Hop til indhold

Hvilken hjemmeside er bedst til salg af intime billeder?

Featured Replies

Skrevet

Hej jeg er ny i denne branche med muslimsk baggrund og har brug for jeres hjælp

Hvilken hjemmeside er bedst til hvis jeg vil sælge intime billeder? kom gerne med erfaringer og tips

Skrevet

Jeg kan anbefale Instagram, Snapchat og Only fans. Vær dog opmærksom på de forskellige platformes regler for at undgå ban. Ellers lærer du det nok når du har fået bannet nok profiler - jeg har ihvertfald lært det nu 🤣

hvis du opretter en insta så find mig derinde og jeg giver dig shout out 😘

Skrevet

Der findes ingen god platform uden et godt forarbejde, i sidste ende bruger du dem blot som en "Betalingsgateway"

Min eks endte med og tjene en god sjat penge på salg af billeder for mange år siden og der var det mest effektive til og få "hurtige" penge sugardaters.com men det var virkelig bare hurtige men ikke stabile penge.

Hun brugte 3 måneder på og opbygge en onlyfans med promovering på reddit og instagram og fik hurtigt over 400 fans men det kræver du gider det og er aktiv men derfra kan du nemt flytte dine kunder over på en "premium" snap.

Så det kommer virkelig an på hvor meget du gider det, for den sagsskyld modtager man også dagligt beskeder om billeder og videoer hvis man har aktive annoncer på annoncelight min kæreste tjener nok et par hundrede dagligt der inde selvom det ikke reklameres med

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.