kanonkongen 34395 Skrevet 13. Juni, 2014 Hej og godmorgen allesammen, her på Eroguide. Nå ja og dejligt sommer vejr vi har. Mange ting vi kan, debattere herinde, VM, piger, mænd, politik, hvorfor dit og hvorfor dat. Synes det er styrken på dette sted, At vi alle har ret til en mening om alting. Se der hvor kæden nogle gange håber af for mig er. Hvorfor skal retorikken, ofte være så hård.? Når man argumentere imod en holdning, mening en anden person har. Men der har været debatter herinde, hvor det er svært at opretholde en fornuftig debat. På det seneste har jeg, set ytringer som måske er mindre flatterende,igen er det bare fordi det er omkostningsfrit, at sidde bag en skærm og bare skrive løs (dette er ikke en hentydning til nogen få, men til os alle, inklusiv mig selv) Skal man have en mening om alt og ingenting. Hvordan har man det selv med når man bliver angrebet ? vil nu vove det postulat, at ingen synes det er rart. Hvis eksempel, at Jeg har beder nogle af parterne i debatten om at køle af og holde en pause med overhovedet at skrive grimt til hinanden, kan det lige pludselig Lyde, at man holde med andre. Vi er her jo har ganske frivilligt, bestemmer jo selv hvad vi kommentere, er det noget der giver en rød klud i ansigtet, så tæl til 10, reflekter over det skrevne. Så bliver det ofte mere nuanceret. (bare min mening) Nogen vælger under højlydte protester at forlade debatten, og skrive gider ikke mere, nu vil jeg ikke besvare mere osv. Men selvom nogle individer har også ved mig, provokeret helt vildt, må de jo have deres mening/holdning, men lad os da argumentere vores uenighed i en sober tone, eller lade være. Det står os da frit for. Der er stramme regler for debatten her på Eroguide,(kunne de være strammere ja det synes jeg, også selvom det skal være højt til loftet) og vi har jo flere personer, herinde til at moderere disse regler. Det gør de nu meget godt. ved at gennemgå og reagere på de anmeldelser, der kommer i løbet af dagen. Så lige en ros her til jer. Som sagt føler jeg behov for at understrege, at debatten er jeres/vores/mit. Det er jeres/vores/mit ansvar, at der bliver holdt en god tone. Kan vi ikke blive enige om, at Lade være med at blive personlige, i hvert fald på en måde, hvor det eneste formål, indlægget tjener, er at nedgøre modparten. Uanset hvor uenige vi så er. Ja det er da bare mit lille spinkle håb. Det fremmer jo ikke, ligefrem ikke en debat. Jeg ved, at der står i reglerne, at der ikke tolererer person angreb. Men jeg vil opfordre til, at man overhovedet ikke skriver om andre personer, hvis ikke man har noget godt at sige. Hold dig til din egen argumentation. (ja ved godt jeg er pædagog) Det nytter heller ikke at være for nærtagende. Husk at debatter - især om holdningsmæssige spørgsmål (og især på skrift) ofte får en skarp tone og en personlig adressat. (kender det bestemt fra mig selv) En begavet måde at modtage dette på er at bruge humor eller at parere med et elegant spørgsmål frem for straks at fare i flint. Det er da mit håb, at jeg selv lever op til dette. Ja bare min personlige mening og holdning, Dette er IKKE møntet på nogen, ja så skulle det da lige være mig selv, at jeg skal, huske på hvordan jeg agere herinde. Med håb om i får en hel igennem god fredag d 13 uha uha pas på derude Og en god weekend til jer alle. KK 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadDogAarhus 197 Skrevet 13. Juni, 2014 Vel talt kanonkongen! Jeg vil blot tilføje - at vi alle har et kollektivt ansvar for at dette forum fortsat er et interessant sted at udveksle meninger OG oplevelser Selvom vi ikke alle er pædagoger (undertegnede medregnet) - kan vi sikre det gode "miljø" ved at holde tonen og hjælpe andre på vej - der ikke lige har læst denne tråd! (måske skulle tråden have været kaldt noget mere fængenende? --> ironi) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 13. Juni, 2014 TL;DR Jeg synes også at visse mennesker herinde kunne adoptere en mere sober tone. Overvejede faktisk selv at starte en tråd om det, men, jeg gad rent ud sagt ikke. Nu kan jeg fx se under mit profilbilleder at man kan få advarselspoint, så jeg håber dem, der bare sviner løs, taler pølsesnak og bringer sobre tråde i uorden og forkerte retninger får en masse af disse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 13. Juni, 2014 Vel talt kanonkongen! (måske skulle tråden have været kaldt noget mere fængenende? --> ironi) Hej MaddogAarhus. Takker for komlimement. Ironi nej. det jeg mener handler bestemt ikke om ironi. Så mener, jeg du har misforstået indlægget. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadDogAarhus 197 Skrevet 14. Juni, 2014 Hej MaddogAarhus.Takker for komlimement. Ironi nej. det jeg mener handler bestemt ikke om ironi. Så mener, jeg du har misforstået indlægget.KK Jeg mente blot, at min sidste bemærkning om at kalde indlægget noget andet var ironisk tænkt....men forstår godt, at det kan misforståes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 14. Juni, 2014 Jeg mente blot, at min sidste bemærkning om at kalde indlægget noget andet var ironisk tænkt....men forstår godt, at det kan misforståes. Hej og godmorgen MadDogAarhus. Ahaaa hehehehe, så forstår jeg. Igen takker for dine svar. Det nu dejligt når misforståelser bliver ryddet af vejen. Hahahaha. Ha en fantastisk god dag. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 14. Juni, 2014 TL;DR Jeg synes også at visse mennesker herinde kunne adoptere en mere sober tone. Overvejede faktisk selv at starte en tråd om det, men, jeg gad rent ud sagt ikke. Nu kan jeg fx se under mit profilbilleder at man kan få advarselspoint, så jeg håber dem, der bare sviner løs, taler pølsesnak og bringer sobre tråde i uorden og forkerte retninger får en masse af disse. Hej Runaldo. Jamen enig. Men vi kan jo ikke rette på alle, men tror nu moderator erne. Har godt styr på disse personer. eller dvs. Det synes jeg de har. Takker for dit indlæg. Ha en god dag Runaldo. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claesen Skrevet 14. Juni, 2014 Hej kanon, det da det mest platte indlæg en tumpe som dig endnu har lavet vidste du var en kegle men stadigvæk puhaa Og så det seriøse super godt skrevet KK er helt enig med dig lad os alle holde en sober tone og holde os til emnet ikke skribenten og der ved få nogle gode og interessante debatter. F.eks om patter og andre spændene ting ( der nok noget om det med at gå efter bolden og ikke manden ) dit indlæg er som altid super godt formuleret tiltrods for man kan læse du pædagog virker det jo helt fornuftigt Venligst Claes'en Ps hvis nogen skulle være i tvivl så er den øverste linie sjov, ballade og ironi og slet ikke noget jeg mener noget som helst med kort sagt det ren gas :-D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 14. Juni, 2014 Hej kanon, det da det mest platte indlæg en tumpe som dig endnu har lavet vidste du var en kegle men stadigvæk puhaa Og så det seriøse super godt skrevet KK er helt enig med dig lad os alle holde en sober tone og holde os til emnet ikke skribenten og der ved få nogle gode og interessante debatter. F.eks om patter og andre spændene ting ( der nok noget om det med at gå efter bolden og ikke manden ) dit indlæg er som altid super godt formuleret tiltrods for man kan læse du pædagog virker det jo helt fornuftigt Venligst Claes'en Ps hvis nogen skulle være i tvivl så er den øverste linie sjov, ballade og ironi og slet ikke noget jeg mener noget som helst med kort sagt det ren gas Hey Claes. Synes faktisk ikke om dig mere Ja jeg er sku den største kegle der findes på Eroguide. der er vi jo enige. Mange tak for, du gav dig tid til, at læse og skrive din mening, du er jo spot on Claes. Nemlig gå efter bolden og ikke manden. Og ja Claes, du er god til, at skrive. At du holder af mig Selvom jeg er pædagog Ha en fantastisk god lørdag, Må du nyde solen og bare ha det godt. Nå ja tak for dit indlæg. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg