Hop til indhold
knallert

pas nu på piger

Recommended Posts

AK Ja - Håber hvert år, at nogle kvindelige bekendtskaber ta'r kosten  :lol: Sætter den ellers frem til fri afbenyttelse  . . . .

Del dette indlæg

Link til indlæg

10405568_10204267943086697_7599874275784

Ja ja...

Nu har du igen været ude med dit lille lumre kamera,...og hvad fik du så ud af det?

Du har været heldig at fange en af min søstre i et uheldigt landingsforsøg, og straks er hun fuld og andet, RIGHT NOT!

Når nu du er så dygtig til at hænge andre ud, så syntes jeg du skal prøve selv og se hvordan dine landinger er udi det med at lande med en kost?!

Du kan jo feks starte med at tage en hoppe tur fra Rundetårn i kbh...du skriver bare tidspunk...så skal jeg være der og dokumentere din landing !

Da jeg er ligesom kendt Hex så venter jeg pænt til sankt Hans før jeg skal brændes og flyve....så kan vi jo se hvem der er bedst ud i flyvninger....men du starter bare hæ hæ hæ

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Hæhæ Cherie. Så kan du fanme lære at høre efter når man prøver at forklare dig hvorfor det ikke er smart det der med spejl og make up imens man flyver.

Få dig filtret ud af det træ der. Så kan vi se hvem der kommer først til Bloksbjerg. :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jo jo vi kan flyve uden at falde ned.. vi har en sugekop.. hva har i mænd... hm hm i falder bare af.. .LOL :-P  :eek:  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

016.gif                              bjpoliti37.gif

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo jo vi kan flyve uden at falde ned.. vi har en sugekop.. hva har i mænd... hm hm i falder bare af.. .LOL :-P:eek::-P

Nope for vi har tunge hængenosser til at holde

balancen med ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

AK Ja - Håber hvert år, at nogle kvindelige bekendtskaber ta'r kosten  :lol: Sætter den ellers frem til fri afbenyttelse  . . . .

Vi kan jo håbe at en del af ministrene tager kosten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...