Hop til indhold

Utrolig attitude hos Birgitte :(

Featured Replies

Skrevet

Havde desværre en rigtig dårlig oplevelse, der bliver mit første indslag herinde.

Det var hos Birgitte yoni massage, hvis annonce jeg fandt via annonce light:

https://annoncelight.dk/showad/469716

Havde i starten kommunikeret fint over sms, men ved ankomst til adressen, døde alt kommunikation. Har generelt ikke noget imod at omstændigheder kan forandres og at aftaler kan i tilfælde overses, men at ikke kommunikere et skift i plan med nutidens teknologi er respektløst og uhøfligt.

Var selv stædig så prøvede forgæves at ringe, skrive og vente i 20 + minutter. (Amatør fejl)

Kæmpe spild af tid, så en lille advarsel til andre at en aftale med hende ikke nødvendigvis er fastlåst.

Hertil sms samtalen. (Syntes det illustrer perfekt attituden, og har streget information ud)

IMG_20261009_154508.jpg

IMG_20261009_154601.jpg

Screenshot_2026-10-09-11-16-48-46_0ce57feeccaa51fb7deed04b4dbda235.jpg

Skrevet
  • Author

Havde aftalt 16:30, blev desværre forsinket og skrev det omkring 20 minutter før aftalte tidspunkt. Ankom 16:40. Så troede alt stadig var i orden, men ret mig endelig hvis jeg bryder kutyme.

Skrevet

@Yellowsalt88 Man kan måske diskutere om det er nødvendigt at strege hendes telefonnummer ud, når det alligevel står i den annonce, du linker til. Men når du nu gør det, så gør det i det mindste i alle tre screenshots. Og lad være med at udelade noget midt i korrespondancen. Vi aner jo ikke, hvad der er skrevet mellem "stædig" og "uvidenhed", og om hun evt. har svaret derimellem.

Skrevet

Noget siger mig at du ikke er gået glip af noget…. Hun er vist en del af de omrejsende kvinder hvor en mand sidder og styrer al kommunikation og når du møder op er det en pænt buttet kvinde på over 50 som ikke kan et ord dansk….

Så tror du skal glæde dig over at blive afvist 😉👌

Skrevet
  • Author

@MichellinMan Det kan jeg godt se med udstregningerne. Første gang jeg uploader på dette forum så den undslap radaren.

Det eneste svar hun(måske manager) skrev det sidste humoristiske indslag på 3 billede.

Skrevet

Her er hendes vibe codede site: https://birgitte-tantra.vercel.app

Men med alle nutids-r-fejlene, er det næppe AI-genereret det hele — ellers er AI i hvert fald blevet ret udspekuleret.

Og gad vide, hvordan hun giver en mand yoni-massage…med yoni måske? Jeg håber, andre vil dele deres erfaringer.

Skrevet

Som @High Tower skriver, så skal du nok bare glæde dig over, at du blev brændt af.
https://annoncelight.dk/profile/britte55 er en del af det omrejsende cirkus med tvivlsom behandling og falske billeder.
SMS kommunikation altid på dansk, men pigerne kan sjældent andre sprog end deres modersmål.

Der er lidt omtale på profilens senest brugte annonce nr., hvor en anden bruger var uheldig ikke at blive brændt af 😉

Skrevet

Det er mystisk, at hun kalder sig yoni-massage, når det er lingam, hun leverer.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.