Hop til indhold

Første besøg HJÆLP!

Featured Replies

Skrevet

Hej gutter

Prøver at samle mod til mit første besøg hos en GP, og søger i den forbindelse råd om hvem det skal være hos.
Er lidt ligeglad med nationalitet – dansk er selvfølgelig nemmest i starten – men ikke et krav overhoved. Det vigtige i starten er nok mere, at hun personlighedsmæssigt er meget nede på jorden.
Helst ikke over 30 da jeg selv er ung.

Kender I en GP som er mega sød og sjov, som ville fjerne mine nerver fra første sekund?

Er mest til det naturlige "Girl next door" look ift. udseende.

Skrevet
nyestigamet skrev, for 3 timer siden:

Kender I en GP som er mega sød og sjov, som ville fjerne mine nerver fra første sekund?

Velkommen til Eroguide, unge mand, du skal nok få de råd, du efterspørger, men du skal nok lige præcisere, hvor på Sjælland du søger. Om det er i Hovedstaden, Kalundborg eller Næstved.
Er det din seksuelle debut, så oplys også det. Og hvis det er tilfældet, så kan en dansk GP i slut 30'erne altså godt være en fordel, selvom du måske selv er i starten af 20'erne 🙂
Så mange oplysninger som mulig, så skal du nok få gode forslag.

Skrevet

Efter min mening: Altid en dansk glædespige til det allerførste besøg.

Kommunikationen går bare bedre, når begge er flydende i samme sprog. Og til det første besøg er det nok desto vigtigere, at man kan kommunikere ordentligt.

Så kan du altid sidenhen begynde at begive dig ud i de udenlandske kvinder. Selvom man ofte fint kan klare sig på engelsk, så har jeg oplevet, at der er en del glædespiger, der ikke er supergode til engelsk, hvilket helt sikkert besværliggør kommunikationen. Det kan gå fint an til den simple kommunikation omkring de seksuelle aktiviteter i sengen, men vil måske ikke være god nok til et første besøg hos en måske lidt nervøs førstegangskøber.

Jeg har også oplevet en spansktalende glædespige (nok fra Sydamerika et sted), som ikke talte et ord engelsk. Kommunikationen før besøget havde ellers fungeret fint på WhatsApp, men det viste sig jo, at hun brugte et oversætterværktøj på telefonen, og yderst ringe kommunikation i starten af mødet foregik også via dette oversætterværktøj på hendes telefon. Men når man så lå i sengen og kneppede denne unge kvinde, var det sgu lidt mærkeligt, at hun ikke fattede en brik af hvad man sagde på engelsk til hende. Ingen succes. Så find en dansk kvinde i starten.

Som @Julius skriver, så vil jeg også anbefale en glædespige i 30'erne. Kvinderne i 30erne har måske nået en alder, hvor de er lidt mere rolige og vil give dig et bedre første besøg. Jeg er selv glad for, at jeg ikke valgte en alt for ung glædespige til mit første besøg. Og kvinder i 30erne er bestemt også ganske attraktive.

Og også som @Julius skriver, hvis det er din seksuelle debut, så være åben om det i forhold til glædespige. Fortæl hende, at det er din seksuelle debut, for så kan hun hjælpe dig stille og roligt igennem det. Og er det din seksuelle debut, så vil det igen være en god ide med en dansk glædespige og en ikke alt for ung glædespige. Så anbefalingen er igen en kvinde i 30erne.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.