Hop til indhold
Guest Smuk Enlig Mor

Den første gang...

Recommended Posts

nå ja i 2005 var han kun 15... det er dårlig glidebane at starte købesex så ung, sex og kærlighed burde starte som alle alm. teenager uden at penge var involveret... "I can't buy me love"

Argh, rolig nu....

har også i en periode haft en forhold til en pige, som jeg var mega meget forelsket i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skæbnen ville at min første gang ever jeg dyrkede sex også var sammen med min første købesex oplevelse.

Pigen hed Charlotte, og det var tilbage hos Amorpigerne i 2005 efter sommerferien, jeg var lige blevet færdig med 9.klasse og tænkte nu skal jeg prøve det der. Og siden dengang så har det bare udviklet sig må jeg indrømme til rigtig mange gange, tror jeg har købt sex omkring de 35 gange med ca. 30 forskellige piger.

Og som 15 årige da var Charlotte lige hvad jeg tænkte på, hun havde store bryster, men var også lidt højere end mig, nok de 10 år ældre end mig, fortalte hende at det var min første gang jeg dyrkede sex, og hun var faktisk rigtig sød og forstående, uden at lyde pervers, da kom hendes indre "mor" og hun var rigtig sød, det bedste start på voksen livet.

At det var dybt ulovligt det er en anden historie, anyhow. Her er hendes billede, og hvis nogen af jer ved hvor hun er blevet af, må I gerne sige til :)

Der var intet gennemtænkt over det, og jeg var bare liderlig og kunne ikke få noget et andet sted hen...

https://web.archive.org/web/20050204071304/http://www.amorpigerne.dk/

Hvordan ser man billedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nederst står der "pigerne" der klikker du, og så klikker du igen nederst på navnet "Charlotte". 

Hvis du ved hvor hun arbejder nu må du gerne sige til :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, altså ikke min første gang - men jeres... ;)

 

 

Hvordan var jeres første gang hos en glædespige, og hvad fik jer til at tage springet?

 

Var det en meget velovervejet beslutning eller en spontan lyst?

 

Hvilke bekymringer havde I før besøget?

 

Hvordan havde I det efter, dette første besøg, og levede det op til forventningerne?

 

 

Krammer fra Spørge Jørgen :???::???::???::  

 

 

PS. Saglig og respektfuld debat UDEN mudderkast og personlig hetz - det må vi ikke kimse af..! :)

 

Min første gang hos en "ludder" ja undskyld ordvalget, men dengang kendte man ikke anden benævnelse. Jeg var 18 år og uerfaren, havde kun bollet naboens datter en gang da jeg var 9 år, jeg havde aldrig held med at få en kæreste. Jeg besluttede mig for at prøve en prostitueret, men hvor finder man sådan en, jeg tog til Århus gik rundt i byen, men ledte nok de forkerte steder, fandt ingen.

Så kørte jeg til Randers, der var en smal gade der hed Trangstræde, den havde jeg hørt lidt om. Der stod en meget fed dame og talte med en mand, jeg tænkte er det mon en prostitueret, det var ikke lige det jeg havde forventet. Jeg gik tilbage og pludselig er der en kvinde der siger, skal du med ind, jeg hade ikke set hinde, da der ikke var meget gadbelysning. Hun var slank, men nok en 40 - 50 år øh jo fik jeg vist sagt, jeg var så liderlig, at jeg efterhånden kunne hoppe på hvad som helst, for 30 sagde hun, ja svarede jeg, kom så sagde hun og åbnede døren ind i et gammelt hus.

Da vi kom ind gik det bare hurtigt, af med overtøjet, hun  tog strøper og nederdel af og sagde kom så her, jeg havde lige fået smidt bukserne, jeg spurgte om hun ikke skulle mere tøj af, ikke for 30 sagde hun, så smed hun sig på divanen og spredte benene vidt ud, og sagde kom så her, jeg kravlede på og i et snuptag tog hun pikken og styrede den ind. Hindes fisse virkede slap, men hun kunne malke med den på en måde, jeg aldrig siden har oplevet. Efter kort tid mente hun jeg skulle stige af, men jeg hade ikke fået udløsning, hun lagde så helt stille medens jeg pulede løs og fik også udløsning oppe i hinde. Hun tog hurtigt kondomet med en serviet, og smed det ned i et hul i gulvet, ordene der plads til flere. Hun var hurtigt i tøjet igen og ud at vente på næste kunde, det hele tog nok 10 min.

God oplevelse ? jeg prøvede da at kneppe en voksen kvinde, jeg vendte ikke tilbage, men har på ingen måde fortrut denne oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...