kajbigpakaj 257 Skrevet 12. Juni, 2014 Jeg har ikke sagt at jeg vil dræbe dem, men du læser jo alt i din optik - og afsporer emnet konstant med dine mærkelige synspunkter. Jeg siger bare at alle der sidder i Folketinget er korrumperet - af magt. Og alt handler efterhånden om "SPIN". Og specielt VENSTRE har virkeligt haft deres fedtede fingre i DANMARKS KASSE, og det de har gjort ligner tyveri. Jeg er Liberal, men i ordets oprigtige forstand - FRIT TÆNKENDE. det er sgu nogle hård politiker vi har i folketinget, de kan åbenbart overleve på 500 meter dybt vand uden luft i 10 timer. nu mener jeg så ikke at jeg afspore emnet, bare fordi jeg er uenig med dig. man skulle tro at du er et curlingbarn, som er vant til at for sin vilje. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 12. Juni, 2014 det er sgu nogle hård politiker vi har i folketinget, de kan åbenbart overleve på 500 meter dybt vand uden luft i 10 timer. nu mener jeg så ikke at jeg afspore emnet, bare fordi jeg er uenig med dig. man skulle tro at du er et curlingbarn, som er vant til at for sin vilje. Bare rolig jeg er ikke et curlingbarn...jeg får aldrig min viilje....ellers havde LLR trukket sig , og hvis du ikke synes det er at afsorer emnet NÅR NU DU SPØRGER TIL OM GP TRÆDER IND I POLITIK, så er du da alvorligt udfordret. Emnet drejer sig om den amoralske opførsel VENSTRE ligger for dagen. Det her drejer sig ikke om alle dine mærkelige ideer og teorier, og bemærk Rejse har faktisk tolereret alt hvad det du har forsøgt at afspore emnet med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 12. Juni, 2014 det er sgu nogle hård politiker vi har i folketinget, de kan åbenbart overleve på 500 meter dybt vand uden luft i 10 timer. nu mener jeg så ikke at jeg afspore emnet, bare fordi jeg er uenig med dig. man skulle tro at du er et curlingbarn, som er vant til at for sin vilje. Iøvrigt synes jeg din debatform med et person angreb på mig, diskvalificerer dig til denne debat. Utroligt at du ikke kan se lidt indad--- 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 12. Juni, 2014 Altså en ting er at du virkelig kan stille det spørgsmål. Du tror virkelig at at arbejdenede piger ville stille op i politik ..... du snurrer vist ikke på alle 8 cylindere . Men som et noget nær svar på dine helt mærkelige antagelser og teorier, så må jeg svare udfra det vi kender fra fakta...Louise Frevert og Suzanne Bjerrehus gik begge ind i politik - selvom de have været i erotiske film. Og det viser en ting, at på trods af folk som dig findes der ekstremt stærke kvinder! Og jeg er ikke enige med deres politik, men de har mere nosser end du nogensinde får Jeg vil iøvrigt henlede opmærksomheden på at der er kommet en ny sag om VENSTRE og deres amoralske opførsel!!!! Dernæst vil jeg sige at, min mening er at den bedste start ville være at 179 MF'er var på 500m dybt vand i 10timer uden luft du snurrer vist ikke på alle 8 cylindere, det mener du ikke er et personangreb? jeg skal nok lade vær med at skrive mere i denne tråd, er du så glad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 12. Juni, 2014 du snurrer vist ikke på alle 8 cylindere, det mener du ikke er et personangreb? jeg skal nok lade vær med at skrive mere i denne tråd, er du så glad? Nej, jeg bliver glad når du forholder dig til emnet og som sagt så har du flere gange forsøgt at afspore det emne REjse startede med . Forhold dig til emnet LLR og den amoral der hersker i partiet Venstre. Hvad alle andre gør, tror og tænker i Folketinget vedkommer ikke denne debat, at det så lige går udover en af dine favoriiter , så lad være med at kommenter. Iøvrigt startede du jo lang tid før med dine person angreb end curlingbørn!!! Og bemærk jeg har ikke anmeldt dig selvom du egentlig trænger til det, men ser du jeg har respekt for nogle af dine holdninger, også selvom du vil provokere - men jeg synes vi må finde en debatform herinde hvor vi alle kan være med uanset om vi kan stave, er lyserød eller noget andet. At jeg og nogle andre herinde har meget højere krav til moral og integritet af politikere end andre har er jo vores sag. Og hvis du tænker dig lidt om så vil du jo også vide at med alt det Venstre og LLR har gjort i forhold til SKAT - så ved du også at hvis det var dig og mig der havde fiflet med bilag med mere så var vi havnet i et kæmpe torskegilde. Jeg tænker også her på hvad vores registrede piger må gå igennem, mht til SKAT. God Nat Kaj, og sov godt håber du får en dejlig dag i morgen:-) Gerne