Marquis de Sade 89 Skrevet 6. Juni, 2014 Er her mon nogen, der kan mindes at have besøgt Tanja Rahm? Jeps, det har jeg tilbage i 1999. Det var imens at hun var totalt hot! Jeg glemmer det faktisk aldrig og jeg var ved at få kaffen galt i halsen da jeg så hende på lokaltv tilbage i 2011. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. Juni, 2014 Jeg kan se nogle moralske aspekter i det, hvis man er gift med børn osv, eller i forhold. Men det må være op til den enkelte fyrs samvittighed at gøre op med sig selv om man skal prøve lidt betalt sjov eller ej. Men ligefrem læse om hvordan kvindekønnet himler op med at fyre der går til prostituerede er nogle klamme utroværdige svin... der hopper kæden af for mig. Jeg først kommet ind i denne streng på nuværende tidspunkt. I en anden streng hævdes det, at jeg skal kommentere alt. Det kan jeg desværre ikke længere nå - men vil selvfølglig prøve at leve op til det. Så nu vil jeg tage udgangspunkt i trådstarters indlæg uden at have læst, hvad der kommer længere nede. Selvfølgelig må det være op til den enkelte. Hvis den enkelte ønsker lidt sjov og kan leve med egne og omverdenens moralske kvababbelser, så er det helt fint med mig. Jeg har tidligere underholdt EG-brugerne om min sene start og andre viderværdigheder, så dem skal jeg ikke gentage her. "Op til den enkelte" - Ja, det er jo det, som vort samfund og filosofien bag dette bygger på. Derfor kan jeg ikke se noget galt i, at "den enkelte" træffer sine egne forholdsregler - også i spørgsmålet om glædespiger - ganske som "den enkelte" gør det i alle andre forhold her i livet. Jeg kan jo sagtens opstille nogle smukke teorier. Men de er næppe almengyldige. Selv har jeg - altså mig, "den enkelte" - for længst med afsæt i opvækst, erfaring o.s.v. gjort op med mig selv, at ......... Ældre læsere herinde vil vide, at jeg - trods et godt familieliv - gerne vil prøve noget mere end det, som de ægteskabelige rammer - sætter rammer for. Jeg agter faktisk at prøve at udleve mig selv. Det ses bl.a., at kvinder herinde, der er !/3 eller 1/2 så gamle som mig, har oplevet dobbelt så meget som mig. Disse oplevelser vil jeg gerne have del i. Familie eller ej. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nysgerrigm33 Skrevet 6. Juni, 2014 (edited) Tak for alle de fine input.. tænkte nok at et debatindlæg som dette kunne sprede lidt røre i dammen. Dog tror jeg nogle enkelte har misforstået mit formål med tråden.. og er vistnok også mistænkt for at være bitter på piger der scorer i baren og nasser drinks mm.? Angiveligt fordi jeg skulle have stået på den "forkerte side" og være blevet brændt. Som skrevet i 1. indlæg er dette ikke tilfældet. Prøv at læse indlægget igen med andre øjne.. og lad nu være med at lægge så meget i ordet "slutty" og blive fortørnet over den måde at sige det på. Jeg mener... lad piger være piger.. lad dem score, lad dem knalde, lad dem nasse drinks. Lad dem gå på scor, dating, singlesex og så videre. Lad dem have 4 nye sexpartnere hver weekend. Jeg er ret ligeglad. Det eneste jeg siger er.. at imens de gør det, så burde de måske ikke i mange online debatter give udtryk, at mænd er klamme hvis de har besøgt en glædespige - og at de aldrig ville kunne være sammen med sådan en mand. Det virker noget dobbeltmoralsk. Faktisk er indlægget skrevet med øjne der ser prostituerede som, som regel, uhørt søde piger med glæde i deres job. Og mænd som besøger dem ligeså - bortset fra kønnet. Og hvad Tanja Rahm pludselig skal blandes ind i det for - det forstår jeg ikke? Det er ikke mine holdninger der skinner frem i tråden.. blot observationer rundt om i debatter ang. prostitution - og derefter min holdning til hvordan flertallet af piger ser på branchen og de mænd der benytter sig af den. Point taken? Redigeret 6. Juni, 2014 af nysgerrigm33 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 7. Juni, 2014 Jeps, det har jeg tilbage i 1999. Det var imens at hun var totalt hot! Jeg glemmer det faktisk aldrig og jeg var ved at få kaffen galt i halsen da jeg så hende på lokaltv tilbage i 2011. og dermed mener du, at hun var lækker og gav god service? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 7. Juni, 2014 Jeg mener... lad piger være piger.. lad dem score, lad dem knalde, lad dem nasse drinks. Lad dem gå på scor, dating, singlesex og så videre. Lad dem have 4 nye sexpartnere hver weekend. Jeg er ret ligeglad. Det eneste jeg siger er.. at imens de gør det, så burde de måske ikke i mange online debatter give udtryk, at mænd er klamme hvis de har besøgt en glædespige - og at de aldrig ville kunne være sammen med sådan en mand. Det virker noget dobbeltmoralsk. nej - pointen er not taken... for de piger du nævner her er IKKE dem du primært finder i prostitutionsmodstander gruppen du er nødt til at dele pigerne op ... for ellers skyder du næsten 100% forbi målet piger der har selvtillid og selvværd nok til at være på den måde du beskriver i øverst-citerede afsnit er 99% IKKE de piger du skal rette anklagerne mod... det er alle de andre hvis det var de samme piger ville du have ret i at det var dobbeltmoralsk - men de piger der tager hvad de vil have uden at se sig tilbage er absolut sekundære hvad gælder dobbeltmoral på lige det her område Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 7. Juni, 2014 Hej.. ser ikke problemet det vel pigernes eget valg.. at de ikke ønsker mænd som har eller besøger luder... deres menneske syn er vel lige så fint som dem som besøger luder? kan faktisk godt forstå tanker bag.. nu besøger han luder... hvad så når der problemer i forholde eller hun ikke lige gider i dag, så vejen jo ikke lang fra igen at opstarte besøgende hos luderne, der er jo en del bruger her inde som er gift, som sjovt ikke fortæller kone de besøger luder... eller lader kone få en en mandlige luder på besøge-- så faktisk har de piger da en meget fornuftigt indgang til det, så deres menneske syn/ indsigt i luders kunder dvs os er vel nok bedre end os prøvemanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Juni, 2014 du er nødt til at dele pigerne op ... for ellers skyder du næsten 100% forbi målet Enig, og der er skam også i tråden giver nogle ganske udemærkede og nuancerede bud på nogle sammenhænge, nogle kvindetyper osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg