Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

For et par uger siden vovede jeg mig ud for at besøge Naja fra Mon Cherie i Rødovre.

Stedet er nok det hyggeligste lysthus jeg har været på i KBH og omegn - det udstråler slet ikke samme bordellook og -lugt som man møder langt de fleste steder. Det ligger egentlig også diskret nok, men har man ikke bil er det nok ikke det første sted man prioriterer.

Naja er en pige i slutningen af 20'erne måske 30, som har en rigtig flot krop - spændstig og fast. Billederne er dog nok manipulerede, da hun slet ikke lfremstod så tunet.

Hun kysser ikke, hvilket er et kæmpe minus i min bog, ligesom hun heller ikke giver superfransk. Ret ærgeligt nu hvor hun ellers har en fræk stav i tungen :-)

Ansigtet er et 7-8-tal på den klassiske 13-skala og kroppen er nok 10-tal på samme skala.

Indlevelsen er egentlig ok taget manglende kys i betragtning. Hun er lidt "smart i det", men på en charmerende måde.

Jeg kommer ikke igen foreløbig, men måske på et tidspunkt hvis lejligheden byder sig - og i mangel af bedre :-)

Skrevet

Tak for en koncis og balancered anmeldelse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.