Borende X 25043 Skrevet 17. Juni, 2014 Øv, jeg synes, at det er rigtig ærgerligt, at når Sisse kommer med en seriøs forespørgsel, så er der straks flere, der skal komme med pubertetsagtige lalleglade bemærkninger, og hvor er det dog sjovt! Hyggesnak indbyder måske også til mandehørm, men jeg synes, det er upassende her. Lidt pli ville klæde jer. Altid er du god for en sur bemærkning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 17. Juni, 2014 Det eneste du mangler for at få Fødevarestyrelsens godkendelse er da vist e-numrene og sidste salgsdato Sidste salgsdato ... uhh, sig det ikke! Vi kæmper jo for at holde den gående. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 17. Juni, 2014 @Sisse (og cc: Louie) Et lille tip: Jeg fornemmer, at du skal være hurtig på 'udløseren', hvis du skal have Louie til at posere foran linsen, inden han løber ud Venligst French 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. Juni, 2014 Sidste salgsdato ... uhh, sig det ikke! Vi kæmper jo for at holde den gående. Fakta giver 30% rabat på varer som er passeret sidste salgsdato Mon Sisse har fundet sin kandidat ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 17. Juni, 2014 Citat - Nille: "Mon Sisse har fundet sin kandidat ?" Det har hun sikkert - og jeg må nok konstatere at jeg langt har overskredet Sisses opfattelse af hvad der er sidste salgsdato for mænd - hun har end ikke svaret på PM jeg sendte i aftes Venligst Spunsen/Bundstokken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 17. Juni, 2014 Jeg er rigtig glad for den interesse der er... Og mange sender beskrivelser der lyder rigtig interessante. .. Men det som er kernen i dette er fysik. Og den kan jeg ikke vurdere ud fra en beskrivelse. Så i er altså nød til at sende et billede med.. PS. Det er faktisk lidt fræk at få alle de billeder.. ti hi 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Juni, 2014 he he Sisse. Tænkte det nok.... det er bare en undskyldning for at kunne hænge en masse lækre mænd op på køleskabet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 17. Juni, 2014 PS. Det er faktisk lidt fræk at få alle de billeder.. ti hi hahaha... jamen du kan da godt få lidt frække billeder af mig, selvom jeg ikke er kandidat... måske en pik-selfie til at matche røv-selfien Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3712 Skrevet 17. Juni, 2014 Jeg er rigtig glad for den interesse der er... Og mange sender beskrivelser der lyder rigtig interessante. .. Men det som er kernen i dette er fysik. Og den kan jeg ikke vurdere ud fra en beskrivelse. Så i er altså nød til at sende et billede med.. PS. Det er faktisk lidt fræk at få alle de billeder.. ti hi Er der for mange, så er der ikke andet for end at holde casting :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Juni, 2014 casting couch Nille, du er en lille gris. JO du er :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. Juni, 2014 Nille, du er en lille gris. JO du er Han har altid været en lille fræk dreng, har han Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juni, 2014 Derfor er der vel ingen grund til at fylde strengen med det sædvanlige mundgas Enig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 19. Juni, 2014 Hejsa alle sammen... jeg har fået nogle rigtig gode emner. Og skal have taget mig en beslutning.. Tak for alle jeres dejlige billeder og tak fordi i har holdt det på en sober og seriøst plan... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3712 Skrevet 19. Juni, 2014 Hejsa alle sammen... jeg har fået nogle rigtig gode emner. Og skal have taget mig en beslutning.. Tak for alle jeres dejlige billeder og tak fordi i har holdt det på en sober og seriøst plan... Held og lykke med det. Den udvalgte er er heldigt asen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 19. Juni, 2014 Hejsa alle sammen... jeg har fået nogle rigtig gode emner. Og skal have taget mig en beslutning.. Tak for alle jeres dejlige billeder og tak fordi i har holdt det på en sober og seriøst plan... Skulle det alligevel kikse, sætter jeg gerne blylodder på benene til de manglende centimeter samt ifører mig en skjulende badering eller et Michelindæk. Jeg giver også fuld eriktionsgaranti. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Juni, 2014 Blev der nogensinde fundet en "vinder" ? Skal vi holde op med at gå og vente på invitation til casting? :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 23. Juni, 2014 Hejsa hot. Ja jeg har valgt en lokal. Men chiker han ud går der lige et efterspørgsel ud til jer der har været med i opløbet Tusind tak endnu engang for alle de dejlige billeder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 24. Juni, 2014 Den heldige kartoffel ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Juni, 2014 Den heldige kartoffel ! Tror du det er Head ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 24. Juni, 2014 Tror sku det blev mig, Sisse sagde jeg var en køn en 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 24. Juni, 2014 Tror sku det blev mig, Sisse sagde jeg var en køn en Men tryk på "køn"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 24. Juni, 2014 tjaaaa lå jeg ikk mærke til BX 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Juni, 2014 Tillykke Sisse! Er sikker på det bliver nogle gode billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Potatohead Skrevet 24. Juni, 2014 I wish, jeg blev vist siet fra inden tråden opstod eller ideen plantede sig i hendes kønne hoved. Held og lykke Sisse, vi ser frem til at se dem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg