Hop til indhold
fbo

overvejer og gå til en glædespige for første gang,første gang sex oveni

Recommended Posts

hej jeg har i flere år overvejet og besøge en glædespige

jeg lider af social angst så har ikke helt så nemt med og snakke med andre menesker osv så det med kærester osv er aldrig rigtig blevet til noget,

for en person der aldrig har haft sex er det en dårlig ide og starte ud med en glædespige fremfor en kæreste?

hvis jeg går til en klinik (tænker på esbjerg pigerne) er jeg så 100% sikker på ikke og blive smittet med noget?

noget jeg skal forholde mig til?

noget andet råd i kan komme med?

Venlig Hilsen en næsten 30 årig mand....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter min mening er det i dit tilfælde faktisk bedre at starte med en glædespige end med en kæreste. Glædespigen har ju ikke andre krav eller behov end at du er pæn, ren og høflig. Og at du betaler, selvfølgelig :-P .

Men tag dig først god tid og læs anmeldelser og gå siden til en pige, der passer dig. I dette fald er sandsynligvis empati og lignende kendetegn vigtigere end udseende og akrobatik på lagenen.

Hvis du går til en velrenommeret og etableret pige, der praktiserer sikker sex, så anser jeg det ikke risikabelt med hensyn til sygdomme. Ikke mere end at score en pige i byen, måske mindre faktisk.

Men husk: Vær ren og velduftende. Pigerne har forståelse, hvis du er genert og närvös bare du opfører dig godt og har en positiv attitude til pigen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

@ FBO!

Da jeg læste dit indlæg fik jeg den tanke, at du måske kunne have glæde af at møde en prostitueret, som er en del ældre end dig selv. Og jeg synes også at du skal spille med åbne kort. Sig det som det er, med din manglende erfaring.

Da jeg var under 30, kom jeg nogle gange hos en prostitueret som vel var 10 12 år ældre end mig. Jeg havde erfaringerne, havde børn, og på det tidspunkt havde jeg ret stor erfaring med forskellige kvinder. Men det fungerede altså godt med den ældre. Ja bare det at jeg aldrig har glemt hende, siger vel en del. :-P

God fornøjelse. Du har noget at glæde mig til. Bare jeg var samme sted som du er lige nu. Med den viden og erfaring som jeg har i dag. :???:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tja FBO. Ved ikke om det er en dårlig idé.... måske, måske ikke.

Kan kun sige at for mig var det en rigtig god idé!

Jeg var omtrent på din alder første gang jeg betalte for sex.... og første gang jeg havde sex i det hele taget.

Jeg havde ingen selvtillid hvad piger angik, og var evigt angst for hvad de da ville sige til at være sammen med sådan en gammel jomfru som mig hvis det endelig skulle lykkes. Samtidig var jeg panisk angst for at skulle fylde 30 uden at have fået sex. Sex var på det tidspunkt oppe på så høj en piedestal at jeg aldrig nogensinde skulle kunne nå derop.

Glædespiger var blevet overvejet i mange år før jeg tog springet. Og det er jeg sgu glad for at jeg gjorde. Det afmystificerede alting og i løbet af de næste 1-2 år var jeg sammen med tre piger hvor den sidste blev min kæreste.

En bruger herindefra, som ikke er her mere, har en historie at fortælle der ligger tæt op af min. Jeg fortalte min historie, han lyttede, fulgte efter og endte med samme succesrate som mig.

Så for nogen, mig selv inklusiv,  er det i hvert fald en rigtig god ide!

Mht til den sociale fobi er det også noget jeg kender alt til..... omend det ligger langt tilbage i tiden,, længere end min sexuelle debut. Det er noget man kan arbejde med - men det kræver hårdt arbejde - det gjorde det i hvert fald for mig... og masser af grænser og barrierer der skal krydses. . Jeg løste problemet selv... med et tons selvhjælpsbøger ved min side.. men man kan sikkert også få proffesionel hjælp til at komme videre... hvis det er det du ønsker?

Mht sikerheden..... sex er aldrig 100% sikkert. Men hvis du bruger kondom ved både samleje og oral er risikoen minimal... ikke noget jeg ville bekymre mig om hvis jeg var dig.

Held og lykke med foretagenet.. og spørg endelig hvis der er mere du vil vide

God dag fra Aben

Del dette indlæg

Link til indlæg

hånden på hjertet ville jeg hvis jeg selv kunne vælge fumle mig frem, med en pige jeg var dybt forelskede i og hun selvfølgelig i mig, på et tidspunkt hvor alt det med det modsatte køn er nyt og spændende, det er det stadigvæk, men har stadigvæk den oplevelse til gode.

kvinder jeg kan se i øjnene kvinder som jeg har gjort en ekstraordinær indsats for at vise mig selv og mine gode sidder forhåbentlig og få det til at fungere måske endda mod alle odds. jeg "nøjes" med det næstbedste. det kan kun være det næstbedst. men omvendt kunne jeg ikke have undværet det. i det bedste tilfælde mangler der alligevel de sidste 10-20 %. 

men hop ud i det det gjorde jeg, det er et enormt spring og med risiko for at det ikke lige var det du forestillede dig eller måske endda en dårlig oplevelse, men det er heldigvis de færreste der ikke gør en indsats eller prøver i det mindste.

Del dette indlæg

Link til indlæg

mange tak for alle svar :)

tror jeg vil prøve og evt se om jeg ksn komme i kontakt med en glædespige først så jeg er lidt mere sikker på hun har tålmodilghed og forståelse for mig

Del dette indlæg

Link til indlæg

I en alder af 30 bør man da have sex 2 - 3 gange om ugen, så prøv da nogle glædespiger begynd med danske, sig du er nybegynder, prøv f.e.k.s. Line eller Jasmin, det ville jeg gøre i dit sted.

Med venlig hilsen

Pesionisten

Del dette indlæg

Link til indlæg

... Glædespiger var blevet overvejet i mange år før jeg tog springet. Og det er jeg sgu glad for at jeg gjorde. Det afmystificerede alting og i løbet af de næste 1-2 år var jeg sammen med tre piger hvor den sidste blev min kæreste.

Mht til den sociale fobi er det også noget jeg kender alt til.....

.... Og nu er du ikke til at styre på ti td. land.

Tak for indlægget.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

det bedste du kan gøre er at  undgå piger som er her på eroguiden, da de ikke gør det for penge, men fordi de er liderlige, og så våde at jeg ville anbefalde at tage dykkerudstyr på hvis det f,eks skulle komme til en 69er..som nybegynder ville du slet ikke kunne gøre dem tilfreds, og så ender det hurtig med en dårlig oplevelse, og det var vel ikke menigen

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg lider af social angst så har ikke helt så nemt med og snakke med andre menesker osv så det med kærester osv er aldrig rigtig blevet til noget,

for en person der aldrig har haft sex er det en dårlig ide og starte ud med en glædespige fremfor en kæreste?

hvis jeg går til en klinik (tænker på esbjerg pigerne) er jeg så 100% sikker på ikke og blive smittet med noget?

Når du går til en glædespige skal du nyde, du skal ikke yde.

Forstået på den måde at du ikke bliver vurderet på din præstation.

Der er vel ingen der har taget så mange mandtlige mødomme som glædespiger, så du skal ikke være nervøs for at du bliver til grin. Læg kortene på bordet og fortæl om dine problemer, pigerne er meget forstående.

Selvfølgelig er du nervøs første gang og du kommer nok også ganske hurtigt så du må nok regne med flere besøg.

Besøg den samme pige i stedet for at prøve flere steder i begyndelsen, det hjælper at få lidt fortrolighed.

God fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for rosen drenge.. håber du kunne bruge det til noget FBO..... og så bare tag det stille og roligt.. du skal ikke nødvendigvis have sex 2-3 gange om ugen.. det handler om at du har det godt med det du gør! :D

.... Og nu er du ikke til at styre på ti td. land.

Det hedder at overkompenserer BX ;)

god dag!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det hedder at overkompenserer BX ;)

eller sexafhængig :P:D

Til FBO, du skal bare være ærlig at sige til pigen som det er, hun skal nok holde dig i hånden og vise dig vejen til dejlig sex, det er ikke sikkert at første gang er godt pga. nervøsiteten, men det skal nok blive bedre når du kan lære at slappe af og nyde sex,

husk dejlig sex er som en tango for 2 eller flere :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik selv min debut med en glædespige. Det var en god oplevelse. Jeg spillede med åbne kort og var meget ærlig, pigen var meget forstående, sød og god til at få mig til at slappe af. Jeg har aldrig fortrudt og kan godt anbefale dig det frem for en kæreste.

Det eneste minus er at det godt kan være vanedannende. Hvis det kun er sex man er ude efter er det bare meget nemmere og bedre med en glædespige frem for at møde en pige "in real life". Det gælder især hvis du lider af social angst, så du kan nemt blive afhængig. Men glædespiger er selvfølgelig heller ikke det værste man kan blive afhængig af :)

Jeg har været sammen med ca. 30 glædespiger. Jeg har aldrig haft en kønssygdom. Jeg blev sidst tjekket omkring jul efter jeg havde været sammen med en glædespige og kondomet sprang. Det er ikke noget du skal spekulere over og bør ikke indgå i dine overvejelser.

Andre råd? Ja, spring ud i det. Sex er en utrolig vigtig del af livet. Især hvis man ikke får noget! Så se at få det afmystificeret og kom i gang med at nyde den her del af tilværelsen.

mvh.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Andre råd? Ja, spring ud i det. Sex er en utrolig vigtig del af livet. Især hvis man ikke får noget! Så se at få det afmystificeret og kom i gang med at nyde den her del af tilværelsen.

Måske er sex overvurderet, set i bakspejlet skulle jeg aldrig have begyndt på sex :P

så FBO du kan overveje grundig om du vil åbne Pandoras æske hehe :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er måske åbenbart men for sikkerheds skyld vil jeg tilføje, at i dette fald er en dansk-talende pige at foretrække. Kommunikationen er jo særligt vigtigt her.

Del dette indlæg

Link til indlæg

det bedste du kan gøre er at  undgå piger som er her på eroguiden, da de ikke gør det for penge, men fordi de er liderlige, og så våde at jeg ville anbefalde at tage dykkerudstyr på hvis det f,eks skulle komme til en 69er..som nybegynder ville du slet ikke kunne gøre dem tilfreds, og så ender det hurtig med en dårlig oplevelse, og det var vel ikke menigen

Hej, Kaj!

Jeg kan lide din humor, den er virkelig fed. Spot on! :-P

Men spøg til side, nogle af de mest egnede pigerne tror jeg faktisk er her på Eroguide. Jeg kender i hvilket fald en, der ville være perfekt.

Men, som jeg sagde, læs anmeldelserne! Og når det kommer til dem, der skriver her, tror jeg man får et lille hint om hvor egnet de er gennem hvordan de skriver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lubovnik

Nikita har netop begået et nyt blogindlæg om lige præcis denne problemstilling: 

“Kære jomfru ~ Du er ikke alene!” Læs HER på hendes hjemmeside 

Redigeret af Lubovnik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...