Hop til indhold
Gæst

Lakia - Club 18

Recommended Posts

Gæst

Var en tur på Club 18 i går aftes. Jeg var egentligt kun kommet for en øl og havde derfor ikke taget penge med til sjov. Efter et par timers hyggesnak i baren er der dog en anden gæst der er så insisterende på, at jeg også skal have lidt sjov, at han vælger at betale for en pige for mig (til hvilket jeg stadig tænker "what the fuck?!"). Det blev Lakia.

Lakia er en ung pige med kæmpe bryster, men også med en ret markant mave. Det ligner nærmest at hun er gravid.

Dejligt stram og et blowjob der nærmest fik mig til at komme med det samme. Hun ved helt sikker hvad hun laver! Det var bestemt ikke den værste omgang jeg har oplevet :smile:

Redigeret af Vince

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

hvad gav du ham tilgengæld :P

Absolut intet. Det var det mest mærkelige af det. Jeg havde siddet og snakket med hende en times tid inden han kom. Han render ind med hende og da de kommer ud igen sidder vi alle tre og snakker i 15-20 minutter. Så spørger han pludseligt om ikke jeg har lyst til at prøve, hvilket jeg først afslår da jeg ikke har taget penge med til det - hvorefter han tilbyder at betale turen.

Jeg må indrømme at jeg stadig ikke forstår det. Han har åbenbart så mange penge at han kan smide rundt med dem :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Absolut intet. Det var det mest mærkelige af det. Jeg havde siddet og snakket med hende en times tid inden han kom. Han render ind med hende og da de kommer ud igen sidder vi alle tre og snakker i 15-20 minutter. Så spørger han pludseligt om ikke jeg har lyst til at prøve, hvilket jeg først afslår da jeg ikke har taget penge med til det - hvorefter han tilbyder at betale turen.

Jeg må indrømme at jeg stadig ikke forstår det. Han har åbenbart så mange penge at han kan smide rundt med dem :-)

Måske fordi han tænder på at du er sammen med hende, lige efter han har været der - eller gik han ind med hende igen bagefter du havde afleveret hvad du skulle ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Måske fordi han tænder på at du er sammen med hende, lige efter han har været der - eller gik han ind med hende igen bagefter du havde afleveret hvad du skulle ;)

Det er et bud, men det virkede ikke sådan. Det virkede nærmere som en massiv overskudshandling. Jeg plejer at være ret god til at lure hvis der er bagtanker med det, men der var intet at se.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

ja du vandt bare i lotto den aften

Jep. Det er i hvert fald det tætteste jeg kommer på en forklaring. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Hvordan fungerer rummene på Club18? Er det noget man kan forud arrangere at bruge? Er det frit for alle, eller kan man få lidt privatliv derinde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvordan fungerer rummene på Club18? Er det noget man kan forud arrangere at bruge? Er det frit for alle, eller kan man få lidt privatliv derinde?

Det er jo i princippet bare en bar med nogle bollerum.

Til at starte med betaler du 60 kroner i entre. Det er en pris som alle skal betale og jeg kan forestille mig at det er et gebyr der dækker rengøring, vagt, kondomer, vand til bad o. lign., mv.

Herefter kan du vælge "bare" at tage en stille og rolig tur i byen med nogle øl og nogle drinks. Baren er ikke voldsomt velassorteret, men der er da lidt forskelligt spiritus at vælge mellem ligesom der er forskellige sodavand og energidrik. Kaffe er der altid på kanen, hvilket er gratis at benytte sig af. Har man lyst til at se TV, surfe på nettet eller spille på spillemaskiner er der et helt rum til disse lyster.

Du kan også vælge at tage imod nogle af de tilbud du får derinde. Der er både unge flotte østeuropæere, grimme østeuropæere, flotte afrikanere, grimme afrikanere, danskere, transvestitter, drags, shemales og alt hvad man nu kan forestille sig indenfor dette felt. Med andre ord - lidt af hvert.

Vælger du at hive en pige med ind i et rum er rummet ofte pænt og rent. Jeg har endnu til gode at opleve et beskidt rum, men jeg har også kun været der to gange. Døren låses og seancen starter. Herefter har du omtrent 20 minutter. Prisen er ret fast og hedder 500 kroner. Club 18 påstår hårdnakket, at de intet har med prissætningen at gøre, men jeg finder det alligevel besynderligt, at alle piger har fundet frem til lige præcis denne pris og at der på ingen måde kan forhandles om prisen så snart man er indenfor døren. For de 500 kroner har jeg dog fået opsnust at man slipper for alle mulige ekstra gebyrer. Bartenderen fortalte, at han en del gange har haft fat i afrikanerne for at "opdrage" på dem. Club 18 vil ikke have ry for at være et sted hvor der snydes med ydelser eller pris så han har nogle gange pillet penge fra afrikanerne når de har snydt en stakkels liderlig svensker for flere tusinde kroner. Han nævnte et eksempel hvor en afrikaner havde afpresset en svensker for 4000 kroner uden så meget som at tage pikken i munden. Til gengæld havde han også været nødt til at vælte døren på et tidspunkt da der var en stiv gut der var blevet lige rigeligt korpulent overfor en pige. Han sagde dog, at de efterhånden har lært at der ikke skal snydes i Club 18 og at pigerne faktisk har opdaget at det er en fordel for dem, at kunderne ved at de får hvad de betaler for og at de kan arbejde under mere sikre forhold end gaden tilbyder (qua den sidste historie). Med andre ord er også pigerne ved at opdage fordelen i Club 18.

Med andre ord så er der rigelig mulighed for privatliv. Det handler bare om at låse døren. Er du til det mere eksperimenterende har jeg også opdaget at de har et S/M-rum. Jeg har ikke de store lyster udi den verden, men har man det kan man jo overveje at benytte Club 18's faciliteter. Kondomer skal du heller ikke tænke på. De ligger nærmest dernede i mængder der kan fylde flyttekasser! :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sejanus

Hey.

kommer der overhovedet nogen swingerpar/piger eller er det et rent bordel nu.

hilsen

sejanus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hey.

kommer der overhovedet nogen swingerpar/piger eller er det et rent bordel nu.

hilsen

sejanus

Der var vist et dansk swingerpar den sidste aften jeg var dernede. Bartenderen nævnte at der både kommer swingere og specielt fulde unge der mangler et sted at knalde uden at det er baggårdsagtigt. Om det er rigtigt ved jeg ikke, men det ligger jo relativt tæt på Kødbyen og det kan være en let "genvej" fremfor at skulle med S-toget hjem, hvis man alligevel står på Hovedbanen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...