Hop til indhold
TSM

Lørdag 14-24 helt privat (Jackie)

Recommended Posts

jeg har været der for ca 1 år siden og hvis ikke stedet er fikset op, så er det et lille rum, hvor der kun lige er plads til sengen

pigen er sød nok, men Jørgen Ege levede ikke forgæves

det var det mest positive jeg kunne finde frem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm billederne kunne godt ligne en gammel kending, der bl.a. huserede hos romantica for nogle år siden under navnet Jenna - kan det passe? Lille indisk sag med kæmpe bryster..

Del dette indlæg

Link til indlæg
gomorra sagde den 14 Jun 2014 - 11:06 AM:

Hmm billederne kunne godt ligne en gammel kending, der bl.a. huserede hos romantica for nogle år siden under navnet Jenna - kan det passe? Lille indisk sag med kæmpe bryster..

ja måske og hun har meget store hårde babser

hun snakker perfekt dansk, men stedet / lejligheden er en kæmpe rodebunke

stedet er en tidligere forretning på et hjørne og jeg ved ikke om der er flere på adressen, da jeg hørte snak fra et andet rum, da jeg var der

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Yeps ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hæhæ tænkte det nok ;) Kunne selvfølgelig også være at "Jackie" bare brugte hendes fotos? Hun var møgfræk at se på, men udseendet levede ikke helt op til præstationerne mig bekendt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 47284746579156

Jeg synes hun var sød, og lækker! Har da overvejet at besøge hende igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Interessant. Hun skriver at hun er brasiliansk/dansk, og altså ikke indisk.

Hun nævner også specifikt bløde bryster!

Jeg ser frem til anmeldelsen, da jeg synes hun ser dejlig ud, men hårde babser er et decideret turn off for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...