Hop til indhold
Hanshj

Tantramassage versus blid sex

Recommended Posts

Hejsa

I forbindelse med en efterlysning omkring en tantra massage kom jeg til at tænke over et dilemma.

Jeg har med stor glæde læst med herinde i gennem længere tid og jeg er vild med de mangfoldige erfaringer der er herinde - både fra piger og drenge:-)

Jeg er i et fast forhold, hvor vi har små børn. Jeg elsker fortsat min bedre halvdel - men jeg savner i høj grad lidt oplevelser på sexfronten. Det er blevet meget rutinepræget og vi er tit trætte efter en lang arbejdsdag.

Jeg har gennem længere tid kigget på forskellige muligheder for lidt selvforkælelse.

Mit dilemma er hvad jeg skal vælge

1) Blid sex med en smuk og intelligent dansk glædespige. En kæreste oplevelse med kys. Mine personlige præferencer er at besøge en dansk pige som ikke tilbyder fransk uden gummi. Jeg prioriterer helt klart sikkerhed, diskretion og rene fysiske rammer

Eller

2) Tantramassage. Jeg har prøvet en tantramassage to gange før. Det giver en god afslappelse og afstressning. Det var dog to meget forskellige oplevelser. Den første var i Kolding hos Ditte (afrodite tantramassage). Der blev jeg lidt overrasket over at jeg fik tilbudt hele pakken af sexydelser midt i massagen. Jeg sagde dog pænt nej og fik et HJ som afslutning. Anden gang var hos Jeanette fra CHP tantra. Der var der ingen afslutning på programmet. Jeg foretrækker nok en mellemting mellem de to former.

Det lyder latterligt men jeg tror at jeg føler mig mindre utro ved en tantramassage, selvom der er en udløsning. Derudover synes jeg at der opstår en fantastisk nærhed mellem massør og "patienten".

Jeg ved godt at man i stedet for at søge de alternative oplevelser burde fikse sit forhold i stedet for. Omvendt synes at jeg har en masse indebrændt energi som jeg trænger til at komme af med.

Et besøg hos en skøn dansk glædespige for en omgang blid sex skrammer mig lidt. Det kan skyldes at jeg fik min sexuelle debut hos en glædespige i udlandet. Hvor det var hurtig ind og ud igen. Virkelig en dårlig oplevelse. Der ville jeg helt klart have håbet at min debut var hos en dansk glædespige.

Hvad tænker I om disse tanker - har I nogle anbefalinger over hvad I ville vælge. Der kan også være en mellemting som for eksempel en oliepirring.

Geografisk bor jeg syd for Horsens og jeg havde kigget lidt på pigeværelsets gæstevisit i Århus. Men den kære Cecilie er stoppet i branchen pga. Kærlighed jf hendes hjemmeside. Hvilket er super dejligt for hende:-). Men jeg nåede aldrig et besøg.

De bedste hilsner

Hans

Del dette indlæg

Link til indlæg

Søg skilsmisse

Utroligt betænksomt svar, den har krævet meget omtanke fra din side

Jeg ville måske prøve at lære at give tantramassage til min kone

eller evt spørge om hun havde lyst til at komme med

På sigt tror jeg at det er bedst at få sexlivet til at virke hjemme

frem for at søge noget ude i byen.

Særligt fordi du lader til at have dårlig samvittighed over det

For mig er man lige så utro om man gør det ene eller det andet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Hans,
Det handler vel i virkeligheden om at du trænger til at få dit forhold gjort op. Hvad er vigtigt i dit liv? Vil du dit nuværende forhold? Og skal det her "blot" være et løbende suplement til den daglige trommerum? Et pusterum.
Eller er det en stor fejltagelse? For selvfølgelig er det utroskab. Men det er det vel strengt taget blot du tænker på sex med en anden. Beslutningen er din.

Jeg har selv været gennem det med den "dårlige samvittighed". Og at det ikke er helt så slemt med "den lille pakke" hos en thai-massør - noget "lidt andet" hos en "rigtig" glædespige  :-P   Jeg kom bestemt hjem med dårlig samvittighed, da jeg havde fået "fuldpakke" hos min første thai-pige. Men jeg besluttede at det her, det udfyldte et vigtigt tomrum i mit liv..

Jeg synes at du skal tage det efterhånden som du får lyst, mod og samvittighed til det. Velkommen til en dejlig verden!

