Hop til indhold
Gæst

Hvad sætter i piger pris på hos kunderne

Recommended Posts

Gæst

Hey

Efter at have læst en blog fra en pige, som beskrev hendes kunder, kom jeg til at tænke på "hvad er en god kunde for jer piger"?

Jeg er ikke så naiv at efterspørge hvad i tænder på hos os der køber en ydelse og hvad der skal til for at i får orgasme, men mere hvad der er med til at gøre det til en god oplevelse for jer. Hvad gider i ikke at høre på fra en kunde, havd skal kunden ikke gøre osv.

I den blog jeg læste nævnte pigen at det værdste for for hende var nervøse kunder, nybegyndere og når kunderne kom med gaver.

Hensigte med dette indlæg er lidt at jo bedere pigerne har det med en kunde, des bedere ydelse får kunden vel også.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror, de vigtigste fælleskriterier for gudinderne er:

1. at han har husket at tage penge med og

2. at han har vasket pikken

Alt andet afhænger vel af, hvilken mandetype den enkelte gudinde tænder på, om de i øvrigt swinger sammen seksuelt, osv. :)

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

den er nem... 

jeg elsker: 

en kunde der smiler når han ser mig... hvis han sender mig det der smil der siger "hun er lige det jeg håbede på" når han dukker op - så kan det næsten KUN gå godt

en kunde der er REN!!! ikke noget med at pikken bare er tørret nødtørftigt af med toiletpapir.. men rigtig ren.. og hvor skridtet også er vasket så hele området ikke lugter surt...  det er fint nok med ren pik, men de store point kommer frem når fyren er virkelig hygiejnisk... alt for få mænd har opdaget hvor dejligt de dufter hvis de barberer sig de steder de sveder og hvor let det er at holde rent - men det sker vel en dag :) 

hvis de 2 ting er på plads - så skal han virkelig gøre eller sige noget dumt før jeg trækker i land... 

jeg ser kun gæster en gang hvis fyren gør noget af følgende: 

har dårlig hygiejne - så bliver man helt automatisk frasorteret og blokeret...  eller hvis fyren er så overvægtig og i dårlig form at sexen bliver... nasty ... det skal være sjovt for os begge og den slags er ikke spor sjovt for mig

har meget nervøse og hurtige bevægelser... der er simpelthen ikke noget mere usexet end en mand hvor hænderne flyver fuldstændig målløst og formålsløst rundt - der er intet i den slags bevægelser der føles godt og i bedste fald kilder det og i værste fald er det pisse irriterende og distraherende

hvis fyren begynder at "rotere" mine bryster som om de er bolledej der skal formes...  eller endnu værre - klemmer hårdt om mine mælkekirtler og ikke forstår en hentydning.. det gør SÅ ondt hvis fyren tager fat i dem så han får ikke lov at komme igen :) 

sagt lidt enklere : hvis fyren er clueless OG!!! uimodtagelig for hints om hvordan man bruger sine hænder - så modtager jeg ikke hans opkald til et nyt besøg :) 

hvis fyren ikke siger noget overhovedet så jeg ikke har nogen ide om hvad de kan lide, hvad han vil have og om det jeg gør er rart... den form for non-kommunikation dræber samværdet 

fyre der stiller meget personlige spørgsmål der ikke rager dem eller endnu værre - både over sms og når de ankommer... vi er altså ikke venner gennem 25 år :) 

Så man skal med andre ord virkelig være en clueless klaphat for at jeg ikke synes man er en sød gæst.... jeg har ingen krav til erfaring og jeg har intet imod nybegyndere, førstegangs-udøvere eller fyre der gerne vil lære teknikker eller unge fyre ect ect - alt det er super fint for mig

det eneste jeg forlanger er omtanke og modtagelighed for hvis man gør noget der ikke er spor rart...  så er man en god gæst hos mig

så det er ret let at gøre mig glad :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Jeg er meget enig med Jasmin ang. smilet... Et bredt og velment smil, der også ses i øjnene, kickstarter i hvert fald mig... :)

At du er ren (også neglene) siger næsten sig selv, og så er en frisk ånde en kyssemagnet, på sådan en som mig :wub: ... Men det er sure tæer ikke :unsure:  - for dem kan jeg også godt lide at kysse og slikke... ;)

Jeg kan godt lide, at en mand er en mand - og ikke er alt for metroseksuelt anlagt, når det kommer til kropsbehåring... ELSKER hår på brystet, under armene og faktisk også forneden, så længe det er trimmet og ikke ligner en puddelhunds :wacko: ... Det synes jeg personligt er ret maskulint... :rolleyes:

Giv udtryk for at du nyder det vi laver - altså hvis du rent faktisk gør det :D ... Gerne med lyde, kropssprog og øjenkontakt - betragt mig og lad mig betragte dig! - så tænder jeg nemlig endnu mere.... ;)

Vær aktiv og brug din krop og dine sanser - intet er mere sexet, end en mand der er OVERALT på mig, og nærmest æder mig....

Sidst, men ikke mindst RESPEKT...

Og skulle du komme i tvivl, så spørg hellere fremfor at "føle dig frem"... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skifter lige håndklædet jeg sidder på og vrider det. 

og vil lige citere bodie-bolletrold formel for liderlighed 

(tiden du er hos mig) i minus 1 gange med antal kroner dvs jo korter tid du er hos mig og jo flere penge du smider jo mere liderlig er jeg ! 

