Hop til indhold

Recommended Posts

nogen gange ville man ønske, at forummet "anmeldelser" var begrænset til "max et indlæg"... Alt andet kunne henvises til "debat"

/Dino

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

nogen gange ville man ønske, at forummet "anmeldelser" var begrænset til "max et indlæg"... Alt andet kunne henvises til "debat"

/Dino

Nu er du langt ude. Den sidste post før din gælde, at der var tvivl om anmelderen og han fik mulighed at forklare sig, hvilket han gjorde på en troværdig måde.

At sætte begrænsninger, som du ønsker, ville ikke  give denne möjighet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det som jeg og andre kommenterer på er ikke prisen. Prøv at læse og forstå.

Nogle spørger hvad man får for den mer pris.

Ked af at måtte sige det, men du og dine likere er åbenbart ikke opmærksomme på den lidt grinagtige selvmodsigelse, jf det citerede. Lad nu være med at gøre dig selv mere pattebarnsagtig end du er.

Til sagens indhold: Det åbenlyse er vel at man får det mere at dele med færre. Det er helt almindeligt på ethvert marked at positionere nogle varer som eksklusive. Det betyder ikke at de nødvendigvis er pænere, mere funktionelle eller holdbare. De kan leve af at være eksklusive. I nogle supermarkeder ses fx også samme vare i forskellige indpakninger til forskellige priser.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rolig nu Beep hvorvidt du er skarp eller ej tilkommer ikke dig selv at vurdere! Selv om du er det, så er der jo ingen grund til at "prale" vel ?

Åh, det ligger mig fjernt. Med "skarp" mente jeg ikke fx klog eller præcis. Jeg mente noget man kan skære sig på og komme til at forbløde af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alleviator

Der er gået generel debat og hyggesnak i den. Og virker ikke til folk har mere at sige til anmeldelsen, så derfor låses den

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...