Venlig hilsen
Brutus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter hvad jeg har fået fortalt, har rigtig tantra intet med sex at gøre. Man kan blive opstemt på sex, men den professionelle massør ignorer stiv pik og orgasme.

Så hvis jeg var dig ville jeg helt klart vælge det, men søg på nettet, find en som kan sit kram..

Har virklig selv lyst til at prøve det,

det kommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder latterligt men jeg tror at jeg føler mig mindre utro ved en tantramassage, selvom der er en udløsning. Derudover synes jeg at der opstår en fantastisk nærhed mellem massør og "patienten".

Hvad tænker I om disse tanker - har I nogle anbefalinger over hvad I ville vælge. Der kan også være en mellemting som for eksempel en oliepirring.

Jeg har også været hos Jeanette. En dejlig moden dame helt efter min smag. Men den ultimative tantraoplevlse fik jeg ikke, og det er nok ikke hendes skyld.

Jeg forstår godt dit dilemma.

Første gang, hvor jeg luskede ind til en thaimassage på Hans Knudsens Plads, havde jeg også den tanke, at det jo bare var massage, så det var næppe utroskab.

Faktisk var jeg over et par år til 3-4 massager - med en håndtrold som det yderste - før jeg vovede hele pakken i Gl. Jernbanegade i Valby. Jeg var simpelthen bange for mine egne reaktoner, hvis jeg tog det sidste "lille" skridt.

Men det blev til lidt mere og senere meget mere.

Hvis jeg må give dig et råd, så bliv ved tantra, så længe du finder dig godt tilpas med det, og får du på et tidspunkt lyst til at vove lidt mere, så gør du det og går over til en blid sex.

Men det er efter min egen erfaring en proces, som man gør bedst i ikke at forcere mere, end at hjernen kan følge med til.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Søg skilsmisse

Det var dog en underlig og kynisk kommentar.

Manden elsker sin kone og familie; men savner et krydderi på tilværelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest youknowwho

Det var dog en underlig og kynisk kommentar.

Manden elsker sin kone og familie; men savner et krydderi på tilværelsen.

Han hverken elsker eller respekterer hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han hverken elsker eller respekterer hende.

Det kan godt være, at det ser sådan ud fra din stol, men du er nok nødt til at respektere, at du ikke kan udskrive sandhedsrecepten på andres vegne og at verden er mere farvet og nuanceret end små sort/hvide kasse-betragtninger. Jeg går ud fra, at du ikke har et indgående kendskab til de faktiske forhold i den pågældende familie og derved intet belæg har for, at konkludere som du gør!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Med den geografiske placering du har vil jeg, ud fra egne erfaringer anbefale dig:

Tantricjourny.dk

Tantriskmoede.dk

Det er blid tantra massage, med intim massage.

Du går derfra fyldt med glæde, energi og indre ro.

Du vil helt sikkert være et meget mere positivt og rummeligt menneske, efter de godt 2 timer.

Et rummeligt og lykkeligt menneske er den bedste ægtefælle man kan ønske sig.

Jeg tror faktisk ikke du vil have nogen skyldsfølelse efter seancen.

Ski en hat fuld ( en af de høje) i de små sure mænds misundelige kommmentarer, længere oppe i tråden. De har ikke reelt ønske om at rådgive dig, men i at lave ravage og såre.

Det er jo ikke svar på dine spørgsmål de kommer med.

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan også besøge en alm. dansk glædespige, hvor du kun beder om ½ times blid massage eller pirringsbondage med HJ som afslutning - hvis I aftaler det på forhånd kan hun bedre planlægge tiden efter det og du kan bare slappe af og nyde  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan også besøge en alm. dansk glædespige, hvor du kun beder om ½ times blid massage eller pirringsbondage med HJ som afslutning - hvis I aftaler det på forhånd kan hun bedre planlægge tiden efter det og du kan bare slappe af og nyde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan du anbefale en dansk pige der tilbyder den service?

Det er der mange danske piger der gør - det er vel bare at spørge nogen i dit eget lokalområde  ;)

Prøv evt. Silvia:

http://side6.dk/resultatside/?q=1145

Men hun må nok være omkring de 40 år nu, da hun allerede, da jeg besøgte hende på Hovedvejens Perle for ca. 10 år siden opgav sin alder til 25, og da var hun da allerede en fuldvoksen kvinde :wink:  - nogle af billederne er da også stadig de samme - så hvis du er til en moden MILF, der forstår at pirre  :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest youknowwho

Med den geografiske placering du har vil jeg, ud fra egne erfaringer anbefale dig:

Tantricjourny.dk

Tantriskmoede.dk

Det er blid tantra massage, med intim massage.

Du går derfra fyldt med glæde, energi og indre ro.

Du vil helt sikkert være et meget mere positivt og rummeligt menneske, efter de godt 2 timer.

Et rummeligt og lykkeligt menneske er den bedste ægtefælle man kan ønske sig.

Jeg tror faktisk ikke du vil have nogen skyldsfølelse efter seancen.

Ski en hat fuld ( en af de høje) i de små sure mænds misundelige kommmentarer, længere oppe i tråden. De har ikke reelt ønske om at rådgive dig, men i at lave ravage og såre.

Det er jo ikke svar på dine spørgsmål de kommer med.

Jeg beklager, at jeg her på begærets højborg, helt glemte at utroskab slet ikke er sårende...

Havde manden nu været mand nok til at spørge sin "elskede" viv om det var i orden at han gik ud og fik lidt krydderi på tilværelsen, så havde denne sure mand nok slet ikke responderet

Så du har helt ret i jeg ikke vil råde ham til at få noget "tantra" ude i byen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Tak for alle jeres gode input. Det har virkeligt været brugbart for mig.

Der er ingen tvivl om at jeg bestemt ikke er stolt over situationen omkring at jeg føler at jeg mangler noget i mit liv. Jeg prøver bestemt ikke at sige at det ikke er utroskab. Derudover er jeg også helt klar over at jeg ikke vinder en pris for at være årets ægtemand - hvis jeg fortsætter med at realisere planen om et besøg hos en rigtig sød dansk glædespige eller en tantra massage.

Jeg heller nu mere klart til en tantra massage som jeg har prøvet to gange før uden dog at finde den helt rigtige massør :-)

Jeg håber det kan være med til at fylde mit tomrum ud - og hvis det gør mig glad og giver mig ekstra energi, så kan det måske være med til at gøre at bliver en endnu bedre far og ægtemand.

Ved en mere spirituel tilgang til livet kan det også være at man får mere ro og bliver bedre til at håndtere stress i en hektisk dagligdag. Jeg er godt klar over at det kræver at man arbejder med tantraen over længere tid.

Det optimale vil jo klart være at hive konen med til en par massage - men det er absolut no go. Hvis jeg bliver taget med bukserne nede, vil det også selvsagt give mig problemer. Så det vil absolut foregå uden hendes viden.

Årsagen til at jeg til tider er meget fristet af et besøg hos en dejlig glædespige for en GFE og en omgang blid sex er, som sagt at det er meget begrænset hvor meget vi har sex i hjemmet. Derudover er dansk og svensk - de eneste retter på menuen - og det kan godt blive lidt rutine præget. Også her har jeg forslået andre ting uden held:-)

Jeg elsker selvfølgelig min kone - men hvedebrødsdagene er over for længst :-) Men håber på at der kommer bedre tider igen.

Det værste er at jeg til tider mangler lysten til at være sammen med min kone - men det forekommer nok i mange hjem med små børn og karrierejobs.

Min største frygt er at pludselig bliver ramt af amors pil - og møder en anden pige, hvor man virkelig mærker en stormfuld forelskelse. Så kan det virkeligt være svært at redde ægteskabet.

Ved godt at man ikke kan gradbøje utroskab - men en stormfuld forelskelse vil klart være langt svære at håndtere end et besøg hos en glædespige eller en tantra massør.

Jeg har i dette indlæg forsøgt at være fuldstændig ærlig - men jeg forstår godt hvis nogle finder disse overvejelser moralsk forkastelige.

Igen tak for jeres svar. Der er ikke noget der er rigtig eller forkert i denne sammenhæng.

De bedst hilsner

Hans

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hans - det med at blive stormende forelsket i en pige man har haft god sex med, er sandsynligvis en at de hyppigste årsager til skilmisser senere.

Man skal ikke bygge et forhold på fantastisk sex, dertil byder livet på for mange udfordringer. Men fantastisk sex, eller hengivende sex, er absolut en af grundstenene i et solidt forhold.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Søg skilsmisse

Det skrev salig Fickenstein/Sugar Daddy også, men det bliver det ikke mindre rigtigt af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Michelangelo

Hej

Tak for alle jeres gode input. Det har virkeligt været brugbart for mig.

Der er ingen tvivl om at jeg bestemt ikke er stolt over situationen omkring at jeg føler at jeg mangler noget i mit liv. Jeg prøver bestemt ikke at sige at det ikke er utroskab. Derudover er jeg også helt klar over at jeg ikke vinder en pris for at være årets ægtemand - hvis jeg fortsætter med at realisere planen om et besøg hos en rigtig sød dansk glædespige eller en tantra massage.

Jeg heller nu mere klart til en tantra massage som jeg har prøvet to gange før uden dog at finde den helt rigtige massør :smile:

Jeg håber det kan være med til at fylde mit tomrum ud - og hvis det gør mig glad og giver mig ekstra energi, så kan det måske være med til at gøre at bliver en endnu bedre far og ægtemand.

Ved en mere spirituel tilgang til livet kan det også være at man får mere ro og bliver bedre til at håndtere stress i en hektisk dagligdag. Jeg er godt klar over at det kræver at man arbejder med tantraen over længere tid.

Det optimale vil jo klart være at hive konen med til en par massage - men det er absolut no go. Hvis jeg bliver taget med bukserne nede, vil det også selvsagt give mig problemer. Så det vil absolut foregå uden hendes viden.

Årsagen til at jeg til tider er meget fristet af et besøg hos en dejlig glædespige for en GFE og en omgang blid sex er, som sagt at det er meget begrænset hvor meget vi har sex i hjemmet. Derudover er dansk og svensk - de eneste retter på menuen - og det kan godt blive lidt rutine præget. Også her har jeg forslået andre ting uden held:-)

Jeg elsker selvfølgelig min kone - men hvedebrødsdagene er over for længst :smile: Men håber på at der kommer bedre tider igen.

Det værste er at jeg til tider mangler lysten til at være sammen med min kone - men det forekommer nok i mange hjem med små børn og karrierejobs.

Min største frygt er at pludselig bliver ramt af amors pil - og møder en anden pige, hvor man virkelig mærker en stormfuld forelskelse. Så kan det virkeligt være svært at redde ægteskabet.

Ved godt at man ikke kan gradbøje utroskab - men en stormfuld forelskelse vil klart være langt svære at håndtere end et besøg hos en glædespige eller en tantra massør.

Jeg har i dette indlæg forsøgt at være fuldstændig ærlig - men jeg forstår godt hvis nogle finder disse overvejelser moralsk forkastelige.

Igen tak for jeres svar. Der er ikke noget der er rigtig eller forkert i denne sammenhæng.

De bedst hilsner

Hans

Du er alt for hård ved dig selv. Der skal to til at skabe et godt sexliv i ægteskabet, og det er ikke lykkedes for jer. Desværre. Sådan går det nok for det fleste. Der er bare ikke så mange der snakker om det.

Jeg er ikke så sikker på at utroskab ikke kan gradbøjes. Jeg synes at det er mere utroskab når det er gensidigt som det er ved GFE.  Bondage og massage er noget andet.  Der er dig der er i centrum. Det burde være muligt at praktisere uden at udvikle dybe følelser for pigen.

Du har ret til udvikle din seksualitet gennem tantra-oplevelser. Selvom du er gift, ejer din kone dig ikke. Du elsker hende, men du skal også elske dig selv, og hvis du kommer frem til at du også har brug for GFE, så er det sådan det er. Bliver det afsløret, så må du bare stå ved det. Det skete fordi der var noget galt i jeres forhold.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vist ret normalt at sexlivet ebber lidt ud efterhånden, mindre hyppigt og mere kedeligt. 

I starten sex en gang om dagen, lege, rollespil, frækt undertøj. Og 10 år senere er man heldig hvis hun vender bagdelen til en gang hver 3. måned.

Men det er lidt et tabu, så mange vil nok ikke indrømme det

Men derfor kan der jo være andre værdier i forholdet.

Mange forhold er vel netop blevet bevaret fordi manden har mulighed for lejlighedsvis uforpligtende sex med prostituerede. I stedet for at finde en ny kæreste.

Start evt. med bare at købe svensk eller tantramassage med svensk. Gør det kun langt hjemmefra. Sig fx. at du kun gør det på rejser. Så begrænser du det og det er mere på afstand.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunter

Nylonlover, du skriver

"Mange forhold er vel netop blevet bevaret ...."

Ja netop.

Der er engang nogen der har kaldt bordellerne for noget i stil med "Insitutionen til bevarelse af ægteskabet"

Og det er nemlig helt rigtigt.

Cheers

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...