Hop til indhold
GenertPige

Pige på Nørrebro - Annoncelight

Recommended Posts

Hej

Jeg ved ikke om jeg går imod retningslinjerne, i så fald beklager jeg og beder om tilgivelse. Jeg er nemlig den pige som denne annonce henviser til - https://annoncelight.dk/annonce/132809/pige-paa-noerrebro

Jeg har bedt om at blive gjort pink herinde, men det er ikke sket endnu, derfor forsøger jeg nu herinde, for at gøre lidt opmærksom på mig selv :-).

Jeg synes også det kunne være lidt sjovt, hvis der var et par stykker herindefra, der fik lyst til at besøge mig i aften og så senere lave en anmeldelse, så jeg kan lære hvad jeg skal gøre bedre.

Spørgsmål og gode råd modtages selvfølgelig også. Eksklusivt til jer herinde, vedhæfter jeg et billede, det tør jeg ikke have på AL endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool

Velkommen til.

Et par gode ægte billeder hjælper altid på mig,

Jeg kunne aldrig finde på at besøge en jeg ikke ved hvordan ser ud.

Og jeg kan desvære ikke i aften men måske en anden dag;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Pool

Det forstår jeg godt, jeg er lidt nervøs med billeder, fordi jeg ikke vil have nogle skal være bekendt med hvad jeg render og laver ;-).

Jeg har vedhæftet et enkelt billede herinde, det håber jeg kan lokke nogen :-), men det er desværre det eneste billede man får lov at se pt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du

Hej Pool

Det forstår jeg godt, jeg er lidt nervøs med billeder, fordi jeg ikke vil have nogle skal være bekendt med hvad jeg render og laver :wink:.

Jeg har vedhæftet et enkelt billede herinde, det håber jeg kan lokke nogen :smile:, men det er desværre det eneste billede man får lov at se pt.

Du lyder jo helt vildt dejlig :) Jeg vil meget gerne besøge dig i dag. Er det første gang at du gøre det her?

Kunne være interessant at høre hvad du selv tænder på af ting og sager, hvad der virkelig tænder dig? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej strangeday,

Det lyder godt, hvornår kan det passe dig. Du kan eventuelt sende mig en mail med dit telefonnummer på [email protected] - så ringer jeg for at bekræfte aftalen.

Jamen jeg tænder på at man starter blidt, sutter og slikker, og så at fyren tager mig lidt hårdt. Det tænder mig helt vildt at se fyren blive tændt. Og så tænder det her, med at jeg sælger min krop mig også ret meget :-), det at skulle have sex med en fremmed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej strangeday,

Det lyder godt, hvornår kan det passe dig. Du kan eventuelt sende mig en mail med dit telefonnummer på [email protected] - så ringer jeg for at bekræfte aftalen.

Jamen jeg tænder på at man starter blidt, sutter og slikker, og så at fyren tager mig lidt hårdt. Det tænder mig helt vildt at se fyren blive tændt. Og så tænder det her, med at jeg sælger min krop mig også ret meget :smile:, det at skulle have sex med en fremmed.

Det lyder jo så godt :) Kan du også godt lide at få finger? Er du glat?

Bare lige af nysgerrighed, men hvad tager du for en halv time? :)

kh.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Self. skal Genert Pige da ikke lægge flere billeder ud end hun selv ønsker...lad nu være med at presse pigen !!!

Skrev hun netop ikke, at hun ønskede gode råd?!!

Lad derfor mit første råd være:

1. Få en telefon og hav et nummer i din annonce! Det koster kr. 100 i startkit.

Alt andet er mindre seriøst!

2. Overvej din pris....der er nogle psykologiske barrierer...og kr. 2.000 er over den...Lav i stedet 30 eller 45 min.s seancer til kr. 900 eller 1.200...

Dét virker!

Og ja...få taget 3-4 gode billeder uden ansigt...og ellers keep it simple!

Og lad være i at indgå i for meget lir over sms, chat eller her for den sags skyld! :wink:

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Organizer

Hej

Jeg ved ikke om jeg går imod retningslinjerne, i så fald beklager jeg og beder om tilgivelse. Jeg er nemlig den pige som denne annonce henviser til - https://annoncelight.dk/annonce/132809/pige-paa-noerrebro

Jeg har bedt om at blive gjort pink herinde, men det er ikke sket endnu, derfor forsøger jeg nu herinde, for at gøre lidt opmærksom på mig selv :smile:.

Jeg synes også det kunne være lidt sjovt, hvis der var et par stykker herindefra, der fik lyst til at besøge mig i aften og så senere lave en anmeldelse, så jeg kan lære hvad jeg skal gøre bedre.

Spørgsmål og gode råd modtages selvfølgelig også. Eksklusivt til jer herinde, vedhæfter jeg et billede, det tør jeg ikke have på AL endnu.

Dit ønske er blevet opfyldt. :)

Beklager, at din bøn er blevet overset, jeg ved ikke, hvem du har skrevet til.

God dag og god fremtid herinde til dig. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder jo så godt :) Kan du også godt lide at få finger? Er du glat?

Bare lige af nysgerrighed, men hvad tager du for en halv time? :)

kh.

