Hop til indhold
tele Romantica

voksenlisten dyresex

Recommended Posts

Hvem kan hjælpe mig til hvad jeg skal gøre.var inden på voksenlisten der er et forside billed af en hund, valdemar der arbejder i odence c .skrevet til voksenlisten det er stadigvæk på.ringet til dyrenes beskyttelse, de kan desværre ikke hjælpe da det ikke er ulovligt.sktevet til aviserne hpber d tager emnet op igen så de kan vågne op i folketinget.hunden har ikke bedt om at blive udnyttet seksuelt.under alt kritik at en betalingsside som voksenlisten tillader dyresex.er der nogen der har et godt forslag til hvordan man kan få det væk fra siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du startede med at skrive indlægget så man kan forstå det, så ville det være en kanonstart :wink:

 

Hej Mister Fuck.

 

Man kunne jo også bare kommentere på det han skriver, og ikke manglerne, (hvis manden er ordblind)  :roll: Han ønsker jo bare lidt hjælp. 

 

Ha en dejlig dag. 

 

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem kan hjælpe mig til hvad jeg skal gøre.var inden på voksenlisten der er et forside billed af en hund, valdemar der arbejder i odence c .skrevet til voksenlisten det er stadigvæk på.ringet til dyrenes beskyttelse, de kan desværre ikke hjælpe da det ikke er ulovligt.sktevet til aviserne hpber d tager emnet op igen så de kan vågne op i folketinget.hunden har ikke bedt om at blive udnyttet seksuelt.under alt kritik at en betalingsside som voksenlisten tillader dyresex.er der nogen der har et godt forslag til hvordan man kan få det væk fra siden.

 

Du kan nok ikke gøre så meget. Eftersom dyresex ikke er ulovligt, og vist heller ikke ulovligt at reklamere for kommercielt, er det nok op til ejeren af sitet om det skal slettes. Hvis ikke de vil fjerne det er der vist intet at stille op.

 

Du må nok istedet tage arbejdshandskerne på og arbejde for at det bliver ulovligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du startede med at skrive indlægget så man kan forstå det, så ville det være en kanonstart :wink:

 

Jeg ved ikke, om det er mig, der er noget galt med - men jeg forstår altså alt det, Tele Romantica skriver. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej !

Det er første gang i de mere end 20 år jeg har været aktiv i denne verden at jeg hører om en sådan annonce.

Er du sikker på at annoncen er reel ? Det kunne ligeså godt være en fake der prøver at lokke K9-folk ud af busken.

 

Forbud der skal regulere hvad der god eller dårlig moral er vanskelig og vil givet dreje diskussionen over på en debat om købesex. Så uanset hvad man måtte mene så er denne ene annonce nok ikke noget der gør verden til et værre sted at være :-)

 

IMO

/bootdog 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...