vi hver vores ugedag - så I kunne jo f.eks vælge at: Kaj tager mandag og Kimb tirsdag, hvor I må være sure Redigeret 20. Juni, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 det er vel egentlig meget simpelt - hvordan virkede de sidste konkurrencer?? arbejdede tøserne gratis eller fik de noget for det personligt gør jeg ikke noget gratis... så var jeg ikke GPer så halvde jeg holdt mig til B-vennerne... så hvis det er det konkurrencen går på så er jeg ikke frisk men hvis den er strikket sådan sammen at man vinder en betalt time (eller halv eller halvanden) med mig - så er jeg frisk Jeg fik penge men stoppede selv 15/30 min i( kan ikke lige huske det..) og vinderen valgte ( heldigvis... ) at modtage og det var skide hyggeligt.. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14442 Skrevet 20. Juni, 2014 jeg ved hvad jeg vil og hvis jeg tager chancer er det efter eget valg men skulle jeg gå hen og vinde en præmie jeg på forhånd ikke var interesseret i, ville jeg blot donere den til en anden, der kunne bruge den, så er der måske 2 vindere Måske var det rarere for pigen, hvis du ikke havde deltaget så, fremfor at hun skal opleve at blive vraget Og ja, klart du selv vælger hvilke chancer du vil tage, det var et forslag, og ikke kun møntet på dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 20. Juni, 2014 det er næsten selvsagt, da det giver omtale og penge i kassen omtale giver potentielt flere kunder... det gør al eksponering potentielt.... men det er vist meget potentielt at tro at EGs samlede skare ikke har lagt mærke til hvad der måtte være af lyserøde herinde i forvejen der er jeg så personligt hellere fri for den ekstra eksponering end jeg vil betale for den med min krop... hvis jeg vil annoncere - så betaler jeg cash men eksponering der ender med en win win for både mig og gæsten - det stiller jeg gerne op til... den anden model - det er så bare ikke min stil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 20. Juni, 2014 Liv sagde den 20 Jun 2014 - 11:15 AM: Måske var det rarere for pigen, hvis du ikke havde deltaget så, fremfor at hun skal opleve at blive vraget Og ja, klart du selv vælger hvilke chancer du vil tage, det var et forslag, og ikke kun møntet på dig. GP'en har samme valgmulighed, så det går vist lige op jeg har min helt klare favorit, hvis jeg skulle vinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. Juni, 2014 Den her tråd ligner snart Club 18 tråden. En tager et friskt initiativ, og hængemulerne kører rundt i: Hva nu hvis? Og kan man ikke? Det et ikke fair- og ked min røv i laser. Hængemuler, humørdræbere og pessimister undlader bare at deltage- og at blande sig. Det ikk svært- vel da? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14442 Skrevet 20. Juni, 2014 Hippo, der er ingen konkurrenceregler endnu, så det ved vi faktisk ikke ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg