kajbigpakaj 257 Skrevet 19. Juni, 2014 da jeg blev bruger herinde på eroguiden for godt et år siden, omtalte jeg pigerne som glædespiger, i dag kalder jeg dem ludere. hvorfor denne forvandling? jeg startede tråde om bla. pigernes sikkerhed, og om 20 gode år hvor jeg havde besøgt pigerne, med meget få dårlige oplevelser. men hvad sker der så? i en enkelt tråd, er man uenig med en pige og pludselig. bliver man kaldt både det ene og andet. både af pigerne og deres røvs...... undskyld rygklapper. og hvis man giver lidt igen, ja så bliver man anmeldt (er det ikke dejligt at man kan anmelde anonmyet?) så indtil at pigerne og deres røvs..... undskyld rygklapper, lære at føre en debat med en pænt og sobert tone, så længe vil jeg bruge ordet luder, som er fuldt tilladt at bruge herinde, modsat de nedladende ord som pigerne bruger.i er selvfølgelig velkommen til at anmelde dette indlæg 1 Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 19. Juni, 2014 (edited) du har ret har selv skrevet en efter min smag og mening beretning, der blev jeg også sablet ned af både 'møgluderen' og hendes 'røvs...... undskyld rygklappere' ja jeg bruger ordet 'møgluder', for det er lige præcis det bedste ord på den kost ( sorry, men det var rart ) Redigeret 19. Juni, 2014 af HappyHippo Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 19. Juni, 2014 (edited) Måske man skulle tage en kop kaffe mere inden man står ud af sengen. I stedet for at blive så pisse bitter over nogle ganske få for så at sprede Lort ud over en hel flok. Jeg må indrømme at jeg syntes du selv har sat røven op i klaske højde. Mig bekendt har vi to ekstra aldrig haft en ordveksling her inde.. men alligevel tillader du dig at svine mig til ved en hver kommende lejlighed. Opfør dig nu som det voksne menneske du trods alt er. Redigeret 19. Juni, 2014 af Sisse 7 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Potatohead Skrevet 19. Juni, 2014 Da jeg besøgte en kvinde første gang tænkte jeg luder, nu er min opfattelse heldigvis blevet differentieret, da jo de spreder glæde, men også i modsætning til min tidligere enfoldige holdning, om at eje en krop i et tidsrum, jo kan stimulere på andet end lige hovedet på ens pik. Deraf må det akkurat blive mere komplekst og derfor mener jeg nu glædespige er fint. 5 Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 19. Juni, 2014 Måske man skulle tage en kop kaffe mere inden man står ud af sengen. I stedet for at blive så pisse bitter over nogle ganske få for så at sprede Lort ud over en hel flok. Jeg må indrømme at jeg syntes du selv har sat røven op i klaske højde. Mig bekendt har vi to ekstra aldrig haft en ordveksling her inde.. men alligevel tillader du dig at svine mig til ved en hver kommende lejlighed. Opfør dig nu som det voksne menneske du trods alt er. hvor har jeg svinet dig til? ordet luder er tilladt at bruge, hvis det er det du henviser til Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 19. Juni, 2014 Når du laver dine generelle udgydelser om os piger her inde.. så har du måske to eller tre i tankerne.. men du glemmer bare at du møger alle os andre til. Også de piger som igennem tiden har givet dig dejlige oplevelser. God service og vist dig ind i deres helt private. Har du set dig sur på nogle enkelte her inde. Så hold dig til det. Og lad være med at hælde møg ud over os andre.. det er meget lidt klædeligt for en mand i sin bedste alder.. Prøv selv at gennemgå de tråde du har skrevet i den sidste tid. Så ser du sikkert selv et klart billede.. For at bruge en term som de fleste mænd kan forholde sig til Gå efter bolden, råb ad spilleren. Men lad være med at svine spillet til. 8 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juni, 2014 (edited) Kære Kajbigpakaj Jeg er helt enig med Sisse. Og jeg behøver iøvrigt ikke nogen anonymitet ... jeg står gerne ved at jeg har anmeldt dig! Og jeg fortæller dig gerne hvorfor!! Grunden til at jeg ikke gjorde opmærksom på det i tråden er at jeg ikke ønskede tråden mere ødelagt end du allerede havde forsøgt. Heldigvis blev du for en gangs skyld forbigået i tavshed, så dit angreb kun forblev en parentes som hurtigt glemmes - godt gået gutter og gutinder!! Tråden det drejer sig om er den hvor en ny ung bruger spørger om råd vedrørende sit første besøg hos en sexarbejder og sex for første gang i det hele taget. En rigtig god tråd hvor flere brugere giver en hjælpende hånd med.. mig selv inklusive.. alt i god ro og orden... ingen dårlig tone.. ingen provokationer af nogen art.. .. og pludselig kommer du fuldstændigt umotiveret og spreder gylle udover tråden. Det fremgår tydeligt at du har et horn i siden på en eller flere af pigerne herinde.... og ved du hvad - hver eneste af os øvrige der deltager i tråden er faktisk ligeglade! Jeg anmelder dig fordi du dels afspore tråden unødigt, retter "personligt" angreb selvom det er mod en stor gruppe, nemlig samtlige piger herinde og starter mudderkast i en ellers fredelig tråd. Og nej det var jo ikke humoristisk ment vel???!!!! Kaj det er sådan en opførsel man ser hos et forurettet barn i skolegården. Prøv lige at se dig i spejlet - og hvis du ser en voksen mand så prøv at opføre dig som en sådan. Og så tag den kop kaffe og nyd livet! Det er faktisk godt vejr udenfor og en dejlig dag i det hele taget. To dybe indåndinger Kaj... og så videre i teksten Redigeret 19. Juni, 2014 af Gæst Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 19. Juni, 2014 Kaj, det er simpelt hen for langt ude..... de fleste er sikkert ligeglade med hvilket ord du bruger, bare dem de selv respekterer bruger et ord de finder passende. Og med de svinere du selv lægger for dagen, tvivler jeg på at ret mange respekterer dig - og dermed er bedøvende ligeglad med hvad netop du kalder dem. Men du skriver jo selv at du brugte et andet ord før, og nu fordi du blev tøsefornærmet, og at du i din fornærmethed (over piger og rygklappere) nu bruger et andet ord. Det må du jo så gøre fordi du mener det er nedladende, uanset om det er tilladt eller ej. Og hvis det menes nedladende, er det jo pludselig ikke tilladt længere; så lige præcis DU skulle nok tænke over hvilket or du bruger. Hvis nogen overhovedet tillægger din mening betydning, iøvrigt. Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 19. Juni, 2014 Kære Kajbigpakaj Jeg er helt enig med Sisse. Og jeg behøver iøvrigt ikke nogen anonymitet ... jeg står gerne ved at jeg har anmeldt dig! Og jeg fortæller dig gerne hvorfor!! Grunden til at jeg ikke gjorde opmærksom på det i tråden er at jeg ikke ønskede tråden mere ødelagt end du allerede havde forsøgt. Heldigvis blev du for en gangs skyld forbigået i tavshed, så dit angreb kun forblev en parentes som hurtigt glemmes - godt gået gutter og gutinder!! Tråden det drejer sig om er den hvor en ny ung bruger spørger om råd vedrørende sit første besøg hos en sexarbejder og sex for første gang i det hele taget. En rigtig god tråd hvor flere brugere giver en hjælpende hånd med.. mig selv inklusive.. alt i god ro og orden... ingen dårlig tone.. ingen provokationer af nogen art.. .. og pludselig kommer du fuldstændigt umotiveret og spreder gylle udover tråden. Det fremgår tydeligt at du har et horn i siden på en eller flere af pigerne herinde.... og ved du hvad - hver eneste af os øvrige der deltager i tråden er faktisk ligeglade! Jeg anmelder dig fordi du dels afspore tråden unødigt, retter personligt angreb selvom det er mod en stor gruppe, nemlig samtlige piger herinde og starter mudderkast i en ellers fredelig tråd. Og nej det var jo ikke humoristisk ment vel???!!!! Kaj det er sådan en opførsel man ser hos et forurettet barn i skolegården. Prøv lige at se dig i spejlet - og hvis du ser en voksen mand så prøv at opføre dig som en sådan. Og så tag den kop kaffe og nyd livet! Det er faktisk godt vejr udenfor og en dejlig dag i det hele taget. To dybe undåndinger Kaj... og så videre i teksten anmelder du også en lyserød, hvis hun kommer med personlige angreb? nej det gør du ikke du trykker på like knappen, ikke sandt? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alleviator Skrevet 19. Juni, 2014 (edited) Jeg er ikke klar over hvilken tråd du snakker om Kajbigpakaj.(læser ikke alt) Dog kan jeg læse mig til, du føler dig trådt over tæerne. Sikkert ikke uden grund, vi oplever ofte denne problemstilling hvor en bruger diskuterer med en glædespige og bliver angrebet fra højre og venstre af medløbere/rygklappere enten gennem likes eller det skrevne sprog. Dette er naturligvis et lige så stort problem, som når mændene angriber Glædespigerne. Du har på det sidste følt det som dit kald i livet, at kommentere/afspore/forfølge glædespigerne over en kam. Det er jo ikke særlig konstruktivt! faktisk lidt ærgerlig at se på, da du jo ellers har været en god bruger, som du selv indledningsvis skriver. Du har lov at skrive Luder ingen problem, men vi vil gerne hvis du kunne lade være med alle disse angreb i trådene. Du har vist lavet dit statement nu! (med du har været utilfreds med episoden) så lad os komme videre! tilbage til anmeldelserne de konstruktive debatter og hvor vi kan snakke sammen Hvis du ikke vil det, så er Eroguide ikke stedet for dig. Du har fået en advarsel og fortsætter dine konstante angreb i trådene bliver vi desværre nød til at sætte dig på porten. Vi har ikke lyst til brugere, hvis eneste formål er at angribe andre. Men mon dog om det er nødvendig, du virker jo som en fornuftig mand Redigeret 19. Juni, 2014 af Alleviator 6 Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 19. Juni, 2014 Kaj, det er simpelt hen for langt ude..... de fleste er sikkert ligeglade med hvilket ord du bruger, bare dem de selv respekterer bruger et ord de finder passende. Og med de svinere du selv lægger for dagen, tvivler jeg på at ret mange respekterer dig - og dermed er bedøvende ligeglad med hvad netop du kalder dem. Men du skriver jo selv at du brugte et andet ord før, og nu fordi du blev tøsefornærmet, og at du i din fornærmethed (over piger og rygklappere) nu bruger et andet ord. Det må du jo så gøre fordi du mener det er nedladende, uanset om det er tilladt eller ej. Og hvis det menes nedladende, er det jo pludselig ikke tilladt længere; så lige præcis DU skulle nok tænke over hvilket or du bruger. Hvis nogen overhovedet tillægger din mening betydning, iøvrigt. hvilken svinere ligger jeg for dagen? Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juni, 2014 (edited) anmelder du også en lyserød, hvis hun kommer med personlige angreb? nej det gør du ikke du trykker på like knappen, ikke sandt? Jeg prøver lige igen: Kig dig i spejlet Kaj - og hvis du ser en voksen mand, så opfør dig som en! Jo jeg anmelder alle der unødigt ødelægger en god tråd ved at skide i den uanset køn !!! Jeeeeeezzz! Redigeret 19. Juni, 2014 af Gæst Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 19. Juni, 2014 Jeg er ikke klar over hvilken tråd du snakker om Kajbigpakaj.(læser ikke alt) Dog kan jeg læse mig til, du føler dig trådt over tæerne. Sikkert ikke uden grund, vi oplever ofte denne problemstilling hvor en bruger diskuterer med en glædespige og bliver angrebet fra højre og venstre af medløbere/rygklappere enten gennem likes eller det skrevne sprog. Dette er naturligvis et lige så stort problem, som når mændene angriber Glædespigerne. Du har på det sidste følt det som dit kald i livet, at kommentere/afspore/forfølge glædespigerne over en kam. Det er jo ikke særlig konstruktivt! faktisk lidt ærgerlig at se på, da du jo ellers har været en god bruger, som du selv indledningsvis skriver. Du har lov at skrive Luder ingen problem, men vi vil gerne hvis du kunne lade være med alle disse angreb i trådene. Du har vist lavet dit statement nu! (med du har været utilfreds med episoden) så lad os komme videre! tilbage til anmeldelserne de konstruktive debatter og hvor vi kan snakke sammen Hvis du ikke vil det, så er Eroguide ikke stedet for dig. Du har fået en advarsel og fortsætter dine konstante angreb i trådene bliver vi desværre nød til at sætte dig på porten. Vi har ikke lyst til brugere, hvis eneste formål er at angribe andre. Men mon dog om det er nødvendig, du virker jo som en fornuftig mand mener du at jeg skal være enig med pigerne? ellers bliver der jo hurtigt råbte personforfølges? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alleviator Skrevet 19. Juni, 2014 (edited) mener du at jeg skal være enig med pigerne? ellers bliver der jo hurtigt råbte personforfølges? Nej mener ikke du skal være enig med pigerne Du må gerne i de tilfælde hvor du føler det. Men der er forskel på at være uenig om nogle ting og den måde du har gjort det på på det sidste. Vi får mange anmeldelse på det ene og det andet. Ofte er vi ikke enige med brugeren og lader det være. Hvis vi er i tvivl tager vi en intern diskution og lader flertallet bestemme. Hvis den er lige til højrebenet så griber vi ind. Ja Admin har så vetoret Med dette mener jeg, der er forskel på der bliver råbt personforfølgelse og vi opfatter det sådan Redigeret 19. Juni, 2014 af Alleviator Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 19. Juni, 2014 (edited) Bliver det ikke lidt svært at være "enig med pigerne" over én kam - især, hvis de mener noget forskelligt? Men jeg har osse observeret en lidt negativ stil fra din side på det seneste... Det mindste, man kan gøre, er vel at respektere de piger, som man har ligget og haft sex med, som de mennesker, de osse er. Det er jo ikke sådan, at pigerne er en anden slags mennesker end os andre. Og så kan du jo gå i klinch med den eller de vel sagtens få piger, du har haft konkrete uoverensstemmelser med - det vil da sikkert blive respekteret af alle. Ha' en go' dag. Redigeret 19. Juni, 2014 af Spider 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 19. Juni, 2014 Jeg tror snart, det kan betale sig at åbne en forretning, der sælger alt inden for troldemad Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 19. Juni, 2014 Kaj. Jeg syntes næsten det er ærgerligt du har set dig så sur på pigerne her inde at du lader det fuldstændig overskygge al fornuft.. for fornuft. Det har du i den grad også bidraget med her inde.. og det ville være ønskværdigt hvis du fandt den side frem igen. I stedet for at være så forbandet bitter over lidt tåbeligt råben med nogle få brugere. Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 19. Juni, 2014 (edited) Nu husker jeg godt tråden, hvor Kan pga. en ubetydelig misforståelse, af Line blev beskyldt for at skrive for en veninde og Kaj så efterfølgende fremfor at få misforståelesen rettet, fandt en anledning til under stor festivitas at sige farvel og tak bare for kort efter at vende frygteligt tilbage og fortsætte sin vendetta mod pigerne, da ingen rigtig savnede ham Nu kan jeg ikke det latinske udtryk, men på jysk plejer vi at sige noget i retning af: En mand er en mand, og et ord er et ord indtil det modsatte er bevist - Kaj har ihvertfald bevist at han ved ikke at holde sit ord, ikke er en mand Redigeret 19. Juni, 2014 af Jernsvinet 1 Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 19. Juni, 2014 Jeg prøver lige igen: Kig dig i spejlet Kaj - og hvis du ser en voksen mand, så opfør dig som en! Jo jeg anmelder alle der unødigt ødelægger en god tråd ved at skide i den uanset køn !!! Jeeeeeezzz! så når bananas, skriver et svar til undertegnede som lyder, " jeg kan hellere ikke afvise at du er en klaphat" så var det anmelderknappen du ville havde trykket på og ikke likeknappen? uheld kan jo ske for selv den bedste Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 19. Juni, 2014 Nu husker jeg godt tråden, hvor Kan pga. en ubetydelig misforståelse, af Line blev beskyldt for at skrive for en veninde og Kaj så efterfølgende fremfor at få misforståelesen rettet, fandt en anledning til under stor festivitas at sige farvel og tak bare for kort efter at vende frygteligt tilbage og fortsætte sin vendetta mod pigerne, da ingen rigtig savnede ham Nu kan jeg ikke det latinske udtryk, men på jysk plejer vi at sige noget i retning af: En mand er en mand, og et ord er et ord indtil det modsatte er bevist - Kaj har ihvertfald bevist at han ved ikke at holde sit ord, ikke er en mand ja, og det var så et personangrebet Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alleviator Skrevet 19. Juni, 2014 Når vi beder Kajbigpakaj rette ind, skal han naturligvis heller ikke angribes mere! Nu skal vi videre. Låser tråden, da vi har set hvordan disse tråde kan udvikle sig. Tænker på Dionysis og GameGuy trådene. Satser på kajbigpakaj ser fremad, ellers må vi tage den derfra 2 Del dette indlæg Link til indlæg