aalborg86 2 Skrevet 12. Juni, 2014 Har sat mig for at prøve alle thai steder i Aalborg og da Chok Dee er den første der er værd at skrive om begynder vi her. Blev mødt af en 30-35 årig med en lidt buttet krop men et pænt andsigt. Bestilte en time massage og den var for at sige det pænt helt fantastisk hun kom hele vejen rundt og pirrede det private undervejs:) efter timen tilbød hun HJ til 300 kr ekstra men fik pruttet mig ned til 200... alt i alt en god oplevelse hvor massagen var alle 300 kr værd men HJ måske var en 50'er. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nyiaalborg 1 Skrevet 29. Oktober, 2014 Besøgte stedet for første gang i dag og blev mødt af samme kvinde som aalborg86 beskriver. Stedet fremstår ikke særligt professionelt og er lidt trangt. De to "¨båse" er adskilt med en væg der ikke går helt op til loftet, så det er klart muligt at høre andre "under behandling" og er ikke rigtigt privat på den måde. Til gengæld er stedet rent og pænt, og håndklæder m.v. var klart nyvaskede. Jeg spurge om det var ok at være nøgen hvilket hun sagde var ok. Fint nok! Jeg kan fuldt ud bekræfte at hendes massage virkelig er fantastisk! Hun fandt nemt alle mine ømme punkter og tog sig god tid til at bløde dem up med en fast hånd. At hun så samtidigt diskret pirrede gjorde det kun endnu bedre. Hun var systematisk, erfaren og kom hele vejen rundt. Henimod slutningen af massagen spurgte hun så om "den der" også skulle masseres, hvilket jeg sagde nej tak til da det var første gang jeg var der. Hun sagde det var helt ok og afsluttede med en yderst behagelig fodmassage uden at virke det mindste skuffet. Faktisk følte jeg på intet tidspunkt noget som helst press på mere end massage. Hun var i det hele taget både sød og venlig og massagen varede en fuld time. Jeg spurgte hende rent ud hvad hun ellers tilbød: HJ for 300, BJ for 800 og fuld pakke for 1200. Men uanset havd hun ellers byder på er det helt klart værd at besøge hende for massagen alene!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lyster til sex 6 Skrevet 30. Oktober, 2014 ja hun er rigtig dejlig at besøge giver meget god massage og net lidt mere frække er også fint hos hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jønke 1 Skrevet 30. Oktober, 2014 Hej. Hvor hun til i Ålborg ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mcpiper 15 Skrevet 30. Oktober, 2014 hvor finder man hende?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nyiaalborg 1 Skrevet 30. Oktober, 2014 Vesterbro 50, 9000 Aalborg Mobil: 52 75 48 72 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JayJ Skrevet 26. November, 2014 Der var engang en pige med silikone bryster der arbejdede dernede - hun var ret fræk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 845 Skrevet 27. November, 2014 JayJ Tilbød hun også "den store pakke" - hende med siliconebrysterne ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JayJ Skrevet 27. November, 2014 Ja det gjorde hun. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
losser 99 Skrevet 1. December, 2014 Nogen der har været her fornylig?? Om hun er blevet bedre til hj eller lign ☺ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg