Hop til indhold
saccy

Molly i Kolding

Recommended Posts

Det er vel bare en ganske simpel annonce, hvor hun udfordrer os mænd til at besøge hende. Men denne her tråd er jo ikke ligefrem en anmeldelse. :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hihi, undskyld.... -For dem som ikke lige fangede den, så er det en reference til det boom af udfordringer der i øjeblikket florere på facebook, hvor man nominerer ens venner til at hoppe i bølgen blå, inden for et vist tidsrum, uanset om det er godt eller dårligt vejr, og hvis man ikke har gjort det så har man pr. automatik tabt og skylder en middag eller lign. Håber du blev lidt klogere saccy, og her gik jeg og troede jeg var en brilliant marketings-woman, smiler....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel bare en ganske simpel annonce, hvor hun udfordrer os mænd til at besøge hende. Men denne her tråd er jo ikke ligefrem en anmeldelse. :wink:

Næ nej, Molly udfordrer faktisk 'læseren' til at besøge hende, jeg var liiiige ved at gribe knoglen, men opdagede i sidste øjeblik, at Molly er helt i Kolding ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Næ nej, Molly udfordrer faktisk 'læseren' til at besøge hende, jeg var liiiige ved at gribe knoglen, men opdagede i sidste øjeblik, at Molly er helt i Kolding ;-)

Ej, øv kommer du så ikke Liv? Har ellers læst godt om dig, det kan du ikke være bekendt :/ Hvor der er vilje er der en vej, og du har hele to dage, så ingen dårlige undskyldninger frøken fræk, smiler ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ej, øv kommer du så ikke Liv? Har ellers læst godt om dig, det kan du ikke være bekendt :/ Hvor der er vilje er der en vej, og du har hele to dage, så ingen dårlige undskyldninger frøken fræk, smiler ;)

Hmmm Kysseglade Molly og super dejlige Liv sammen :wub: :wub:

Det kan da kun give inspiration og lyst til en fræk aftale

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ahhh nu forstår jeg den... DOH!!

Det var godt søde :) -Det gælder jo om at være lidt nytænkende og finde inspiration over alt, hvis man vil huskes og skilles lidt ud fra mængden... Især Nikita's annoncer syntes jeg er enormt nytænkende og humoristiske, og trods jeg er pige, så husker jeg dem selvom de for længst er slettet, så mon ikke også mænd gør det? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næ nej, Molly udfordrer faktisk 'læseren' til at besøge hende, jeg var liiiige ved at gribe knoglen, men opdagede i sidste øjeblik, at Molly er helt i Kolding :wink:

Ja Liv du har helt ret.... HEEEEEEELT ovre i Kolding.

Måske vi skulle slå os sammen om kørslen, og så trille over og besøge Molly sammen :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Liv du har helt ret.... HEEEEEEELT ovre i Kolding.

Måske vi skulle slå os sammen om kørslen, og så trille over og besøge Molly sammen :-P  :-P

Jeg er på

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er vild med piger der tænker sig om når de laver en annonce.

En annonce lavet med humor, der viser mig at der er tale om en pige, der er sød, sjov og intelligent.

Håber det bliver mere udbredt.... Piger med humor tænder mig for vildt, godt gået Kysseglade Molly, og I andre

piger der gør det samme, som fx Line, Nikita og Sisse.

M.V.H. Kyssegale MANICA.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...