Hop til indhold
kanonkongen

Fed Video

Recommended Posts

Guest Elsevier

Sådanne BH´er måtte godt blive en trend blandt pigerne i Danmark her om sommeren.

Det kunne sgu være fedt.

Redigeret af Elsevier

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, den minder mig om 1960'erne og '70'erne.

Jeg var allerede da en aldersstegen herre, men kors hvor jeg nød den topløse tidsalder. Ikke alene på stranden, men også når man f.eks gik ned ad Strøget. Her kunne man af og til møde en topløs. For så ikke at tale om, at der var meget få piger, der dengang brugte BH.

Disse gyngende "landskaber" med tydeligt stive vorter indenunder fik mig til at ønske, at der var flere offentlige toiletter.

Med moden i dag kan det være lige meget. Men en dejlig tid var det.

PS: Er en BH egentlig ikke kønsdiskriminerende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

PS: Er en BH egentlig ikke kønsdiskriminerende?

så vil jeg altså gerne diskrimineres... at gå med en FF i fri dressur er IKKE et hit på en varm sommerdag...  

Del dette indlæg

Link til indlæg

så vil jeg altså gerne diskrimineres... at gå med en FF i fri dressur er IKKE et hit på en varm sommerdag...  

Næh, men jeg mente det faktisk på den måde, at "kulturen" (desværre nutildags) foreskriver piger at gå med denne beklædningsdel.

Hvorfor skal vi mænd, i ligestillingens navn, ikke gå med BH? Det ville nok for de fleste blive i 1/4 A-skål, men driftige fabrikanter ville nok finde ud af dette også.

Jeg gamle senile fossil længes tilbage til BH-afbrændingernes tid. Men en FF er også smuk. Dengang kunne jeg ikke få dem store nok.

Så her ville du have vundet klart på points :P :P

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næh, men jeg mente det faktisk på den måde, at "kulturen" (desværre nutildags) foreskriver piger at gå med denne beklædningsdel.

Hvorfor skal vi mænd, i ligestillingens navn, ikke gå med BH? Det ville nok for de fleste blive i 1/4 A-skål, men driftige fabrikanter ville nok finde ud af dette også.

hvis jeg havde en AA så gk jeg absolut heller ikke med det - for det er en spændetrøje at have på... jeg hader det faktisk 

men hvad jeg hader endnu mere er smerterne ved at kæmpe store tunge bryster hopper op og ned en hel dag og endnu værre - hvis jeg får det varmt og det er hud mod hud når jeg sidder ned (stående består jeg blyantsprøven) 

i ligestillingens navn bør mænd ikke gå med bh med mindre de har man-boobs... for så har de jo samme problemstilling som mig :) 

men ellers - så find den nærmeste førstehjælpskasse og brug en rulle gaze - det fungerer fint i en snæver vending når man nu ikke har så meget der hopper *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvis jeg havde en AA så gk jeg absolut heller ikke med det - for det er en spændetrøje at have på... jeg hader det faktisk 

men hvad jeg hader endnu mere er smerterne ved at kæmpe store tunge bryster hopper op og ned en hel dag og endnu værre - hvis jeg får det varmt og det er hud mod hud når jeg sidder ned (stående består jeg blyantsprøven) 

i ligestillingens navn bør mænd ikke gå med bh med mindre de har man-boobs... for så har de jo samme problemstilling som mig :)

men ellers - så find den nærmeste førstehjælpskasse og brug en rulle gaze - det fungerer fint i en snæver vending når man nu ikke har så meget der hopper *gg*

Hvis du har gêner af mine gamle yndlingssynsindtryk, kan man altså få dem gjort mindre.

Vi hører jo altid om piger, der får gjort disse dejlige fordele større. En Linse kan ikke få dem store nok, men her begås der efter min mening vold på naturen.

Da jeg i slutningen af min studietid boede på kollegium, fik jeg en kun 17-årig nabo med nogle store flotte dingenoter - ja, dengang gik vi jo bare nøgne ud på det fælles badeværelse - og en dag, da hun stod uden for mit værelse og strøg tøj på mit strygebræt i sit eget Eva-kostume, kom jeg til at sige, at hun jo langtfra selv var et strygebræt.

Til min store forbavselse løftede hun utvunget op i melonerne og sagde: "Tak, men jeg har rent faktisk fået opereret dem mindre".

Mine øjne faldt ud af hulerne og trillede hen ad gulvet. Operationsarrene undet brysterne viste tydeligt, at det ikke var en historie, hun bandt mig på ærmet.

Men, kort sagt, i vore "Linse-tider" er vi vant til, at det kun kan gå opad. Men der er faktisk piger, som kunne hjælpes - bl.a. mod rygsmerter - via en babseformindskende operation.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du har gener af mine gamle yndlingssynsindtryk, kan man altså få dem gjort mindre.

haha - det ville vist være fjollet når de nu er gjort større... fik dem oprindeligt lavet til en DD - men så voksede de bagefter af sig selv og forvandlede sig til FF... og SÅ blev BHen et uvurderligt must ligepludselig

men det ændrer ikke på at jeg havde den tingest.... det var ikke meningen at jeg skulle have haft behov for BH - men det fik jeg så alligevel :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

haha - det ville vist være fjollet når de nu er gjort større... fik dem oprindeligt lavet til en DD - men så voksede de bagefter af sig selv og forvandlede sig til FF... og SÅ blev BHen et uvurderligt must ligepludselig

men det ændrer ikke på at jeg havde den tingest.... det var ikke meningen at jeg skulle have haft behov for BH - men det fik jeg så alligevel :)

OK, jeg var så ikke klar over, at du havde fået en plastickirurg til at puste balloner for dig.

Men kroppen er jo på alle områder en levende størrelse, der normalt naturligt indretter sig efter forholdene.

Så hvis "lex gravitatis" virker alt for stærkt, kan man i vor tidsalder vel også selv "hjælpe til", hvis kroppen forandrer sig alt for meget?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...