Hop til indhold
Claus

Aarhus / Silkeborg.... ;-) Er du til liderlige studiner..

Recommended Posts

Guest thaihaj

"måske med lidt silikone"   Der er vel silikone eller også er der ikke. Det svarer jo til at være lidt gravid. 

Redigeret af thaihaj

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Jeg besøgte hende 2 gange sidste sommer, hun var virklig sød og dejlig, det var dog et andet sted.

Det er pigen med den lille tatovering.

Her er et link fra midt andet besøg.

Ps. Det er Silicone.

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>'f8g-hos-foulumpigerne-hobro-landevej-34-8830-tjele/?p=99476}s

Redigeret af Manica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige været forbi derude (bor lige i nærheden), og det ser ikke umiddelbart ud til der har været nogen piger der idag.

 

Der står i annoncen:

"*******NB:Brug venligst bagtrappen****** (brandtrappe) Bank på tag/bagdøren!!"

 

Vedhæftet er et billede af det eneste der kan ligne en brandtrappe.

Døren på billedet er sømmet til, med brædder.

Trappen op til taget, er istykker, og ser livsfarlig ud :)

 

Tvivler altså noget på, der skulle have været nogen der idag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en annonce på igen idag.

Denne gang med en mail (til en mand).

Jeg skrev, og fik hurtigt svar, at der er åben til 23, og det ér op ad den trappe der ser meget vakkelvorn ud.

Hvem tør tage chancen? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

overvejede hende den lille lækre sag der var billede af i den annonce fra den anden dag? fik du at vide om der var en eller 2 piger ? for dem der billedere af ligner ikke hende med den lille tatoo?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik ikke flere oplysninger end det jeg har delt.

Smutter nok fordi senere, for det ligger kun ca 3km fra mit kontor. Tvivler nu stadig lidt på at der er nogen der, sådan som det ser ud. Men det vil vise sig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaihaj

KingFister sagde den 11 Jun 2014 - 3:29 PM:

Fik ikke flere oplysninger end det jeg har delt.

Smutter nok fordi senere, for det ligger kun ca 3km fra mit kontor. Tvivler nu stadig lidt på at der er nogen der, sådan som det ser ud. Men det vil vise sig ;)

Pas nu på. Det kan jo være en fælde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

enig thaihaj det ser ret skummelt ud. men fedt du gider at undersøge sagen kingfister , har nemlig 45 min hver vej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/annonce/131237/aarhus-silkeborg-lir-paa-kroen-linaavej-57

 

Så har jeg været forbi, og det gjorde ikke ondt :)

 

Der er en virkelig sød Spansk pige derude, og det er ganske rigtigt op ad den faldefærdige trappe, og så banke på døren deroppe.

 

Det er hende på det første og det sidste billede, i annoncen fra idag.

Måske ca 170cm og 65ish kg. Naturlige bryster.

Hun er betydelig smukkere end billederne antyder, og bagdelen er overhovedet ikke bred i det, som det kan ligne på billedet.

 

Hun kan desværre kun tale Spansk, så samtale er svært. Jeg kan lidt Italiensk, så det blev en blanding af det, og at hun oversatte tekst på hendes telefon, til engelsk.

 

Hun havde et menukort på dansk;

Dansk & Fransk 600,-

Dansk og Megafransk 800,-

1/2 times cocktail 1300,-

Og der var en ting mere jeg ikke kan huske.

 

Jeg gav de 600,- og var der i 40min, uden at hun gjorde nogen tegn til at tiden var gået. Tror faktisk nærmere hun savnede lidt selskab.

Hun fortalte blandt andet, at hun havde været der i 8 dage, og der var næsten ingen kunder (det tror da pokker med de annoncer).

 

Nå men alt i alt, hun er virkelig sød og dejlig. Også en del smukkere end billederne antyder. De 2 af billederne er dog ægte.

 

Jeg fik hendes nr, men hun kan som sagt udelukkende Spansk (Og det er sproget der hentydes til ;) ).

 

Edit: Skal måske lige nævne at hun er ikke-ryger.

 

 

Redigeret af KingFister

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kan desværre kun tale Spansk, så samtale er svært. Jeg kan lidt Italiensk, så det blev en blanding af det, og at hun oversatte tekst på hendes telefon, til engelsk.

 

Ofte ser man at rumænere, der evt. har arbejdet i Spanien og derfor kan lidt spansk, påstå at de kommer fra Spanien, fordi det sælger bedre - så er det jo trælst, når der kommer en og prøver at tale spansk med dem  :wink:

 

På min nys overståede tur til Berlin, fandt jeg ud af at jeg i flere tilfælde kunne gætte at en pige kom fra Rumænien, når hun talte tysk, udfra hendes accent, fordi de har en lidt "sødere" udtale end en pige fra f.eks Bulgarien.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

T-bone (George's ønske-nick, i Seinfeld).

Det var det hun gjorde, men vi har vist alle set, hvor galt Google Translate kan gå, på annoncelight.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...