med en poleret Pagaj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Juni, 2014 Han er uansvarlig, uærlig og bestemt MEGET manipulerende !!! Hans holdning til penge er forkastelig og ikke et forbillede af en statsminister værdig!! " for 2000 kr kan man jo knsp nok få et par sko..." Min gamle mormor der døde som 105 årige har bygget det shit op her, med slid og slæb og så står den narretesist og siger sådan, vel viden mange af vores pensionister ikke får ret meget mere at leve for pr månede... Ud med ham og taske blondine også!!! De er lige uduelige og utroværdige i mine øjne.., Ikke det store intiligents niveu herfra mig, men når mennesker ikke er menneskelige og har så meget ansvar / magt, ja så det sgu i mine øjne ikke godt nok!!! Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bager 92 Skrevet 12. Juni, 2014 Han er uansvarlig, uærlig og bestemt MEGET manipulerende !!! Hans holdning til penge er forkastelig og ikke et forbillede af en statsminister værdig!! " for 2000 kr kan man jo knsp nok få et par sko..." Min gamle mormor der døde som 105 årige har bygget det shit op her, med slid og slæb og så står den narretesist og siger sådan, vel viden mange af vores pensionister ikke får ret meget mere at leve for pr månede... Ud med ham og taske blondine også!!! De er lige uduelige og utroværdige i mine øjne.., Ikke det store intiligents niveu herfra mig, men når mennesker ikke er menneskelige og har så meget ansvar / magt, ja så det sgu i mine øjne ikke godt nok!!! Knus Line Det lyder jo helt fint Line ude med lykke og blondinen Men hvem ville du så have ? Thulesen Dal eller måske johann fra EL Hvis det bliv sidste nævte skal du nok find et andet job Mvh fra bager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 13. Juni, 2014 (edited) Det lyder jo helt fint Line ude med lykke og blondinen Men hvem ville du så have ? Thulesen Dal eller måske johann fra EL Hvis det bliv sidste nævte skal du nok find et andet job Mvh fra bager KTD er faktisk ikke noget dårligt bud... national forståelse, blændende økonom og med en fornuftig juridisk fundering... og SUND FORNUFT ikke at det bliver aktuelt - men han ville da ikke være en dårlig kandidat og bare for sjov.. prøv lige at se hvor tæt tingene ligger... A V og O skilles af 0,2 procent - de er reelt lige store... http://www.b.dk/berlingskebarometer Redigeret 13. Juni, 2014 af Jasmin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Juni, 2014 KTD er faktisk ikke noget dårligt bud... national forståelse, blændende økonom og med en fornuftig juridisk fundering... og SUND FORNUFT ikke at det bliver aktuelt - men han ville da ikke være en dårlig kandidat og bare for sjov.. prøv lige at se hvor tæt tingene ligger... A V og O skilles af 0,2 procent - de er reelt lige store... http://www.b.dk/berlingskebarometer Så ja hvorfor ikke... Men nu ikke lige dem jeg tænkte på selv om det er tæt løb... Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 13. Juni, 2014 Netop hvad bruger Løkke skattepenge til:http://www.dagensmedicin.dk/nyheder/rigsrevisionen-privathospitaler-fik-for-hoj-betaling/http://www.b.dk/nationalt/strukturreform-koster-kassen Han er OGSÅ en elendig politiker! /S Den var der ingen Løkke-folk, der ville kommentere på? At han er garant for spild af skattepenge!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 13. Juni, 2014 Undskyld! Ja jeg glemte DR - der er de klart venstreorienterede. Kaj V Andersen tidl. DR journalist blev folketingsmedlem for Venstre Ole Andreasen tidl. DR journalist blev folketingsmedlem for Venstre Bjørn Elmqvist tidl. DR journalist blev folketingsmedlem for Venstre (siden for redikale) Uffe Ellemann tidl. DR journalist blev folketingsmedlem for Venstre Jes Myrthu tidl. DR journalist blev EP kandidat for Venstre Morten Løkkegaard tidl. DR journalist blev EP medlem for Venstre. Så dem der siger, at DR er Venstre-orienteret har helt ret Ja og Bent Stuckert mangeårigt medlem af Venstre! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 13. Juni, 2014 KTD er faktisk ikke noget dårligt bud... national forståelse, blændende økonom og med en fornuftig juridisk fundering... og SUND FORNUFT ikke at det bliver aktuelt - men han ville da ikke være en dårlig kandidat og bare for sjov.. prøv lige at se hvor tæt tingene ligger... A V og O skilles af 0,2 procent - de er reelt lige store... http://www.b.dk/berlingskebarometer Ja Jasmin...han er lige så blændende (eller mente du 'forblindet'?) som Løkke er dygtig. Synes dine kriterier smuldrer! Læs her, hvor 'blændende' han er til simpel økonomi: http://nyhederne.tv2.dk/politik/2014-04-15-qvortrup-s-rammer-thulesen-dahls-%C3%B8mme-punkt Og bemærk....har ikke linket til S-folkenes kronik på b.dk eller politiken.dk Men til Tv2FOX Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 13. Juni, 2014 Dansk Folkeparti dikterer politik ud fra følelser, nationalistiske samt snævertsynede primitive og ikke gennemovervejede holdninger..... Den holder ikke i længden Er dog enig i flere af deres holdninger og synspunkter, men nu er verden desværre ikke så sort/hvid som DF ofte gør den til ....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 13. Juni, 2014 Dansk Folkeparti dikterer politik ud fra følelser, nationalistiske samt snævertsynede primitive og ikke gennemovervejede holdninger..... Den holder ikke i længden pt deler DF 1 pladsen som DKs største med A og V inden for 0.2 procent... dvs - de er lige store de 3... +/- et par tusinde stemmer... dvs at lige så mange som stemmer venstre og stemmer socialdemokraterne stemmer altså DF DF fik en jordskredssejr med 26 % af samtlige stemmer til EP valget... og fik flere mandater end noget andet parti partiet blev stiftet i 1995 - dvs til næste år er det 20 år gammelt... hvad er det lige der ikke holder i længden ? når du har passeret 5 danskere på gaden har mindst 1 af dem stemt DF - hvad er det lige der ikke holder ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 13. Juni, 2014 (edited) Søren Pind kalder LLO for danmarks moralske statsminister, det må vel være dobbeltmoralske statsminister. Med alle de sager der klæber til ham, viser han at han ikke har jordforbindelse, han tror han kan gå på vandet. Det er også påfaldende at han har belejlige hukommelsessvigt. Han kan huske at at han har betalt en pose M&M; men glemmer datterens rejse til Rio. Det virker skræmmende at en tidligere finansminister har totalt rod i privatøkonomien på trods af adskillige år med millionindtægt. Forhåbentlig bliver han ikke statsminister igen, han har mistet troværdigheden. Redigeret 13. Juni, 2014 af gungner 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 14. Juni, 2014 Jasmin.... DF holder i længden så længe hver 5. dansker sætter deres kryds ved dem.... Men DANMARK holder ikke i længden hvis DF's medlemmer får den magt som gør at de kan omsætte deres politiske dagsorden til virkelighed. Yderligtgående partier med yderligtgående holdninger har ikke lang holdbarhedstid i et demokratisk samfund, som regeringsmagt. Uanset hvilken fløj. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 14. Juni, 2014 Rigtig mange borgere stemmer på DF i protest mod dagens samfund eller på grund af deres restriktive udlændingepolitik , men glemmer alternativet ...... Jeg selv sympatiserer på nogle punkter med DF, men at stemme på dem eller betragte dem som et ansvarligt alternativ til nuværende eller daværende regering ... OOOOOOH NO ....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 14. Juni, 2014 Jasmin.... DF holder i længden så længe hver 5. dansker sætter deres kryds ved dem.... Men DANMARK holder ikke i længden hvis DF's medlemmer får den magt som gør at de kan omsætte deres politiske dagsorden til virkelighed. Yderligtgående partier med yderligtgående holdninger har ikke lang holdbarhedstid i et demokratisk samfund, som regeringsmagt. Uanset hvilken fløj. Og det er så her du bliver nødt til at definere hvad det er for yderligtgående holdninger DF har... meget meget meget nøje for i betragtning af at de af stortset samtlige politiske kommentatorer på de større aviser (naturligvis information undtaget for de er om nogen... yderligtgåede i deres holdninger) betragtes som et parti der bejler primært til midten i størstedelen af deres partiprogram... så er det argument et levn fra fortiden... der tillige er noget udvandet vi kan godt tage programmet punkt for punkt og så må du pege og fortælle mig hvad du synes der er yderligtgående princip-programmet som kan betragtes som det mest "klare" fordi det er principper ligger et stykke fra deres arbejdsprogram - men du må virkelig ned og grave og fortælle mig hvad der er yderligtgående i det - for jeg kan det stort set verbatimt og jeg kan ikke finde noget jeg anser for at være problematisk og følger du overhovedet med ??? regeringsmagt ? som det er nu ønsker de overhovedet ikke regeringsmagt... seneste udtalelse om emnet fra formanden finder du her: http://www.information.dk/telegram/500599 - Vi går ikke efter at komme ind i en regering efter et valg, selv om der måtte være flertal for et skifte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 14. Juni, 2014 Og det er så her du bliver nødt til at definere hvad det er for yderligtgående holdninger DF har... meget meget meget nøje for i betragtning af at de af stortset samtlige politiske kommentatorer på de større aviser (naturligvis information undtaget for de er om nogen... yderligtgåede i deres holdninger) betragtes som et parti der bejler primært til midten i størstedelen af deres partiprogram... så er det argument et levn fra fortiden... der tillige er noget udvandet vi kan godt tage programmet punkt for punkt og så må du pege og fortælle mig hvad du synes der er yderligtgående princip-programmet som kan betragtes som det mest "klare" fordi det er principper ligger et stykke fra deres arbejdsprogram - men du må virkelig ned og grave og fortælle mig hvad der er yderligtgående i det - for jeg kan det stort set verbatimt og jeg kan ikke finde noget jeg anser for at være problematisk og følger du overhovedet med ??? regeringsmagt ? som det er nu ønsker de overhovedet ikke regeringsmagt... seneste udtalelse om emnet fra formanden finder du her: http://www.information.dk/telegram/500599 Haha du finder da også altid de bedste emner smukke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 14. Juni, 2014 Og det er så her du bliver nødt til at definere hvad det er for yderligtgående holdninger DF har... meget meget meget nøje Søde Jasmin. Det er såmænd ikke så svært. Du behøver bare at finde citater af Martin Henriksens, Søren Espersens og de sorte fætre Jesper Langballe og Søren Krarups udtalelser, så vil du finde ud af, at DF er et xenofobisk, islamofobisk og homofobisk nationalistisk parti. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 14. Juni, 2014 (edited) Søde Jasmin. Det er såmænd ikke så svært. Du behøver bare at finde citater af Martin Henriksens, Søren Espersens og de sorte fætre Jesper Langballe og Søren Krarups udtalelser, så vil du finde ud af, at DF er et xenofobisk, islamofobisk og homofobisk nationalistisk parti. forkert... så jeg vil finde ud af at der er nogle medlemmer i DF der har nogle yderligtgående holdninger som ikke stemmer overens med parti-programmet... nøjagtig som i ethvert andet parti... der er meget meget stor forskel på at pege fingre af et helt parti-program der repræsenterer hvor et parti samlet set gerne vil hen og så at sige at enkelte medlemmer der har nogle holdninger der ikke repræsenterer partiet er repræsentative for alt hvad det parti står for det er under en hat noget sludder og det er retorisk set stråmænd i meget stor skala og en utroværdig måde at afbillede et samlet parti med mange mange tusinde medlemmer der trods alt trækker i nogenlunde samme retning alle sammen... Det er faktisk ekvivalent til at sige at HELE venstre står for at brænde bilag af, bruge skatteydernes penge privat, købe tøj på de fattiges regning og løbe fra deres ansvar samlet set... eller at HELE social-demokatriet i virkeligheden er et venstre/konservativt parti fordi deres formand reelt har den politiske overbevisning i praksis... hvis det er det niveau argumenterne skal ned på så kommer vi ingen vegne for der vil altid være enkeltmedlemmer der gør noget dumt - men hvis de skal repræsentere majoriteten og forme partiprogrammet - så er der ikke et eneste parti på borgen der kommer gennem nåleøjet så igen... vis mig hvor i deres parti-program herunder princip.program, arbejdsprogram og mærkesager!! - at DF er yderligtgående... Redigeret 14. Juni, 2014 af Jasmin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 14. Juni, 2014 forkert... så jeg vil finde ud af at der er nogle medlemmer i DF der har nogle yderligtgående holdninger som ikke stemmer overens med parti-programmet... nøjagtig som i ethvert andet parti... der er meget meget stor forskel på at pege fingre af et helt parti-program der repræsenterer hvor et parti samlet set gerne vil hen og så at sige at enkelte medlemmer der har nogle holdninger der ikke repræsenterer partiet er repræsentative for alt hvad det parti står for det er under en hat noget sludder og det er retorisk set stråmænd i meget stor skala og en utroværdig måde at afbillede et samlet parti med mange mange tusinde medlemmer der trods alt trækker i nogenlunde samme retning alle sammen... Det er faktisk ekvivalent til at sige at HELE venstre står for at brænde bilag af, bruge skatteydernes penge privat, købe tøj på de fattiges regning og løbe fra deres ansvar samlet set... eller at HELE social-demokatriet i virkeligheden er et venstre/konservativt parti fordi deres formand reelt har den politiske overbevisning i praksis... hvis det er det niveau argumenterne skal ned på så kommer vi ingen vegne for der vil altid være enkeltmedlemmer der gør noget dumt - men hvis de skal repræsentere majoriteten og forme partiprogrammet - så er der ikke et eneste parti på borgen der kommer gennem nåleøjet så igen... vis mig hvor i deres parti-program herunder princip.program, arbejdsprogram og mærkesager!! - at DF er yderligtgående... Hvis ikke det lige var fordi, der er tale om nogle hhv. tidligere og nuværende meget centralt placerede personer med stor magt i partiet (dog ikke Jesper Langballe af gode grunde), kunne jeg være tilbøjelig til at give dig ret, men når så centrale personer kommer med udtalelser, der ikke modsiges af partiet, så har partiet et problem! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 14. Juni, 2014 Hvis ikke det lige var fordi, der er tale om nogle hhv. tidligere og nuværende meget centralt placerede personer med stor magt i partiet (dog ikke Jesper Langballe af gode grunde), kunne jeg være tilbøjelig til at give dig ret, men når så centrale personer kommer med udtalelser, der ikke modsiges af partiet, så har partiet et problem! nej - det har partiet ikke som sådan... partiet har tillid til at befolkningen godt kan skelne mellem hvad der er enkeltes personlige holdning og hvad der står sort på hvidt i programmet nøjagtig lige som at venstre har tillid til at folk godt kan skille LLRs infantile dispositioner fra det politiske program de gerne vil igennem med inden valget og nøjagtig som at SF har tillid til at medlemmerne glemmer Villys forfærdelige performance på talerstolene til de internationale forsamlinger så befolkningen rent faktisk ikke tror at SFere er en samling stammende u-uddannede sprogspassere der dårligt har passeret 9 klasse..... ingen af de partier har problemer fordi hverken deres formænd eller deres parti-spidser dummer sig ind i mellem... de har problemer hvis de virkelig kvajer sig på politikken og virkelig får bakket op om nogle HELT forkerte ting og får smadret nogle vigtige ting i deres eget parti-program... SÅ bliver de pludselig utroværdige.... som fx HTS (alle løftebruds moder) eller da DF stemte ja til dagpengeforringelsen (det var DUMT!!!) eller da konservative stemte imod en eu-forordning de selv havde promoveret og som faktisk var i mod deres egen politik ect ect ... alle de ting fjerner partiets overordnede troværdighed men når det kommer til stykket - så KAN familien DK faktisk godt skelne mellem personlige dumheder og personlige meninger og så det der i virkeligheden repræsenterer partiet. - langt de fleste kan i hvert fald 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 15. Juni, 2014 Hvad har Villys manglende sprogkindskaber med politiske holdninger at gøre at gøre ....... Jesus Hvad angår partiprogram, ja så har man fra DFs side erfaret at man skal være lidt varsom med at formulere sine reelle holdninger........ Men som nedenstående links tydeligt viser, så er der vist ikke så meget at tage fejl af ........ Og hermed er et lille uddrag af artikler som tydeligt beskriver meget fremtrædende og indflydelsesrige DF politikeres yderligtgående holdninger http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-70868669:her-er-dfs-kontroversielle-homoudtalelser.html http://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/bred-politisk-forargelse-over-df-udtalelser http://m.b.dk/?redirect=www.b.dk/politiko/politisk-redaktoer-muslim-kritiske-df-udtalelser-rammer-blaa-blok& http://politiken.dk/indland/politik/ECE2191984/sf-vaemmes-over-df-kommentarer-udtalelser-minder-om-hitlers-retorik/ http://politiken.dk/indland/politik/ECE1732260/dfer-ekskluderet-efter-racistiske-udtalelser/ ...... http://mobil.dr.dk/smartphone/#artikel/nyheder/politik/2014/04/29/122229.htm http://www.avisen.dk/touch/ekspert-df-udtalelser-i-strid-med-loven_72615.aspx http://www.information.dk/82904 http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/13890284 blok& http://politiken.dk/indland/politik/ECE2191984/sf-vaemmes-over-df-kommentarer-udtalelser-minder-om-hitlers-retorik/ http://politiken.dk/indland/politik/ECE1732260/dfer-ekskluderet-efter-racistiske-udtalelser/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg