Hop til indhold
Guest Sisse

sisse søger mandlig model til nye billeder

Recommended Posts

Øv, jeg synes, at det er rigtig ærgerligt, at når Sisse kommer med en seriøs forespørgsel, så er der straks flere,

der skal komme med pubertetsagtige lalleglade bemærkninger, og hvor er det dog sjovt! Hyggesnak indbyder

måske også til mandehørm, men jeg synes, det er upassende her. Lidt pli ville klæde jer.

Altid er du god for en sur bemærkning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det eneste du mangler for at få Fødevarestyrelsens godkendelse er da vist e-numrene og sidste salgsdato :smile:

Sidste salgsdato ... uhh, sig det ikke! Vi kæmper jo for at holde den gående.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Sisse (og cc: Louie)

Et lille tip: Jeg fornemmer, at du skal være hurtig på 'udløseren', hvis du skal have Louie til at posere foran linsen, inden han løber ud :-)

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Citat - Nille: "Mon Sisse har fundet sin kandidat ?"

Det har hun sikkert - og jeg må nok konstatere at jeg langt har overskredet Sisses opfattelse af hvad der er sidste salgsdato for mænd - hun har end ikke svaret på PM jeg sendte i aftes :D 

Venligst

Spunsen/Bundstokken 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg er rigtig glad for den interesse der er...

Og mange sender beskrivelser der lyder rigtig interessante. .. Men det som er kernen i dette er fysik. Og den kan jeg ikke vurdere ud fra en beskrivelse. Så i er altså nød til at sende et billede med..

PS. Det er faktisk lidt fræk at få alle de billeder.. ti hi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

he he Sisse. Tænkte det nok.... det er bare en undskyldning for at kunne hænge en masse lækre mænd op på køleskabet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

hahaha... jamen du kan da godt få lidt frække billeder af mig, selvom jeg ikke er kandidat... måske en pik-selfie til at matche røv-selfien :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er rigtig glad for den interesse der er...

Og mange sender beskrivelser der lyder rigtig interessante. .. Men det som er kernen i dette er fysik. Og den kan jeg ikke vurdere ud fra en beskrivelse. Så i er altså nød til at sende et billede med..

Er der for mange, så er der ikke andet for end at holde casting :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nille, du er en lille gris.

JO du er :)

Han har altid været en lille fræk dreng, har han :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Derfor er der vel ingen grund til at fylde strengen med det sædvanlige mundgas :)

Enig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Hejsa alle sammen... jeg har fået nogle rigtig gode emner. Og skal have taget mig en beslutning.. Tak for alle jeres dejlige billeder og tak fordi i har holdt det på en sober og seriøst plan...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa alle sammen... jeg har fået nogle rigtig gode emner. Og skal have taget mig en beslutning.. Tak for alle jeres dejlige billeder og tak fordi i har holdt det på en sober og seriøst plan...

Held og lykke med det. Den udvalgte er er heldigt asen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skulle det alligevel kikse, sætter jeg gerne blylodder på benene til de manglende centimeter samt ifører mig en skjulende badering eller et Michelindæk.

Jeg giver også fuld eriktionsgaranti. :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Blev der nogensinde fundet en "vinder" ? Skal vi holde op med at gå og vente på invitation til casting? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Hejsa hot. Ja jeg har valgt en lokal.

Men chiker han ud går der lige et efterspørgsel ud til jer der har været med i opløbet

Tusind tak endnu engang for alle de dejlige billeder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror sku det blev mig, Sisse sagde jeg var en køn en  :-P  :-P  :-P

Men tryk på "køn"?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Potatohead

I wish, jeg blev vist siet fra inden tråden opstod eller ideen plantede sig i hendes kønne hoved. Held og lykke Sisse, vi ser frem til at se dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...