Hop til indhold
Guest flensborgeren

Thai massage Tøndervej, Kruså

Recommended Posts

Guest flensborgeren

Er der nogen der kender dette sted?

Hvad tilbydes der?

Jeg måtte ikke få nogen oplysninger over telefonen, men blev bedt om at møde op.

Har ikke lyst til at køre forgæves, da jeg både ønsker en god massage og "fuld pakke" som afslutning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der kender dette sted?

Hvad tilbydes der?

Jeg måtte ikke få nogen oplysninger over telefonen, men blev bedt om at møde op.

Har ikke lyst til at køre forgæves, da jeg både ønsker en god massage og "fuld pakke" som afslutning.

 

Jeg formoder det er denne du tænker på: http://lovelythai.dk/. Jeg mener at der af og til (men tilsyneladende ikke i dag) er en annonce i ekstrabladet.

Jeg har været der en enkelt gang en sommeraften for et lille års tid siden, på vejen hjem fra et arbejdsophold sydpå. Det foregår i et privat hus på en stille villavej. Man kan parkere relativt ugeneret og uset inde bag huset. Så langt så godt.

Det var kvinden der er afbilledet på hjemmesiden, en midaldrende thaikvinde, der lukkede mig ind. Jeg bad om thaimassage med fuld pakke og et bad først (efter en lang køretur). Pris: 1000 kr. Hun viste mig op ovenpå og bad mig vente et øjeblik, og bad mig om under ingen omstændigheder at gå nedenunder! Javel. Hvad jeg så ikke lige vidste var, at hun allerede havde en anden kunde, som hun lige skulle tage sig af først. Så efter overstået bad sad jeg så i værelset ovenpå og kukkelurede i en halv time. Det kunne hun måske nok godt lige have fortalt.

 

Nå, men endelig kom hun så op og hentede mig, og jeg blev ført nedenunder til bolle/massagerummet. Det foregik på en almindelig seng. Massagen var kortvarig og uinspireret og den efterfølgende sex-akt ligeså. Jeg skal spare dig for detaljer.

Så med mindre ejeren (som jeg formoder hun er) har andre piger på besøg vil jeg ikke anbefale dig at besøge stedet. Det skulle du måske lige spørge hende om i telefonen inden, hvis hun da vil oplyse det...

 

Redigeret af juipui

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren

Tak juipui

Jeg kunne ikke få at vide om hun var "ene på skansen". Hver gang jeg stillede et spørgsmål blev jeg bedt om bare at møde op på adressen.

Nu har du sparet mig for køreturen.

Er der bedre steder i området?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan desværre ikke være dig yderligere behjælpelig, da det var min første og eneste thaimassageoplevelse i det sønderjyske. Efter hvad jeg kan læse mig til her på EG virker det som om mulighederne er både bedre og billigere syd for grænsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et par km længere væk, på Sønderborgvej skulle der ligge en thai massage.. Om den er bedre, skal jeg ikke kunne sige, men mener at have hørt ok anmeldelser herinde fra...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren

Tak.

Jeg fandt anmeldelserne på Sønderborgvej 7.

De er fra sidste år, men ser lovende ud.

Jeg prøver der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Tøndervej 4 for en 3 - 4 år siden.

 

Fik god massage og super sex med en ung pige, som var 100 % medlevende og aktiv.

 

Træls, hvis standarden er faldet. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik besøgt stedet... Må desværre sige at det ikke var noget jeg vil bruge tid og penge på igen...

Stedet: Man kan parkere let og diskret, men når man så kommer indenfor ligner det noget der ikke har været gjort meget ved i mange år... Ikke særlig indbydende...

Bestilte 1/2 times massage med fransk og dansk til 800... Okay pris i mine øjne...

Thai-damen var vel midt omkring de 40-45 år... Flink og rar, men nu ikke nogen skønhed...

Startede med at blive masseret. Ikke noget sådan særlig at prale af, virkede meget overfladisk. Om på ryggen og så var der cirka 5 minutter til det "sjove".... Virkede som om det skulle hurtig overstås.

Det var både første og sidste gang jeg var der... Vil give hele oplevelsen 3 ud af 10...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt stedet flere gange. http://lovelythai.dk  Du får en times massage for 400 kr. Hun spørger ikke om, hvad du ønsker, men går blot i gang med massagen. Jeg lagde mig helt nøgen på sengen. Ca. 30 minutters dejlig massage på ryggen. Banditten får også lige et strejf en gang imellem. Så blev jeg bedt om at ligge mig på ryggen og hun masserer videre. Hun tog banditten i hånden og spørger stille "400 ekstra". Jeg nikker og får den dejligste b2b massage. Jeg får også lov at kneppe hende. Sådan var det for 2 år siden. Mødte også hendes assistent, med nogenlunde samme behandling. De sidste to gange i år har ikke helt levet op til standarten. Hun har fået en massagebriks, som står ved siden af sengen. Jeg har ikke forlangt b2b, så måske skal jeg bringe det på bane selv. Hun har givet mig et dejligt håndjob, men så heller ikke mere. Prisen er også faldet til 600 kr., så jeg klager ikke. Men den første gang for to år siden var absolut den bedste. Ville besøge hende igen her i sommerferien, men hun har lukket indtil 1. september ifølge hjemmesiden. Vil helt sikkert besøge hende igen. Men så vil jeg være lidt mere specifik og bede om b2b. Hun er en dejlig lille thai kvinde med små faste bryster. God fornøjelse. Hun får min anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har og besøkt stedet (Tøndervej 14) flere gange. Hun har efterhånden blivet min favorit! En yndig kvinde for min smag. Skal så absolut tilbake ved første mulighet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan ser hun ud er det hende på hjemme siden ?? 

Hva er hendes alder ca ?? 

Det er hende på hjemmesiden. Hun er ca midt i 30-erne. Et skønt væsen efter min mening. 

Redigeret af jalla1450

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvis det er hende som er på hjemmesidens billede vi taler om, ja så har jeg det fra hende selv.

Jeg medgiver at hun har en fin krop, men det er der mange thaidamer som har.

Jeg har mere end 15 års erfaring med utallige thaikvinder og tro mig , jeg blev også overrasket mange gange i starten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
orne32 skrev, for 18 minutter siden:

Hej

Noge nder har været der fornyligt og kan fortælle lidt om det???

Samme spørgsmål blev rejst i samme forum for ca. 22 timer siden. Lovely Thai Massage Kruså

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i går , og hvilken dejlig kvinde , ! hun har et fantastisk væsen og en perfekt krop.

Fik en times dejlig massage af en kvinde som virkelig ved hvad det vil sige , .

Fornuftig pris og knus og kram ved afskeden.

Vender helt sikkert tilbage !

Korrekt hun kunne ligne en på 35 til 40 år , men er sikker på 50 er det korrekte , PS . har arbejdet i fjerne østen de sidste 25 år !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Petermann skrev, for 32 minutter siden:

Pas på hende hun er ikke til at stole på . Først er hun meget flink og pludselig bliver hun meget mærkelig .

...kræver vist lidt flere ord...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt mere info jeg var der sidste gang 19 maj til at starte med var det rigtig godt men det blev dårlig ,nogle gange at hun ikke kunne nå det på en time så blev det dyrere .Jeg skulle bare betale mere det var som et ægteskab godt til at begynde og så blev det bare dårlige og dårlige hun ville bare have penge .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...