Hop til indhold
ThomasTease

Ung pige, moden mand

Recommended Posts

Hej alla. För att återgå till grundfrågan, att göra eller inte så NEJ.

Vi tittar alla män på dessa unga flickor varje vår när dom tar av sig

vinterkläderna. Många fula tankar kommer, men det måste stanna där.

Laglig ålder: javisst, men det är ju fortfarande ett barn.

Flickans förklaring att hon vill träna innan köper jag inte.

Det var iallafall för mig en del av upplevelsen med en jämnårig tjej,

allt fumlade och osäkerheten var på topp. Det behöver inte vara perfekt

för att bli en minnesvärd upplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har lige læst denne tråd for første gang.jeg er simphen nød til at sige føj for fanden.gift mand på 39 vil have sex med en pige på 15,det er bare ikke ok.det grænser til ting jeg ikke vil nævne,selvom det er lovligt.tommyboy trænger til hjælp

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mente Thomas tease ikke Tommy boy ,var vist lige hurtig nok på tasterne.blev faktisk lidt oprevet over denne tråd,har selv to teenage tøsser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mente Thomas tease ikke Tommy boy ,var vist lige hurtig nok på tasterne.blev faktisk lidt oprevet over denne tråd,har selv to teenage tøsser

 

Uanset hvad så har dialog det med at virke bedre end fordømmelse. Men tak for dit bidrag. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Uanset hvad så har dialog det med at virke bedre end fordømmelse. Men tak for dit bidrag. :P

 

 

Som jeg vist før har givet udtryk for, kan historier af denne art ikke bringe mit pis i kog.

 

Personligt ville jeg ikke overveje det et sekund, hvis jeg var i mandens sted pga. omstændighederne. De kender slet ikke hinanden + en masse andre ting.

 

Men ingen fordømmelse herfra. Kærlighed har ingen alder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til de forargede: Huskede I at være lige så forargede i 1980'erne og 1990'erne? Nej, det gjorde I nok ikke.

 

Gennem historien er alderen for ægteskab osv. steget gradvist. Og nogle lande befinder sig stadig på et helt andet udviklingstrin, hvor det tilsyneladende er normalt at indgå ægteskab med hunkøn, der fysisk set er børn. Og det kan absolut også forarge mig. Se f.eks. den tragiske udsendelse "Jeg blev solgt for 50 får" her: http://www.dr.dk/tv/se/jeg-blev-solgt-for-50-far/jeg-blev-solgt-for-50-far

 

Men det er som om at forventningerne til alder er accellereret meget i Danmark de seneste 10 år - langt mere end de forudgående 50 år. Var Danmark et forfærdeligt land i 1980'erne og 1990'erne?

 

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Har lige læst denne tråd for første gang.jeg er simphen nød til at sige føj for fanden.gift mand på 39 vil have sex med en pige på 15,det er bare ikke ok.det grænser til ting jeg ikke vil nævne,selvom det er lovligt.tommyboy trænger til hjælp

 

 

 

Mente Thomas tease ikke Tommy boy ,var vist lige hurtig nok på tasterne.blev faktisk lidt oprevet over denne tråd,har selv to teenage tøsser

 

 

Det er også andre der er blevet oprevet over trådens tema. Hvordan kan det egentlig være?

 

 

Din første anke:  Det er en gift mand. Ja, men vi har ikke fået noget at vide om hans ægteskab. Det kommer ikke sagen ved. Jeg vil tro at den overvejende del af mændene i dette forum, har haft sidespring.

 

 

Din anden anke:  Han vil have sex med en 15 årig.  Som jeg læser det, er det hende der vil have sex med ham. Han overvejer hvad han skal gøre og rejser spørgsmålet her.  Jeg kan slet ikke se grundlaget for pædofili-spøgelser, eller hvad det er du mener.

 

 

Din begrundelse: Du har to teenage-tøsser.  Og hvad har det med sagen at gøre. Er du bange for at en af dine egne døtre kunne finde på at gøre det samme? 

 

 

Når man bliver ældre kan man have svært ved at huske, hvordan det var at være teenager. Denne tråd har fået mig til at tænke på, hvad jeg selv gjorde da jeg var i den alder, og hvad mine jævnaldrene gjorde, og hvor lidt vore forældre fik at vide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes kort og godt bare ikke det er i orden,så er den faktisk ikke længere.vil også lige sige ,har læst et par kommentarer om at kærlighed ikke har nogen alder,rigtigt,men det her har ikke noget med kærlighed at gøre.du vil måske også gerne have sex med 15 årlige Francisco,det er sådan jeg læser din tråd.har ikke noget at gøre med mine tøser på den måde,synes alså ikke en 15 er sexet,synes du.?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan i øvrigt, hvis det var den mandlige part der var 15?

 

Det tænkte jeg også på.

 

Jeg tror helt klart, at kønsfordelingen i denne sag har i hvert fald noget at gøre med megen af den forargelse, der udtrykkes.

Det har sikkert noget at gøre med, at en pige næppe vil kunne overmande en 39-årig mand, mens en 15-årig dreng sikkert vil have større succes. Den fysiske magtbalance er helt væk hos pigen. Ligesom med forventninger om det mentale, eller at pigen ikke indser, hvis hun fortryder det, før det er for sent. 

Hvis det da ikke handler om en "forkert" måde at en ung pige mister sin "uskyld" på. 

 

Men jeg mener, at man ikke kan være forarget over en pige på 15 med en mand på 39 uden også at være forarget over en dreng på 15 med en kvindepå 39. Ellers er der dobbeltmoral i spil.

En 15-årig må være lige uskyldig, om det er en dreng eller en pige.

Redigeret af Draco2000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Jeg synes kort og godt bare ikke det er i orden,så er den faktisk ikke længere.vil også lige sige ,har læst et par kommentarer om at kærlighed ikke har nogen alder,rigtigt,men det her har ikke noget med kærlighed at gøre.du vil måske også gerne have sex med 15 årlige Francisco,det er sådan jeg læser din tråd.har ikke noget at gøre med mine tøser på den måde,synes alså ikke en 15 er sexet,synes du.?

 

 

Jeg skal da på ingen lægge skjul på at jeg godt kan lide det modsatte køn i de forskellige årgange de findes i.

 

Jeg vil ikke gå med til at sex intet har med kærlighed at gøre. Det har det altid for mig. Noget andet er at sex og kærlighed ikke er en og samme ting.

 

Hvis du med dit spørgsmål vil vide om jeg kunne finde på at have sex med en 15-årig for at få dækket mit fysiske behov, så er svaret nej, for i den situation vil der være andre muligheder, og som den modne skal man tage særligt hensyn til den unge.

 

Jeg har i to tilfælde haft sex med teenagere efter jeg var fyldt 40. Det var i begge tilfælde pigen der tog initiativet. Den ene af dem, som var 19, virkede mere erfaren end mig.

 

Derudover var der et tilfælde, hvor der uventet opstod en gnist med en 16-årig. Da det var i en undervisnings-situation, bakkede jeg ud med samme. Det er min holdning, uanset pigens alder.

 

Der har også været situationer, hvor der har været gnister, men hvor det af forskellige grunde ikke er kommet videre, men hvor det kunne være sket. I så fald ville jeg altid have taget hensyn til pigens modenhed og respekteret hendes grænser, også dem hun ikke selv sætter.

 

Du kan godt blive forarget, men det tror jeg skyldes at du tænker ud fra faste regler. Det er der mange der gør. Der er også nogen der mener at købesex, ægteskabelige sidespring, ja, selv flirt, hvis man er i forhold, er uacceptabelt. Gør du også det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Det tænkte jeg også på.

 

Jeg tror helt klart, at kønsfordelingen i denne sag har i hvert fald noget at gøre med megen af den forargelse, der udtrykkes.

Det har sikkert noget at gøre med, at en pige næppe vil kunne overmande en 39-årig mand, mens en 15-årig dreng sikkert vil have større succes. Den fysiske magtbalance er helt væk hos pigen. Ligesom med forventninger om det mentale, eller at pigen ikke indser, hvis hun fortryder det, før det er for sent. 

Hvis det da ikke handler om en "forkert" måde at en ung pige mister sin "uskyld" på. 

 

Men jeg mener, at man ikke kan være forarget over en pige på 15 med en mand på 39 uden også at være forarget over en dreng på 15 med en kvindepå 39. Ellers er der dobbeltmoral i spil.

En 15-årig må være lige uskyldig, om det er en dreng eller en pige.

 

 

Jeg mistede min uskyld til en pige der var 10 år ældre. Jeg så ældre ud en jeg var og løg mig lidt ældre. Hun havde ikke den ringeste mistanke om at jeg var debutant.

 

Når jeg skal være ærlig, var jeg bedøvende ligeglad med hende. Mit motiv var udelukkende at komme i gang. Senere har jeg fundet ud af at sådan er det for mange - mest drenge, men der er også piger der vælge den måde.

 

Jeg mener at det er bedst at erkende at sådan er det, og så må vi passe på ikke at udnytte hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...