Hop til indhold
Gæst

Hvilke Hobbies / Fritidssysler har I?

Recommended Posts

Jeg har ikke så meget fritid, men når det sker så sejler jeg i min sejlbåd, som jeg dog er ved at skifte ud til en motorbåd ;-) og ellers tilbringer jeg tiden med mine børn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er lidt af en nørd.

Så jeg spiller rollespil, figurkrigsspil og mærkelige kortspil.

Men det meste af min fritid går med at male figurer og lign.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg er bare en fodbold nørd. Elsker at spille og stå på tribunen.

Det scorer du altså ikke på kk ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er efterhånden blevet en trofast fitnessbruger, og får en del tid til at gå med at brænde kalorier af. Så ifølge den her beregning:

http://www.bbc.com/news/health-18770328

så svinger jeg mellem at være fra Etiopien og Nepal. Det synes jeg er fint. Hvis jeg skulle ned på Bangladesh-niveau, ville det gå ud over musklerne.

Ellers er jeg mest interesseret i investeringer og den slags.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skriver, driver rundt på Verdenshavet, og læser temmelig meget.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Af sådanne helt egoistiske fritidssysler der KUN omhandler mig og mit ego, kan nævnes.... Jer ;), dans og løb som jeg bruger al den tid på, som lader sig gøre... Den kan dog indimellem være knap som mor og studerende... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Jagten tager rigtig meget af min tid. Som nu kl 4.12 hvor jeg sidder og venter på bukken

Så længe det ikke er husbukken, går det nok... :D

Aj, sorry... Er vist lidt for kæk i dag... ;)  :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg elsker sport og serier. Plus live musik. Er så heldig at bo i Horsens - har lige haft en uge med både Metallica og Aerosmith. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så længe det ikke er husbukken, går det nok... :D

Aj, sorry... Er vist lidt for kæk i dag... ;)  :wacko:

Haha, tænker du på nogen bestemt :D :D :D:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er så heldig, eller uheldig, afhængigt af øjnene der ser på det, at mit arbejde, som er indenfor landbruget også er min store hobby.

Hvilket betyder at jeg arbejder meget.

Ellers så bruges den sparsomme fritid på fodbold, spiller i øjeblikket på 3 forskellige hold i samme klub.

Men når jeg så skal forkæle mig selv, så har jeg fundet ud af at der er ganske dejlige oplevelser at finde på Fyn omkring Odense området;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Jeg er så heldig, eller uheldig, afhængigt af øjnene der ser på det, at mit arbejde, som er indenfor landbruget også er min store hobby.

Hvilket betyder at jeg arbejder meget.

Ellers så bruges den sparsomme fritid på fodbold, spiller i øjeblikket på 3 forskellige hold i samme klub.

Men når jeg så skal forkæle mig selv, så har jeg fundet ud af at der er ganske dejlige oplevelser at finde på Fyn omkring Odense området;)

Smiler... Så er det jo heldigt, at pinsen indeholder ret mange fridage, hva? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spock

Holder meget af at træne lidt, inde som ude. Læser også gerne en god bog, og har et sommerhus der, sammen med de omkring liggende arealer, trænger til lidt TLC i ny og næ. Meget af det kan heldigvis kombineres, omend det er sjældent at jeg har en bog med på cykelturerne ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Der kan spilles meget fodbold på 3 dage!!

Endnu engang er du tankelæser...! :D

Hvordan gør du??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige nu sider jeg og kigger ud over et af vores bælter, mens jeg holder en lille pause fra klargøring af 5 tons klassisk  dansk sejlbåd, den har fået lidt nyt egetræ i sig i år - dog ikke bundstokke :wink: . Sidste år ved denne tid havde jeg skilt min motorcykel ad. 

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen jeg har de sidste dage hvor det har været varmt leget fugleskræmsel

Mine svaler har overtaget garagen men nu er deres unger fra sidste år i gang med at finde sig et sted til deres rede, men jeg nægter at det skal være oven på min soveværelses skab eller i mit køkken eller i min gang, hvor dørene jo står åbne her i varmen, så når der er lidt for meget pip i den ene ende af huset så er det med at komme derud og jage dem ud før de kommer for godt i gang.....at de så skælder en hæder og ære ud et par meter udenfor imens de laver jagerfly angreb på en, er så en anden ting :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...