Hop til indhold
Gavmilde42

Sejstrupvej 23 7840 Højslev

Recommended Posts

Så anonce på eb, hvor der stod 600kr 45 min , så hende ville jeg da lige tjekke ud, kom til stedet og det ligge ude på landet, og er meget diskret, ringet på og ud kommer en mørk dame på ca 35 år, vil lige sige at jeg havde ringet i forvejen , og Tlf svar beskrev at der var 2 piger på stedet, og de var 22og26 år, det var der ik , nå men kom ind og tog træsko af da jeg havde jokket i en mudder pøl uden for, kommer ind i bolle rummet og får menu kort, der er priser slet ik de 600kr men får forhandlet til super fransk til 700kr går ud og vasker drengen, spør så hende om jeg må komme i munden , så vil hun ha 300kr mere bliver eniom 200kr hun går igang første hug tager hun den helt ned i halsen, dejligt tænker jeg men herfra går det bare ned af, ca 25 sek efter hun er gået igang begynder hun at køre helt vild hurtig og sutter næsten ikke, det er som om nu skal jeg bare komme, siger også til hende at slappe lidt af , ville også røre på bryster men så skulle jeg af med 200kr mere, det endte med at jeg selv stod og gokke den af over hende, da jeg så kom ville jeg sprøjte i munden , der kom lige lidt på kinden så nærmest sprang hun væk, så resten kom på gulvet, da jeg skulle gå, tog hun mine sko der var muder på og vasket dem, sagde også til hende hun gjorde mere ud af at pusse mine sko end pikken, så 900kr fattigere og et par ny pudset sko en skod blow riger vil jeg sige HOLD JER LANGT VÆK DER FRA

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld mit sidespring:

Men Sejstrup var Danmarks sidste statsansatte bøddel. Han henrettede i 1893 med økse Jens Nielsen som den sidste dødsdømte i fredstid.

Undskyld igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan fornemme den humoristiske undertone. Må sige at, du tog den svine dyre skopudsning med oprejst pande:-) tak for advarslen. (Håber ikke du jokkede i den mudderpøl på vej væk fra skopudseren:-):-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan fornemme den humoristiske undertone. Må sige at, du tog den svine dyre skopudsning med oprejst pande:-) tak for advarslen. (Håber ikke du jokkede i den mudderpøl på vej væk fra skopudseren:-):-)

Det er vel ikke utænkelig at han også røg i mudderpøjen på vej ud, hvis han var i chok over oplevelsen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi der i aften.

"Hende" den mørkhåret er trans.

Kørte igen da priserne var helt i vejret i forhold til hvem, hvad, hvorfor og hvorfor. Hun ville have 1200 for 15 min. superfransk og dansk. Hvilket jeg glædeligt giver til en sød dansk pige med service niveau i top. Men det lugtede hun bestemt ikke af, så kørte igen.

 

Spar køreturen derud, medmindre I vil til vandet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har også været der forbi, og kommer aldrig der igen. hun er meget ældre end omtalt i eb. 

priserne er meget højere, en angivet. et fup sted, som burde lukkes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld mit sidespring:

Men Sejstrup var Danmarks sidste statsansatte bøddel. Han henrettede i 1893 med økse Jens Nielsen som den sidste dødsdømte i fredstid.

Undskyld igen.

 

Sejstrup slog jo til.

 

Var der ikke noget med at han måtte hugge 3 gange, før han ramte rigtigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der ikke noget med at han måtte hugge 3 gange, før han ramte rigtigt?

Jo Prinz, han måtte hugge tre gange før det lykkedes. d 8 nov. 1892. tror jeg det var husker jeg rigtigt.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

...ærgeligt at der igen, og igen bliver afsporet i dette forum.

find dog en sten i kan sutte på istedet...

btw dejlig anmeldelse, tak for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

Græker har ret. Hop tilbage i sporet, det er hverken(u)hyggesnak eller generel debat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne ikke forestille mig at de nye billeder skulle være rigtige, da jeg var på stedet skrev de at der var 2 spanske piger på 24-26 år, og ud kom der en mørk kvinde på 40 :-(

Ser ud til at der er kommet ny pige på stedet, er der nogen der har "turdet" tage forbi og se om det for en gangs skyld er en reel pige ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...