Hop til indhold
Gæst

Iransk "amatør"pige med tørklæde

Recommended Posts

Gæst

PrinceCharming har det med, at komme med beretninger, som vi ikke har en chance for, at kunne få bekræftet eftersom "pigen" aldrig må deles med os ^^

Kan ikke se meningen med det? Lidt ligesom med sugardaters ... "jeg har knaldet et par stykker derinde, så det kan godt lade sig gøre drenge" men vil ikke oplyse hvem.

"etnisk pige igennem netværk kan godt lade sig gøre" dog uden igen at vil dele pigen ..

Måske er det en form for bekræftelse han søger omkring, hvor heldig en fyr han er? Siden ingen absolut må kontakte pigerne selvom de gør det for pengene ..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Denne tråd her ville passe glimrende ind i en sektion af eroguide der hed "De Grå Sider" eller lignende :=)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gæst sagde den 09 Jun 2014 - 01:16 AM:

PrinceCharming har det med, at komme med beretninger, som vi ikke har en chance for, at kunne få bekræftet eftersom "pigen" aldrig må deles med os ^^

Kan ikke se meningen med det? Lidt ligesom med sugardaters ... "jeg har knaldet et par stykker derinde, så det kan godt lade sig gøre drenge" men vil ikke oplyse hvem.

"etnisk pige igennem netværk kan godt lade sig gøre" dog uden igen at vil dele pigen ..

Måske er det en form for bekræftelse han søger omkring, hvor heldig en fyr han er? Siden ingen absolut må kontakte pigerne selvom de gør det for pengene ..

jeg vælger at tro på den fortælling, fordi jeg nyder historien og den kunne være rigtig.

jeg kender selv til ting fra hverdagen, som jeg har oplevet, som ingen vil tro på, hvis jeg fortalte, men det behøves ikke, for jeg ved de er sande  :grin:

ALT herinde, kan være fake, sågar profilerne. tag nu f.eks dit eget navn Gæst, er det spejlet der taler eller de øjne der ser det i spejlet, hvem ved ???

TAK for en skøn historie med en sød 'uskyldig' ung kvinde :grin:  :grin:  :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg gad også godt have et netværk på samme måde og få anbefalet nogle fremmede piger fra andre lande. Dog minus de østeuropæiske lande da de ikke siger mig noget. Håber en eller anden kan give mig et tip ! ( Gerne som PS )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan være der skal oprettes et forum for ikke-anmeldelser.

En anmeldelse af en pige, som man ikke kan få oplysninger på, er jo komplet overflødig i et forum, som beskæftiger sig med at anmelde piger, så andre brugere ved, om det er en pige, der er værd at besøge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan være der skal oprettes et forum for ikke-anmeldelser.

En anmeldelse af en pige, som man ikke kan få oplysninger på, er jo komplet overflødig i et forum, som beskæftiger sig med at anmelde piger, så andre brugere ved, om det er en pige, der er værd at besøge.

Jamen vi har jo allerede Hyggesnak, så det er da ikke nødvendigt med et nyt forum :-P

Mvh

:geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alleviator

Anmeldelsen omhandler en privat Iransk pige, vi skal lige tilbage til det. Ikke diskutioner 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hele pointen er, om man overhovedet kan kalde en anmeldelse af en unavngivet, ikke kontaktbar person for en anmeldelse.

Benjamin har udpeget forummet for "anmeldelsen"...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alleviator

Vi har vendt den internt, en Sugarbabe aftale må gerne ligge under anmeldelser. Så tilbage til trådstart tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes ikke fantasien fejler noget, vi har alle ret til drømme, der er ingen iransk pige der kommer op til et forladt hus hvor man køber en madras i jysk og smider på gulvet,

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes ikke fantasien fejler noget, vi har alle ret til drømme, der er ingen iransk pige der kommer op til et forladt hus hvor man køber en madras i jysk og smider på gulvet,

Jeg vil nok ikke kalde det racistisk, men det er ovre i den boldgade vi befinder os med denne kommentar. 

Hvorfor skulle en iransk pige ikke kunne være lidt dirty og synes det var mega frækt? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil nok ikke kalde det racistisk, men det er ovre i den boldgade vi befinder os med denne kommentar.

Her har vi så atter et eksempel på, hvor indholdstømt begrebet "racisme" efterhånden er blevet. Jeg ser altså ikke skyggen af noget i den retning, heller ikke engang "boldgaden".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her har vi så atter et eksempel på, hvor indholdstømt begrebet "racisme" efterhånden er blevet. Jeg ser altså ikke skyggen af noget i den retning, heller ikke engang "boldgaden".

Jeg er godt klar over at det er et dårligt ord for det, jeg kan ikke rigtig finde noget der helt rammer det. Hvis nu der var blevet sagt "mellemøstlig pige" havde det været mere passende. 

Men jeg synes det er forkert at sige "en iransk pige vil aldrig gøre X". 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er godt klar over at det er et dårligt ord for det, jeg kan ikke rigtig finde noget der helt rammer det. Hvis nu der var blevet sagt "mellemøstlig pige" havde det været mere passende. 

Men jeg synes det er forkert at sige "en iransk pige vil aldrig gøre X". 

Tjah, Iran er på flere punkter en del af Mellemøsten, så forskellen er vel nærmest den samme?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjah, Iran er på flere punkter en del af Mellemøsten, så forskellen er vel nærmest den samme?

Derudover er det en faktuelt forkert påstand, at de ikke sælger sex i stort omfang. Det foregår også i Iran, hvor man bare skal ordne noget religiøst nonsens først, i form af et midlertidigt "mutah ægteskab" der varer i fx 2 timer. Eneste forskel er bare, at man virkelig skal passe på med ikke at glemme tiden. Konsekvensen er ikke bare en banken på døren, men ultimativt en henrettelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøvede at skrive i går og spurgte blandt andet hvad 1 time kostede. Jeg har ikke fået noget svar. 

Jeg har heller ikke fået svar. Vi må nok erkende, at det var et scam, som der efterhånden er så mange af. Hvad får de ud af det? Det er mig en gåde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke lad være med at undre mig lidt med den ellers frække historie...

Ifølge OP er pigens forældre meget strenge, men OP og pigen mødes kl 22 og hygger sammen i 4 timer. Dvs hun kommer hjem et eller andet sted mellem 02 og 03 om morgen?!

Strenge forældre som tillader deres ugifte datter at være ude til kl 2-3 om morgen?  :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg undrede mig også over tidspunktet, men måske har hun bare overnattet hos en "veninde". Man kan også grine over forældres skøre regler, som om det ikke er muligt at have sex om dagen  :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ifølge OP er pigens forældre meget strenge, men OP og pigen mødes kl 22 og hygger sammen i 4 timer. Dvs hun kommer hjem et eller andet sted mellem 02 og 03 om morgen?!

Strenge forældre som tillader deres ugifte datter at være ude til kl 2-3 om morgen?  :huh:

Måske bor hun ikke hjemme? ;)

Jeg har besluttet mig til at lade de personer, der har lyst, og som ikke har virket nedladende overfor mig i tråden etc,få en chance for at komme med i vores netværk.

Skriv en PM for mere info.

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

OP, jeg kan regne ud det betyder trådstarter. Er OP forkortelse for noget??? engelsk måske??????

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke for at betvivle seancen med pigen, men om den historie hun serverer med strenge forældre etc er ægte nok, eller bare noget hun bruger for at virke meget mere amatør end hun er? :) 

PS: OP = original poster / trådstarteren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er ikke for at betvivle seancen med pigen, men om den historie hun serverer med strenge forældre etc er ægte nok, eller bare noget hun bruger for at virke meget mere amatør end hun er? :)

Jeg har ingen grund til at tvivle på hende, men selvfølgelig kan det godt være, at hun lyver.

Ikke desto mindre var det fantastisk sex :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

PS: OP = original poster / trådstarteren

Ja, du skal nok passe på med at benytte forkortelsen TS herinde. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...