Gæst Skrevet 11. Juni, 2014 Ja kære smukke mennesker jeg er sgu happy STORT SMIL.... Glad for; mine skønne, kærlige, smukke dejlige to unger, Glad for min skønne familie, Glad for mine uvurderlige skønne veninder og deres familier, Glad for mine nye kollegaer og jobbet, Glad for naturen, havet jeg bliver omsluttet af, solen der varmer mig, dyrerne, de smukke farver osv osv, Glad for min kærlige mand, ( ja det er jeg skat og du ved det... Smil) Glad for jeg er sund og rask, glad, lever livet nu, nyder, yder, vinder, taber, mærker og føler hele livet og menneskerne omkring mig hver dag... Glad for at kunne dele og bare happy for at at vågne hver dag og være med... Skøn happy dag til jer. Knus og glædes karma til jer alle... Kh Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 11. Juni, 2014 Glad for glade kommentarer. Det luner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 11. Juni, 2014 Det var derfor at jeg droppede facebook ....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 11. Juni, 2014 Hey God karma Line Tak for, jeg kom i godt humor. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. Juni, 2014 Line ilm fra mig til dig, jeg bliver altid glad af denne sang : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Juni, 2014 Line ilm fra mig til dig, jeg bliver altid glad af denne sang :"> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 12. Juni, 2014 Ja kære smukke mennesker jeg er sgu happy STORT SMIL.... Glad for; mine skønne, kærlige, smukke dejlige to unger, Glad for min skønne familie, Glad for mine uvurderlige skønne veninder og deres familier, Glad for mine nye kollegaer og jobbet, Glad for naturen, havet jeg bliver omsluttet af, solen der varmer mig, dyrerne, de smukke farver osv osv, Glad for min kærlige mand, ( ja det er jeg skat og du ved det... Smil) Glad for jeg er sund og rask, glad, lever livet nu, nyder, yder, vinder, taber, mærker og føler hele livet og menneskerne omkring mig hver dag... Glad for at kunne dele og bare happy for at at vågne hver dag og være med... Skøn happy dag til jer. Knus og glædes karma til jer alle... Kh Line Åhh Line... Og jeg er glad for, at du ønsker at dele din glæde, for så bliver den så meget større.... Nu sidder jeg nemlig med et smil på læberne... TAK for et skønt GLAD-i-låget indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg