Benjamin 2660 Skrevet 10. Juni, 2014 Et års tid efter at jeg blev enkemand, besluttede jeg efter grundig research, at prøve en klinikpige hos Sweet Girls i Fanøgade. Jeg var rystende nervøs, dels for at blive set, og dels for hvordan ville en ung pige tage imod mig, som var oppe i alderen. Jeg havde bestilt tid og kom 10 minutter for tidligt, og undskyldte overfor teledamen, med ordene "Det er første gang jeg prøver det her, så jeg er meget nervøs." Så har du valgt den rigtige pige, svarede hun, nu skal jeg komme med en kop kaffe. Pigen var 10 minutter forsinket, så jeg fik tid til at sunde mig, inden den sødeste lille lyshårede pige kom ind, hilste og tog mig i hånden, og førte mig ind i hyggerummet, og spurgte mig, hvad kunne du tænke dig. Jeg var så benovet over hendes måde at tage imod mig, så det første jeg spurgte om, var om vi kunne lave aftalen om til en hel time. Det blev en fantastisk time, hvor jeg fik dækket mit behov for at nusse og kæle med en sød pige, få en dejlig udløsning, og en hyggesnak, mens jeg nussede hende bagefter. Det blev selvfølgelig til mange besøg. To måneder senere tog jeg chancen, og bestilte tid hos en meget beskrevet pige hos SexyClub på Sydmarken. Fordi det var en ny pige, var jeg selvfølgelig både spændt og lidt genert. Men Nikita var ikke genert, hun tog mig med storm. Der vankede et kram og et kys, og så snakkede hun. Endnu engang en fantastisk oplevelse, som blev til mange flere. Hver gang jeg har mødt en ny pige, har jeg altid spurgt pænt, om der var noget, som jeg ikke måtte. Med venlig hilsen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Juni, 2014 Men Nikita var ikke genert, hun tog mig med storm. Der vankede et kram og et kys, og så snakkede hun. Endnu engang en fantastisk oplevelse, som blev til mange flere. Efter et meget langt tilløb, fik jeg egentlig i år taget mig sammen til at besøge denne helt igennem skønne kvinde. Kan kun give andre ret i, at hun et godt og sikkert valgt, uagtet om man er ny eller gammel i gårde. Og ja, hun snakker (næsten lige så meget som mig) Selvfølgelig er vi jo nok forskellige, med jeg foretrækker faktisk talende kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Juni, 2014 hej alle i dejlige drenge.. kan i ikke hjælpe mig med at få svar på en ting som har forundret mig i et par måneder nu som det fremgår af en anden tråd herinde, så har vi seriøse piger en del faste men der er også et fornuftigt flow af fyre der har lyst til at prøve noget nyt og blot besøger os en gang Jeg elsker variationen i disse engangs-knald og nyder at åbne min dør .... men der er en ting omkring 60-70 % af dem siger til mig enten på sms eller når de ankommer .. og det er : "det er første gang jeg besøger en glædespige.... jeg er lidt nervøs" - og jeg står og kigger på en mand der ikke ser nervøs ud og absolut ikke ligner en der er på sit første svinkeærinde er det så sandheden at jeg skulle være den første ??? - det synes jeg sådan rent statistisk virker temmelig usandsynligt... skulle jeg virke som en magnet på nybegyndere over 30 ?? eller er det en sætning der bliver fyret af... fordi... ??? det er fordiet jeg håber i kan hjælpe mig med... hvorfor i alverden siger de det? (hvis det ikke passer) Det gør ingen forskel for mig for jeg giver samme servicemindede oplevelse uanset om de er 18 år og newbies eller 35 og newbies... ingen forskel der... men hvorfor er der så ekstremt mange af engangs-gæsterne der har behov for at forsøge at fortælle mig at jeg er deres første besøg nogensinde ? nogen der kan hjælpe mig med et par plausible årsager, for jeg må indrømme at jeg har så mange mærkværdige teorier omkring den sætning efterhånden at jeg hellere vil gå til hestens mule fremfor at gætte mig til en masse der måske er way off Hej Jasmin. Jeg har aldrig brugt den sætning, at en given pige skulle være den første. Jamen det giver ingen mening. Andet end hvis det faktuelt var rigtigt. Men kan nu ikke bruge den. Jo at det var første gang hos dig. Men ved nu, at i piger ville kunne se min nervøsitet omgående, ja ved det ikke men hjertet, har sku med, at se oppe i halsen. røvhullet totalt snørret sammen ja mine ben der vil vakle Ikke et kønt syn. Men når, man så møder en pige der i løbet af 5 sek,kan få mig til, at være midtpunktet i den tid jeg er der. Pist så er nervøsiteten væk. Ja det er bare skønt. Men ved da, ikke om jeg tør, at besøge dig Jasmin. tænk, hvis jeg ikke kan give dig sprøjteorgasmer (er ren newbie der) eller det du kan lide. Ville da føle mig helt igennem som en taber . Ja kan så forstå det ville kunne ende i at du blokerede mit tlf. nr. Det ville da, i den grad give mig mindreværds komplekser Tror bare, at møder jeg en pige der kan se, jeg er nervøs og får mig til, at føle mig velkommen og får ro på mig. Så er det starten på en god oplevelse. God dag Jasmin, hav en fantastisk aften. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 10. Juni, 2014 Jeg har kun én eneste gang brugt sætningen - og det var den første gang, jeg nogen inde besøgte en glædespige. Da sagde jeg, at det var min aller første gang - og det var en gang i starten af 80'erne. Denne aller første gang sagde jeg ikke noget om, at jeg var nervøs - men det sjove er... at selv om jeg har besøgt dusinvis af glædespiger derefter, kan jeg stadig fornemme en underlig snert af nervøsitet hos mig selv, når jeg gå op ad trappen (eller hvordan man nu ellers nærmer sig) til en pige, som jeg skal til at møde for aller første gang. Ikke fordi jeg reelt er nervøs eller føler, at jeg har grund til det - men den ér der. Men måske det bare er forventningens glæde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rambuk 559 Skrevet 10. Juni, 2014 Jeg har kun sagt de ord én gang og det var ved min debut i Amsterdam. Jeg var ved at s..de i bukserne af skræk og det var jo også sandt, samt det eneste jeg kunne fremstamme til den smukke gudinde jeg meget imod min egen forstand nu skulle hygge mig med. Hun var meget forstående, men synes nu det var lidt synd for mig jeg aldrig havde været sammen med en kvinde og spurgte om jeg ikke engang brugte hånden. Jeg forklarede hende så at jeg langt fra var jomfru, men at det var første gang hos en pige som tog penge for seancen. Hun synes det var lidt morsomt og stemningen blev faktisk rigtig god efter den dialog. Jeg tænker stadigvæk tilbage på hende med et kæmpe smil - hun var virkelig smuk og fræk - jeg var satme heldig med den debut og det lagde så vejen til mange flere besøg da jeg kom tilbage til DK. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. Juni, 2014 Første gang... hun kunne hverken tale dansk eller engelsk, så det var en spildt mulighed for mit vedkommende Jeg har ikke efterfølgende brugt den sætning. Jeg har før nævnt at jeg godt kunne være lidt passiv, og at den slags godt kan tolkes som om at jeg ikke er interesseret i pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 10. Juni, 2014 vi mænd, kan vel være debutaner, ligeså længe som pigerne 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Now 19 Skrevet 10. Juni, 2014 Har stadig min første gang til gode, og her vil jeg helt sikkert sige det, efterfølgende vil jeg ikke bruge det, men vil nok fortælle at jeg er nervøs. Synes SEM har fat i noget at det jeg tænker på, "om vi er gode nok" vi vil jo også gerne gøre det dejligt for jer, om det så betyder så meget ved jeg ikke. Men i virker alle meget selvsikre, når i skriver her inde, det vil man jo gerne leve op til. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14442 Skrevet 10. Juni, 2014 Now, alle mine gæster er 'gode nok', jeg har da ingen forventninger om, at de skal leve op til noget, være fantastiske elskere og gøre det godt for mig Nej, kom og vær sød, rar og ren, så er vejen banet for succes hos de fleste piger ;-) 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 10. Juni, 2014 Now, alle mine gæster er 'gode nok', jeg har da ingen forventninger om, at de skal leve op til noget, være fantastiske elskere og gøre det godt for mig Nej, kom og vær sød, rar og ren, så er vejen banet for succes hos de fleste piger Bullseye, Frk. Liv! :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
siddharta 599 Skrevet 10. Juni, 2014 Now, alle mine gæster er 'gode nok', jeg har da ingen forventninger om, at de skal leve op til noget, være fantastiske elskere og gøre det godt for mig Nej, kom og vær sød, rar og ren, så er vejen banet for succes hos de fleste piger Det er logisk og til at forstå med hovedet, men alligevel........ Hold kæft, hvor må jeg egentlig være kuet i mit forhold til kvinder. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 10. Juni, 2014 Jamen Nikita, jeg tror nu godt jeg ved hvorfor. Det er fordi, du har en ualmindelig god evne til at få dine gæster til at slappe af. Den evne er det bestemt ikke alle glædespiger der har. - Det siger jeg bestemt ikke, for at nedgøre andre piger. Men jeg har ikke besøgt andre, der har dine evner til at få mig til at slappe af. Så tak for det i øvrigt Jeg må altså også se at få mig taget sammen til at besøge hende Nikita. Now, alle mine gæster er 'gode nok', jeg har da ingen forventninger om, at de skal leve op til noget, være fantastiske elskere og gøre det godt for mig Nej, kom og vær sød, rar og ren, så er vejen banet for succes hos de fleste piger Det er en rigtig fornuftig og rimelig indstilling. Det er jo mig, som køber en ydelse og dig der leverer den. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Familiefar 14 Skrevet 11. Juni, 2014 "Jeg tænker sommetider, at det er en lidt surrealistisk verden; vi mødes to vildt fremmede mennesker, to minutter efter har vi sex, så ligger man der og hygge snakker bagefter (sommetider som havde man kendt hinanden længe) og så farvel igen :wink:" Mega godt skrevet Liv - og et noget bedre eksempel på, hvad jeg mente med "De små løgne", for selvfølgelig skal I piger passe på jer selv - sikkert osse meget bedre end tilfældet ofte er. Eller som en meget sød og ærlig glædespige udtrykte det da jeg havde en åben og ærlig samtale med hende for et par dage siden(min femte GP): "It's not sooo funny to fuck all the time, and not romantic at all, but I really like to bee with you, talt with you etc...". Men hun var prof, og jeg fik det indtryk, at hun var vild med at have sex med mig...(det kan vel godt kaldes en lille løgn). Det kunne måske også være en god fantasi, hvis det var min debut hos en GP -en ret uskyldig en af slagsen, synes jeg Faktisk indledte jeg mit sidste og omtalte besøg med noget i retning af: "Kan vi ikke lade som om, at det er mit første sidespring i 20 år - måske med et slet skjult og meget moralsk ønske om, at det havde været tilfældet .... Jeg mødte dejlig forståelse for mine tanker og bekymringer - den søde GP forsøgte at sætte sig ind i situationen - set fra min kones synspunkt også. Mente, at det var bedre at betale for sex i den situation, end at ha' en elskerinde etc. Men det er jo også hendes levebrød, ikke sandt!? Tilføjer lige, at samtalen fandt sted efter den aftalte seance Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 11. Juni, 2014 Now, alle mine gæster er 'gode nok', jeg har da ingen forventninger om, at de skal leve op til noget, være fantastiske elskere og gøre det godt for mig Nej, kom og vær sød, rar og ren, så er vejen banet for succes hos de fleste piger yatze - lige i øjet tror liv taler for alle de lyserøde herinde med det citat 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Now 19 Skrevet 11. Juni, 2014 Det er nok også mere for vores eget ego Vi vil jo lidt gerne være en sexmaskine, som bare kan blive ved i flere timer Sådan hænger virkeligheden jo bare ikke altid sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 11. Juni, 2014 Nu har jeg personligt ikke haft æren af at dele tid med dig endnu Jasmin, men, jeg må indrømme, jeg har faktisk brugt den udtalelse et par enkelte gange - mest fordi at jeg er blevet spurgt i ren nervøsitet af pigen; "du ser så nervøs ud, det skal du ikke være, jeg skal nok tage mig godt af dig, er det din første gang?". Efter sådan en smøre, kan man ligeså godt spille med på den. Der er jo forskel på sex første gang og sex hos en glædespige første gang. Da jeg besøgte SexySecret første gang efter jeg flyttede til Storkøbenhavn, fik jeg den smøre smidt efter mig - og jeg tog den i hånden og 'spillede' med, og det er til dags dato en af de bedste oplevelser jeg nogensinde har haft hvad angår sex - glædespige eller ej. Håber det er et svar du kan bruge til noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 616 Skrevet 11. Juni, 2014 Jeg tror desværre der er mange der bruger den med at det er første gang, fordi de så får en bedre oplevelse. De håber lidt at det moderlige omsorgsinstikt kommer op i pigen. Og at de derfor få den helt store tur. Så hvis jeg var pigen ville jeg nok tage det med et gran salt. Jeg bruger ikke selv den slags kneb. Men jeg er da selv ofte blevet taget for at være en førstegangsbesøgende, måske fordi jeg ikke altid fører mig frem med en toptjekket kan-alt attitude. Og normalt altid er lidt spændt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 13. Juni, 2014 Selv har jeg aldrig sagt at det var første gang, heller ikke første gang hvor det var første gang i begge forståelser. Efter mange år er jeg igen begyndt på paysex markedet, de første gange var jeg meget nervøs, nærmest rystende. Nu har jeg ikke nervøs længere; men jeg savner faktisk lidt spændingen når jeg ringer på dørklokken. Jeg har mest kommet hos nogle få piger og lært dem at kende, det giver gensidig sympati. Det sidste år er jeg mest kommet på klubber i Tyskland, her har man god tid til at sidde og sludre med pigerne inden man går i gang med de latterlige bevægelser. Da jeg lever singel skal jeg ikke være nervøs for at blive afsløret. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg