Hop til indhold
Jaguaren

SarahMulatÅrhus

Recommended Posts

Guest Gaffer

Brug ikke jeres tid paa hende. Man laver en aftale og koere hjemme fra. 5min foer man er fremme aflyser hun, med en eller anden dum undskylding

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg spekulerer bare på om det er samme Sarah Mulat der tidligere har været i Aarhus.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Er her nogle der har erfaringer med SarahMulatÅrhus? Hun er nogle gange på SuperChatten:-)

 

Har ikke erfaring med hende. Men er det hende her vi taler om.

https://annoncelight.dk/annonce/131689/en-helt-sidste-gang-tilbud-haandjob-eller-blowjob-til-nu-300kr-nu-kun-din-bil-aarhus-idag-kun-ny-vaskepik-must-at-du-meget-ren-ring-mig-op-91921702-aftale-laves-kun-via-du-ringer-mig-op-tager-ikke-et-hemmeligt-nummer

 

Er temmelig vildt med hendes vending "kun ny vaskepik". Man forestiller sig at man stiller der med spritny vaskepik. :-P  :mrgreen:. Og så vil hun ikke alligevel for man har ikke overm 

Herudover tænder jeg minus på hendes mange regler formaninger. Tænker på Nicky 19 år i Herning og på Frk. Bella der har gode forretninger i gang men de kører helt uden formaninger: ligesom de feste

 

Næste gang jeg har en dag århus kunne jeg tænkte mig at få det blowjob til 300 hvis det er det hun tager det den dag.

Redigeret af oxen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad gav du for det?

Alt efter hendes humør og tiden har jeg givet imellem 500 og 1000 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt efter hendes humør og tiden har jeg givet imellem 500 og 1000 kr.

 

Hun virker ikke decideret som GFE. Men er hun Lækker? Er hun fræk? Giver hun god service

Eller er hun bare humørsyg.

 

Går altid uden om de annoncer med mange formaninger. Men sidst på måneden er 300-400 kr. ikke så meget for et blowjob af en ung lækker dansk kvinde.

Så det frister. Men hun skal holde tiden. Jeg får nok ikke fri for at gå til "lægen" flere dag i træk hvis hun brænder mig af :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun virker ikke decideret som GFE. Men er hun Lækker? Er hun fræk? Giver hun god service

Eller er hun bare humørsyg.

 

Går altid uden om de annoncer med mange formaninger. Men sidst på måneden er 300-400 kr. ikke så meget for et blowjob af en ung lækker dansk kvinde.

Så det frister. Men hun skal holde tiden. Jeg får nok ikke fri for at gå til "lægen" flere dag i træk hvis hun brænder mig af :-P

Dengang jeg knaldede hende ( Hvis det er hende ) så havde hun ikke alle de krav. Det var bare at møde hende uden for solcenteret og så ellers bare knalde løs.. Dengang uden gummi !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dengang jeg knaldede hende ( Hvis det er hende ) så havde hun ikke alle de krav. Det var bare at møde hende uden for solcenteret og så ellers bare knalde løs.. Dengang uden gummi !

 

Tak for svar :-P

Er hun slank og lækker? Eller i det mindste køn?

Er hun interesseret i at give en god service?

 

Og så må der da være andre der har besøg hende. Hun har haft annonce på Annoncelight de sidste 241 dage.

Redigeret af oxen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft gang i Sarah Mulat en del gange, og jeg er 99% sikker på, at det ikke er den samme som hende, der uddeler blows for 300-400kr. Det lyder bestemt ikke som hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft gang i Sarah Mulat en del gange, og jeg er 99% sikker på, at det ikke er den samme som hende, der uddeler blows for 300-400kr. Det lyder bestemt ikke som hende.

 

God info. Er der andre der har en holdning til om det er samme pige der tales om?

Del dette indlæg


Link til indlæg

For lang tid siden var det via chatten. Derefter fik jeg hendes msn og nu har jeg hendes nummer. Sidst jeg så hende var dog på hendes opfordring, da hun ville stoppe med disse eskapader. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Det ville da vaere en god gerning at stoppe. Sikkert mange der ville vaere glade for at undgaa at koere forgaeves efter en aftale.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender Sarah fra flere møder med hende. Jeg forstår ikke helt de negative anmeldelser af hende, for jeg har hver gang fået en helt igennem fantastisk oplevelse. Måske er der nogle fyre, der skal overveje deres opførsel overfor de glædespiger de frekventerer? Sarah er seriøs - lækker - sexet og sød at snakke med ( og giver et guddommeligt blowjob )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke mødt hende men har et par gange prøvet at få aftale i hus Men hun er et lille rodehoved med sine tider

 

og aftaler og kan ikke forstå men ikke kan køre fra Vejle til Aarhus på 5 min og så bliver hun sur og svarer grimt .

 

meget rodet at bestille en tid og jeg har været seriøs hver gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan heller ikke genkende klagerne. Jeg tror ikke hun er psykisk ustabil eller noget i den retning, og hun har altid dukket op til mine aftaler. Jeg har desuden aldrig mødt en så seksuelt åben kvinde som hende. Hun er en ren fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det ser ud til at der er tale om to forskellige piger, SarahMulatÅrhus og Sarah african girl.

Vil det ikke være godt og skrive hvilken en man har mødt og hvordan oplevelsen har været? Eller måske kun skrive om SarahMulatÅrhus som denne tråd handler om (i hvert fald overskriften)?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender Sarah fra flere møder med hende. Jeg forstår ikke helt de negative anmeldelser af hende, for jeg har hver gang fået en helt igennem fantastisk oplevelse. Måske er der nogle fyre, der skal overveje deres opførsel overfor de glædespiger de frekventerer? Sarah er seriøs - lækker - sexet og sød at snakke med ( og giver et guddommeligt blowjob )

hej du har ik hendes nr vel?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...