Vi kan sige 1.200

Jeg er glat og jeg kan lide at få finger, står i min annonce hvad jeg kan lide. 

Beklager hvis jeg er lidt hård, men oplever der er rigtigt mange fyre der stiller massevis af spørgsmål, men ikke virker ret seriøse - beklager det så kommer til at gå udover nogle der er seriøse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skrev hun netop ikke, at hun ønskede gode råd?!!

Lad derfor mit første råd være:

1. Få en telefon og hav et nummer i din annonce! Det koster kr. 100 i startkit.

Alt andet er mindre seriøst!

2. Overvej din pris....der er nogle psykologiske barrierer...og kr. 2.000 er over den...Lav i stedet 30 eller 45 min.s seancer til kr. 900 eller 1.200...

Dét virker!

Og ja...få taget 3-4 gode billeder uden ansigt...og ellers keep it simple!

Og lad være i at indgå i for meget lir over sms, chat eller her for den sags skyld! :wink:

Hej

1. At jeg er studerende og også har et liv ved siden af, gør at jeg ikke vil have en telefon. Jeg har snakket med et par piger i branchen, og de siger de bliver kimet ned af stønnere, fyre der bare vil snakke osv. Hvis jeg fornemmer fyren er seriøs, så ringer jeg gerne til ham.

2. Priserne holder jeg fast i indtil videre, hvis jeg oplever der ikke er kunder, så vil jeg overveje det du skriver :-).

3. Jeg tror du har ret i det med billederne, hvis jeg finder ud af det her er noget jeg gerne vil på mere fast basis, så vil jeg nok også få taget nogle billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

1. At jeg er studerende og også har et liv ved siden af, gør at jeg ikke vil have en telefon. Jeg har snakket med et par piger i branchen, og de siger de bliver kimet ned af stønnere, fyre der bare vil snakke osv. Hvis jeg fornemmer fyren er seriøs, så ringer jeg gerne til ham.

2. Priserne holder jeg fast i indtil videre, hvis jeg oplever der ikke er kunder, så vil jeg overveje det du skriver :smile:.

3. Jeg tror du har ret i det med billederne, hvis jeg finder ud af det her er noget jeg gerne vil på mere fast basis, så vil jeg nok også få taget nogle billeder.

Altså nu er det jo ikke forbudt at slukke sin arbejdstelefon og kun have den tændt, når du har valgt at 'være på'....

Og ja...det er vigtigt at kunne fornemme, om kunderne er seriøse...det kommer med erfaring...og så alligevel vigtigt at huske, at det er sex, du sælger...og at oplevelsen med købesex for mange allerede begynder i planlægningen og kontakten...så det kræver indføling...men ingen grund til at skrive eksplicit, hvad du kan lide....skriv så det fænger og tænder ....og ikke mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool

Self. skal Genert Pige da ikke lægge flere billeder ud end hun selv ønsker...lad nu være med at presse pigen !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool

Det var ikke ment som pres overhovedet

Men billeder er godt

Og man kan jo som så mange andre sløre hovedet så man kun kan se herlighederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg er også ny herinde, så jeg beklager hvis jeg har forbrudt mig på reglerne.

Jeg tror måske nogen kunne synes det var interessant og måske nogle også gerne vil have jeg efter i aften laver et indlæg herinde, hvor jeg fortæller om hvordan min allerførste "rigtige" aften med kunder er forløbet, kunne måske være interessant nok for alle fyrene også at høre om hvordan vi piger, der ikke er proffer, har det med det.

Men igen, jeg beklager hvis jeg har forbrudt mig på reglerne og accepterer selvfølgelig hvis indlægget slettes eller flyttes. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg tror måske nogen kunne synes det var interessant og måske nogle også gerne vil have jeg efter i aften laver et indlæg herinde, hvor jeg fortæller om hvordan min allerførste "rigtige" aften med kunder er forløbet, kunne måske være interessant nok for alle fyrene også at høre om hvordan vi piger, der ikke er proffer, har det med det.

Men igen, jeg beklager hvis jeg har forbrudt mig på reglerne og accepterer selvfølgelig hvis indlægget slettes eller flyttes. 

Kom frisk med din oplevelse...!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Så du sidder privat diskret for første gang eller? :-)

Redigeret af Nadia21

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ny herinde og er ikke helt bekendt med reglerne. Har prøvet at læse mig frem, men kan ikke helt finde svaret. Så måske i kan hjælpe? :smile:

- må man godt annoncere for sig selv som hun gør her? :smile:

- knus nadia.

Der er rent faktisk et under forum ude på forsiden der hedder annoncering! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er første gang jeg annoncerer, har et par spæde oplevelser, men dette er første omgang jeg går planken ud :-).

Da jeg oprettede tidligere i dag, var jeg ikke blevet lyserød og var af den opfattelse jeg ikke kunne oprette derinde. Men det er noteret til næste gang - jeg beklager.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror, det er en alletiders idé at gøre sig gode venner med dette forum i denne branche. Jeg føler mig i hvert tilfælde meget fristet efter sådan et indlæg og sådan et lækkert billede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...