Hop til indhold

Recommended Posts

Alia har jeg kigget billeder af et par gange og efter at have læst gode anmeldelser herinde tog jeg chancen og tilbagelagde de små 50 km for at prøve en halv time med hende.

Og det fortryder jeg ikke! Tværtimod!!!

Alia er ganske rigtig, som skrevet andetsteds herinde, hende på billederne.

Hun er en af de flotteste piger jeg har været sammen med overhovedet, og har uden sidestykke de flotteste og mest velsiddende bryster, jeg personligt har haft i mine hænder. Hold da op.... Og så er de ægte.

Hun giver den dejligste frække superfransk. Hun tager den ikke helt i munden, men tæt på. Og sutter nosserne på bedste vis...

Hun er indlevende, stønner frækt og virker oprigtig som om hun nyder at blive slikket. Hvad jeg i den grad gjorde og nød at høre på.

Fræk fræk sex og fantastisk smuk at se i spejlvæggene fra flere vinkler.

Jeg har ledt længe, men tror nu jeg har fundet afløseren til Olivia... Hun er stadig meget ung (21-22år), men med det in mente, det bedste jeg har oplevet siden Martine, Stella/Freja og ikke mindst Olivia fra de gamle A-gruppen dage. Er ikke helt på olivias niveau med frækhed og fransk, men mon ikke erfaringen rykker hende det sidste stykke... Jeg vil gøre mit...

Hun får mine varmeste anbefalinger!!! Eneste minus er, at det bliver dyrt det her...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tobiasskov

Alia har jeg kigget billeder af et par gange og efter at have læst gode anmeldelser herinde tog jeg chancen og tilbagelagde de små 50 km for at prøve en halv time med hende.

Og det fortryder jeg ikke! Tværtimod!!!

Alia er ganske rigtig, som skrevet andetsteds herinde, hende på billederne.

Hun er en af de flotteste piger jeg har været sammen med overhovedet, og har uden sidestykke de flotteste og mest velsiddende bryster, jeg personligt har haft i mine hænder. Hold da op.... Og så er de ægte.

Hun giver den dejligste frække superfransk. Hun tager den ikke helt i munden, men tæt på. Og sutter nosserne på bedste vis...

Hun er indlevende, stønner frækt og virker oprigtig som om hun nyder at blive slikket. Hvad jeg i den grad gjorde og nød at høre på.

Fræk fræk sex og fantastisk smuk at se i spejlvæggene fra flere vinkler.

Jeg har ledt længe, men tror nu jeg har fundet afløseren til Olivia... Hun er stadig meget ung (21-22år), men med det in mente, det bedste jeg har oplevet siden Martine, Stella/Freja og ikke mindst Olivia fra de gamle A-gruppen dage. Er ikke helt på olivias niveau med frækhed og fransk, men mon ikke erfaringen rykker hende det sidste stykke... Jeg vil gøre mit...

Hun får mine varmeste anbefalinger!!! Eneste minus er, at det bliver dyrt det her...

Tak for en super anmeldelse. DU skriver at hun giver den dejligste superfransk, men på hjemmesiden står der at det eneste som bliver givet uden kondom er svensk og olie-spansk. Hvordan hænger det sammen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Superfransk er her, at hun slikker og suger nosser, og slikker op og ned ad skaftet, men bare ikke selve hovedet. Og det er uden kondom. Det er min erfaring, at det er hvad de fleste forbinder med superfransk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en af de ting, der nok udvikler sig med erfaring. Jeg havde kendt Olivia i flere år, før hun tog det skridt videre... Alia gør det rigtig godt og frækt. Og når man tager hendes unge alder i betragtning, så overgår hun alle jeg har været sammen med i samme aldersgruppe. Og også mange mere erfarne. Vi må jo bare hjælpe hende det sidste stykke til excellence, tænker jeg.... Et tungt åg, men jeg vil tage min del af slæbet. Sådan er jeg så uselvisk...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også haft fornøjelsen af Alia og er langt hen af vejen enig i de rosende ord hun får med på vejen. Efter min mening er der 2 ting der gør at hun ikke er helt oppe blandt de allerbedste i min bog.

Som også nævnt tidligere i en anden anmeldelse, af en anden, så syntes jeg hun er lidt for tilbageholdende med kyssende og kæresteoplevelsen. Lidt mere nærvær, øjenkontakt og den slags kunne jeg også godt have tænkt mig.

For det andet så syntes jeg der er noget underligt unaturligt groft ved hendes hår som får mig til at tænke på om det mon er en paryk? Hvad tror i? Det er i hvert fald et minus efter min mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Grande anmeldelse :-) tak. WHAT EN NY OLIVIA......nøglen sidder i bilen.....glæder mig allerede hahaharrrr. Hun ellers tåler ikke sammenligning med ret mange, så det er sq et parameter jeg kan forstå.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Elveren har nok lidt ret... Lidt tilbageholden. Men igen - potentialet for noget stort er der. Ikke helt på siden af Olivia performance-mæssigt endnu, men smukkere...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Superfransk er her, at hun slikker og suger nosser, og slikker op og ned ad skaftet, men bare ikke selve hovedet. Og det er uden kondom. Det er min erfaring, at det er hvad de fleste forbinder med superfransk.

Ja det er pseudoudgaven af super, men behøver ikke at være så ringe endda, navnlig hvis der suges godt på nosserne! Det bedste ville nu være rigtig super inkl. sugning af nosserne! :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

der er noget underligt unaturligt groft ved hendes hår som får mig til at tænke på om det mon er en paryk? Hvad tror i?

Jeg kender ganske vist ikke Alia (endnu :-P ), men jeg kan næsten ikke tro, at der kan være tale om en paryk.

Men extensions, måske?

Altså, jeg ville ha' spurgt hende! :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg har besøgt Alia flere gange, fordi hun er så sindsygt lækker. Specielt de bryster....  :mrgreen:

Hos Sexyclub.dk er det sikker sex. I følge dem, er det at modellen gerne må suge kogler og skaft, men ikke hovedet. Ligeledes er Dansk/Græsk også med gummi (hvem havde troet det haha).

Som sagt tidligere, så er hun ikke den store kysse-kanon. Hvis man slikker hende til hun kommer, hjælper det da lidt på det syntes jeg  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...