Guest Michelangelo Skrevet 12. Juni, 2014 Jeg har personligt kontakt til det eksiliranske miljø i Danmark. I det miljø har jeg ALDRIG mødt en pige med tørklæde. Det siges ikke for at hænge trådstarteren ud, for han oplyser jo netop at tørklædet var hans idé. Eksiliranerne er ret frigjorte. De er flygtet fra det fundamentalistiske regime. Nogle har forladt islam - andre tager det afslappet, ligesom danskerne gør med kristendom. Jeg kendte på et tidspunkt en iransk pige der var med på den værste og ikke lagde skjul på det. Så når I ser en pige på gaden med tørklæde, så tro ikke at hun har iransk baggrund. Hvis I derimod ser en mørklødet pige med langt, sort, frithængende hår, så er det sandsynligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 12. Juni, 2014 I tillæg til ovenstående: http://www.dagens.dk/kultur/provokerende-kunst-kvinde-smider-t%C3%B8jet-til-koranen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Juni, 2014 Det er ikke for at betvivle seancen med pigen, men om den historie hun serverer med strenge forældre etc er ægte nok, eller bare noget hun bruger for at virke meget mere amatør end hun er? PS: OP = original poster / trådstarteren Tak for PS Thomas. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 735 Skrevet 12. Juni, 2014 Måske bor hun ikke hjemme? Jeg har besluttet mig til at lade de personer, der har lyst, og som ikke har virket nedladende overfor mig i tråden etc,få en chance for at komme med i vores netværk. Skriv en PM for mere info. Nu skrev du selv i anmeldelsen at hun ikke havde mulighed for at gå i byen og tage en fyr med hjem. Derfor antog vi at hun stadig boede hjemme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jhdk 19 Skrevet 12. Juni, 2014 Tror i på det er i meget naive kvinder der går med tørklæde drikker ingen form for alkehol Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. Juni, 2014 Tror i på det er i meget naive kvinder der går med tørklæde drikker ingen form for alkehol Næh, men nu forholder det sig faktisk sådan, at meget få iranske kvinder her i Vesten bruger tørklæde. Også de, der blev tilbage i Iran efter skægabernes revolution, er, mig bekendt, led og ked af tørklædet. Jeg kender personligt iranere her i Danmark, som nyder rødvin ganske som vi andre. Så hermed vil jeg gerne have lov til at punktere din indvending. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dejrup 30 Skrevet 12. Juni, 2014 Hvis jeg tror rigtigt er der ingen der har fået en mail eller besøgt hende Så kan det ligeså godt være en dreng der går og keder sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Juni, 2014 Hvis jeg tror rigtigt er der ingen der har fået en mail eller besøgt hende Så kan det ligeså godt være en dreng der går og keder sig En drengerøv/peter pan er jeg helt bestemt - Jeg bliver aldrig voksen. Jeg skal til at besvare lidt af alle de beskeder, jeg har fået, og så må vi se, hvem der har lyst/kommer med i netværket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Juni, 2014 Nu skrev du selv i anmeldelsen at hun ikke havde mulighed for at gå i byen og tage en fyr med hjem. Derfor antog vi at hun stadig boede hjemme. Ja, det skrev jeg, men jeg skrev ikke, at hun boede hos/sammen med sine forældre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 24. Juni, 2014 Lad os konkludere at beretningen er en fabulering og et falsum. Længere er den ikke! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Juni, 2014 Lad os konkludere at beretningen er en fabulering og et falsum. Længere er den ikke! Lad os konkludere, at jeg er totalt ligeglad med din mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 24. Juni, 2014 Nu så jeg ikke lige, at charming havde posted så mange beskeder, så måske var min konkl lidt forhastet. Måske kender vi endda hinanden fra gammel tid! *SS* Kendte engang en person som arrangerede et fabelagtigt gang bang med en arabisk kvinde! Det var gratis at deltage og vi var vel omkring 10 - 15 fyre som gennemkneppede hende i et par timer i et privat hjem! Jeg trækker min udtalelse tilbage charming ok! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wantesex 4 Skrevet 29. Juni, 2014 hej de skønne disse piger/kvinder søger selv igen da hende jeg kom hos er rejst væk fra sjælland skulle herpå være nogel som kender til iransk7arabisk kvinde/er som er til sex med dansk mand så skriv endlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 29. Juni, 2014 hej de skønne disse piger/kvinder søger selv igen da hende jeg kom hos er rejst væk fra sjælland skulle herpå være nogel som kender til iransk7arabisk kvinde/er som er til sex med dansk mand så skriv endligJeg kan desværre ikke hjælpe dig, men ved du, om hende du plejede at komme hos, er rejst til Jylland/Fyn og stadig er aktiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ceylon 93 Skrevet 30. Juni, 2014 Jeg vil meget gerne i seng med en mellemøstlig kvinde - har prøvet en israeler, men mangler en arabisk kvinde.. Betaler godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 30. Juni, 2014 Jeg vil meget gerne i seng med en mellemøstlig kvinde - har prøvet en israeler, men mangler en arabisk kvinde.. Betaler godt. Sikke dog en sympatisk tanke. Det kan være et vigtigt signal om ligeberettigelse i en højspændt politisk konflikt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrT 174 Skrevet 30. Juni, 2014 Jeg vil meget gerne i seng med en mellemøstlig kvinde - har prøvet en israeler, men mangler en arabisk kvinde.. Betaler godt. Lucia fra Sexyclub? Syrisk afstamning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ceylon 93 Skrevet 30. Juni, 2014 Sikke dog en sympatisk tanke. Det kan være et vigtigt signal om ligeberettigelse i en højspændt politisk konflikt. Ja da, hvis det kan gå kan det få. Ansporer jeg at den slet skjulte ironi ikke blev fanget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 30. Juni, 2014 (edited) Ja da, hvis det kan gå kan det få. Ansporer jeg at den slet skjulte ironi ikke blev fanget? Muligvis. Spøg til side. Jeg er i den omvendte situation. Jeg har prøver en araber (hun var ikke GP). Har aldrig prøvet en israeler. Kan du hjælpe der? Redigeret 30. Juni, 2014 af Michelangelo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ceylon 93 Skrevet 30. Juni, 2014 Muligvis. Spøg til side. Jeg er i den omvendte situation. Jeg har prøver en araber (hun var ikke GP). Har aldrig prøvet en israeler. Kan du hjælpe der? Hende fra Israel var gratis.. Tror ikke hun er sælger ydelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg