Hop til indhold

Lea - Studinebabe i København

Featured Replies

Skrevet

nogen gange ville man ønske, at forummet "anmeldelser" var begrænset til "max et indlæg"... Alt andet kunne henvises til "debat"

/Dino

• Svar 129
  • Visninger 39.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg ved ikke, om jeg kan deltage i forargelsen. Tingene foregår jo på almindelige markedsvilkår, og er der nogen, der vil give den pris, så dem om det. Det er folks eget frie valg. Selv går jeg ikk

• Hold nu kæft en børnehave! Kan man ikke lide lugten i bageriet så finder man en anden bager! Personligt synes jeg også, at 4000 kroner er voldsomt mange penge, men Lea mener at hun er dét værd og har

• Nu er det ikke mange debatter jeg har deltaget i herinde, men jeg finder godt nok denne debat, meget trist.   Jeg vil tillade mig at komme med et eksempel, som nok ikke er helt så effektivt her i de

Postede billeder

Skrevet

nogen gange ville man ønske, at forummet "anmeldelser" var begrænset til "max et indlæg"... Alt andet kunne henvises til "debat"

/Dino

Nu er du langt ude. Den sidste post før din gælde, at der var tvivl om anmelderen og han fik mulighed at forklare sig, hvilket han gjorde på en troværdig måde.

At sætte begrænsninger, som du ønsker, ville ikke  give denne möjighet.

Skrevet

Det som jeg og andre kommenterer på er ikke prisen. Prøv at læse og forstå.

Nogle spørger hvad man får for den mer pris.

Ked af at måtte sige det, men du og dine likere er åbenbart ikke opmærksomme på den lidt grinagtige selvmodsigelse, jf det citerede. Lad nu være med at gøre dig selv mere pattebarnsagtig end du er.

Til sagens indhold: Det åbenlyse er vel at man får det mere at dele med færre. Det er helt almindeligt på ethvert marked at positionere nogle varer som eksklusive. Det betyder ikke at de nødvendigvis er pænere, mere funktionelle eller holdbare. De kan leve af at være eksklusive. I nogle supermarkeder ses fx også samme vare i forskellige indpakninger til forskellige priser.

Skrevet

Rolig nu Beep hvorvidt du er skarp eller ej tilkommer ikke dig selv at vurdere! Selv om du er det, så er der jo ingen grund til at "prale" vel ?

Åh, det ligger mig fjernt. Med "skarp" mente jeg ikke fx klog eller præcis. Jeg mente noget man kan skære sig på og komme til at forbløde af.

Skrevet

Der er gået generel debat og hyggesnak i den. Og virker ikke til folk har mere at sige til anmeldelsen, så derfor låses den

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.