Hop til indhold
Loureed

Pigerne på Hørdumsvej, nederen med nederen på

Recommended Posts

Guest Sniper123

Jeg var forbi i dag, fik en time med Emma. Hun er der et par dage og så bliver der lukket og slukket. De forventer at have et nyt lejemål i August måned. Hun sagde at de giver besked i forummet, når de er på plads.

Jeg kan ikke lige kopiere et link, men det kan søges på navnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg nåede også lige Emmy idag, inden de lukker. Emmy har sidste dag idag. Egentlig var det imorgen, men hun har stødt sin næse, som hun angiveligt havde fået rettet ud. Og hun ømmede sig da osse gevaldigt, da hun stødte den på min skulder.

Da vi var færdige, og lå og hyggesludrede, spurgte jeg til hvordan det gik med at finde et nyt sted. Dertil svarede hun at det gik noget sløvt, formentlig fordi sommerferie er begyndt at brede sig. Men dernæst nævnte hun Helsinki, Cypern, Mallorca og andre steder. Damn! Det medvirker nok også til, at det går lidt sløvt med at finde nyt sted i Københavnstrup, når de ikke engang er sikre på, hvor de vil være :-( Øv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig og hvem er det egentlig der styrer dette sted, telelady sidder i Polen virker ligeglad selv om jeg har givet hende

flere annoncer, og stole på når hvem siger de er ude og shoppe, når telelady sidder i Polen.

eller er der en bagmand ?

Hej. Gider faktisk ikke skrive herinde. Men nu måtte jeg lige smide en kommentar.

Ja bagmanden er telelady. Og ja hun sidder i polen men tro mig det gør hun ikke af egen fri vilje.

Jeg vil ikke komme med en masse afsløringer. Men lad mig sige jeg kender hende og rigtigt godt endda

Og ja nu er hun fuldstændig ligeglad. For nu ruller der ikke så mange penge ned i hendes lommer. Den de der hjælper hende vil altid stå bagefter men kæben nede. Og tro mig når hun skaffer nyt sted går der ikke mere end et lille års tid før hun har ødelagt det. Nu bliver der sikkert smidt en masse ??? Men som sagt gider jeg ikke skrive herinde. Mvh.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej. Gider faktisk ikke skrive herinde. Men nu måtte jeg lige smide en kommentar.

Ja bagmanden er telelady. Og ja hun sidder i polen men tro mig det gør hun ikke af egen fri vilje.

Jeg vil ikke komme med en masse afsløringer. Men lad mig sige jeg kender hende og rigtigt godt endda

Og ja nu er hun fuldstændig ligeglad. For nu ruller der ikke så mange penge ned i hendes lommer. Den de der hjælper hende vil altid stå bagefter men kæben nede. Og tro mig når hun skaffer nyt sted går der ikke mere end et lille års tid før hun har ødelagt det. Nu bliver der sikkert smidt en masse ??? Men som sagt gider jeg ikke skrive herinde. Mvh.

?????

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja og hvem skal man stole på pigerne eller telelady som ikke har været aktiv her på siden siden 16. juni

Så aldrig mere Hørdumsvej og lad mig ønske at nogle af de gode Polske piger finder et andet sted

Telelady skrev det var en dame fra den næste gade der havde klaget forstår det ikke der er da

andre kliniker der ikke lukker, totalt forviret :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja og hvem skal man stole på pigerne eller telelady som ikke har været aktiv her på siden siden 16. juni

Så aldrig mere Hørdumsvej og lad mig ønske at nogle af de gode Polske piger finder et andet sted

Telelady skrev det var en dame fra den næste gade der havde klaget forstår det ikke der er da

andre kliniker der ikke lukker, totalt forviret :oops:

Nu skulle jeg lige til at skrive at man IKKE må drive den slags bordeller i privaten. Men kender du reglerne for denne form for forretning? Jeg kan nemlig ikke forestille mig at den slags er tilladt, men kan det passe at det er drønulovligt? Udover at de sikkert heller ikke har arbejdstilladelse(hvis man skal have det). Min mavefornemmelse siger mig at intet ved stedet er lovligt på nogen måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forestiller mig at hvis bestyrelsen banker på døren og truer med at opsige lejemålet (hvis det er en lejebolig), så er de nødt til at flytte ud... Og hvis det er andel/ejer er der vel også nogle regler der er overtrådt? Selv villaer kan jo risikere at falde under nogle gamle bestemmelser, ligesom med rockerne (hvordan endte det egentlig?).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Både på lejer-ejendomme og på ejer-boliger, kan de faktisk være behæftede med servitutter om at der ikke må drives erhvervsvirksomhed på ejendommen - altså at de ene og alene er tiltænkt som bolig.

Da kvinderne jo åbenlyst og ganske beviseligt har drevet virksomheden på ejendommen, kan det rent legalt føre til opsigelse af lejemålet.

Hvis en revisor havde drevet sin bogholderivirksomhed på samme adresse, ville det kunne føre til samme opsigelse.

Men det er jo nok tvivlsom at det ville ske. Det er selvfølgelig nogle nypuritanere der har brugt en meget sjældent anvendt regel til at skaffe sig af med nogle, der ikke passede i deres opfattelse af moral.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123

Både på lejer-ejendomme og på ejer-boliger, kan de faktisk være behæftede med servitutter om at der ikke må drives erhvervsvirksomhed på ejendommen - altså at de ene og alene er tiltænkt som bolig.

Da kvinderne jo åbenlyst og ganske beviseligt har drevet virksomheden på ejendommen, kan det rent legalt føre til opsigelse af lejemålet.

Hvis en revisor havde drevet sin bogholderivirksomhed på samme adresse, ville det kunne føre til samme opsigelse.

Men det er jo nok tvivlsom at det ville ske. Det er selvfølgelig nogle nypuritanere der har brugt en meget sjældent anvendt regel til at skaffe sig af med nogle, der ikke passede i deres opfattelse af moral.

Den pågældende ejendom er et Alment Boligselskab under KAB, lejligheden er antageligt fremlejet. Det kræver både udlejers og kommunens accept, at drive erhverv i en beboelseslejlighed - når det er andre end lejeren/ejeren der er erhvervsaktiv.

Jeg har været ude for, at en kvindelig beboer i naboopgangen spyttede stort set på mine sko, jeg mødte hende da jeg kom og da jeg gik igen.

Sugarpappas udsagn kan jeg ikke bruge til noget som helst, hans eneste indlæg og et postulat der ikke kan verificeres, det lugter...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Deputy

Undlad venligst at afspore tråden.

Hvis i vil diskutere lejemål i branchen kan i oprette en ny streng under generel debat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undlad venligst at afspore tråden.

Hvis i vil diskutere lejemål i branchen kan i oprette en ny streng under generel debat.

Hvordan afsporer det tråden? Det handler jo netop om stedet, og hvorfor det altid var i fare for at lukke pga anmeldelser. Fordi det er drønulovligt, så enhver anmeldelse vil få det lukket.

Lad nu være med at gå i for små sko Admin.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Organizer

Når min kollega opfordrer til ikke at afspore tråden, så er det ikke et oplæg til diskussion, men til efterlevelse!

Hvis du er uenig md ham, så kan du til enhver tid sende ham en PB

Redigeret af Organizer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...