Spøg til side :-)

hverkan behårede boller, kysseglade-mint-duftende-munde eller smil kan være til stede hvis gæsten ikke er det

så vil du gøre mig glad, i prioteret række følge :  kom til tiden , medbring kort/kontant samt humor 

MH 

hvis man ikke tager humor for humor og alvor for alvor har man fattet lige lidt af begge dele 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Skifter lige håndklædet jeg sidder på og vrider det. 

og vil lige citere bodie-bolletrold formel for liderlighed 

(tiden du er hos mig) i minus 1 gange med antal kroner dvs jo korter tid du er hos mig og jo flere penge du smider jo mere liderlig er jeg ! 

Spøg til side :smile:

hverkan behårede boller, kysseglade-mint-duftende-munde eller smil kan være til stede hvis gæsten ikke er det

så vil du gøre mig glad, i prioteret række følge :  kom til tiden , medbring kort/kontant samt humor 

MH 

hvis man ikke tager humor for humor og alvor for alvor har man fattet lige lidt af begge dele 

Liyyygge en lille rettelse - hvis citatet altså skal være korrekt :)

Den som kun tager sjov for sjov, og alvor kun alvorligt, har faktisk fattet begge dele dårligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

En gæst der kommer ind med et stort smil, gir en krammer og et kys og fortæller en hvor dejlig man ser ud, -jeg syntes det er dejligt bekræftende og jeg blomster helt op når jeg får sådan en velkomst, man er jo to personer der skal være intime sammen under fem min efter man har sagt go'dag, så hvis de kommer med en god attitude, så kan det intime kun blive godt.... -Det en god gæst for mig....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Liyyygge en lille rettelse - hvis citatet altså skal være korrekt :)

Den som kun tager sjov for sjov, og alvor kun alvorligt, har faktisk fattet begge dele dårligt.

Liyyygge en lille rettelse - hvis citatet altså skal være helt korrekt:

Den som kun tar spøg for spøg, og alvor kun alvorligt, han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der har tidligere været en streng om dette, og jeg har med skam at melde  ikke lige fundet den frem før mit svar.

Udover de evigt banale ting, at kunden/gæsten/galanen har spist hvidløg, lugter af øl og gammel sved samt har nakkeost under forhuden, så gælder (vistnok) kun én ting: Respekt, respekt og atter respekt for pigen :!: :!:.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alla.

För mig börjar det alltid med RESPEKT....

Vi är alla ute efter en god tid tillsammans, så respekt är ett måste.

Renlighet..... ja vad ska jag säja.... självklart.... både från honom och henne.

Och för att avsluta.... Respekt!!!

Även om du upplevt en dålig erfarenhet (exkl. blivit lurad) så bemött kvinnan med respekt.

Så om du inte tycker hon förtjänar pengarna, så måste du iallafall ge henne din respekt.

Kvinnan du mött har gjort det hon tycker är bra för dig även om du inte är nöjd.

Förvänta dig inga "specialdealer" på andras erfarenheter, utan bygg upp dina egna, men de kommer inte vid första besöket.

De måste ni bygga upp under resans gång.

Tider: Beställ ingen tid klockan 2 och kom klockan 4. Det är lika lätt som att beställa en tid, som att skicka ett sms och säga " jag är 30 min sen. är det ok?"Åter igen respekt.... du hade själv blivit sur om någon inte kommit enligt avtalad tid...

Jag förutsätter även att du är nykter när du ringer.... En Tuborg eller Carlsberg på vägen räknas inte, men kom aldrig full till din överenskommelse....

För mig är detta sunt förnuft, men jag förutsättar att alla på detta forum går till kvinnorna med ett smile på läpparna ;-)

Sammanfattning:

Respekt så blir du mött som du själv skulle uppskattat...

Take care and have fun

Tommyboy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror, de vigtigste fælleskriterier for gudinderne er:

1. at han har husket at tage penge med og

2. at han har vasket pikken

Jeg vil gerne tilføje et tredje punkt til ovenstående fornuftige betragtninger:

3. at han har en lille pik og hurtigt får udløsning, så pigen kan slippe af med ham i en fart og til optimal timeløn samtidig med, at der ikke slides unødigt på

"understellet" :cool::D

Ovenstående er selvfølgelig delvis ment som en joke - lidt til ære for stump  :wink:  - men rent bortset fra det har jeg for ikke længe siden på www.annoncelight.dk set en annonce fra en ung pige, som direkte og helt utilsløret skrev, at hun foretrak kunder/gæster med "lille pik", og som "kommer hurtigt"...(!!) :idea:

Den slags ærlighed kan man naturligvis kun have respekt for, men annoncen optimerer næppe pigens omsætning :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Jeg sætter allermest pris på en positiv attitude og renlighed. 

En glad person som træder ind af døren og stikker mig et stort smil og gir et varmt kram :) og så synes jeg det er dejligt, når min gæst enten fortæller, hvad han godt kan li eller med kropssprog eller lyde giver udtryk for, hvad der præcis tænder ham, så vi sammen kan få så god en oplevelse som muligt.  

Jeg er ret ligeglad med både alder, udseende, højde og drøjde, for mig er det helt klart det indre som gør den store forskel og de ting jeg godt kan li, som min gæst ikke har helt styr på, dem skal jeg nok få lært ham <3

Knus Pia 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg sætter allermest pris på en positiv attitude og renlighed...... 

Jeg er ret ligeglad med både alder, udseende, højde og drøjde, for mig er det helt klart det indre som gør den store forskel og de ting jeg godt kan li, som min gæst ikke har helt styr på, dem skal jeg nok få lært ham

Knus Pia 

Pia, godt at høre, vi der har topmave og er i halvdårlig fysisk "form" også har et sted at gå hen, når vi er blevet afvist af Jasmin... :cool::D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...