Hop til indhold

Gaver til pigerne

Featured Replies

Skrevet

Har i nogen sinde gaver med til pigerne?

Jeg var i dag, pÄ besÞg fÞrste gang ved en dejlig ung dame i dag.

fik inden besĂžget et Ăžnske tilsendt ( virkeligheden kan vĂŠre lidt fordrejet ), men i hvert fald 2 Ăžnsker.

15 min fÞr ankomst fÄr jeg en sms der er meget koldt her, kan vi udskyde mÞdet lidt, eller er du frisk pÄ at svinge forbi bygma.

SĂ„ jeg har i dag haft gaver med, af den alternative slags 2 varmeblĂŠsere, er sgu lidt ked af at jeg ikke fik dem pakket ind. og de var ikke fra bygma.

kalder man det forspil, uanset hvordan man varmer pigerne op? Var det egentlig mest en gave til mig selv?

Ingen brok😄Men det var ikke lige sĂ„dan mine forventninger var kvart i mĂžde tid, men det blev ikke ringere af den grund.

Det er sgu sjovere at give de gaver modtagerne Ăžnsker mest.

Skrevet

@DetprĂžvervilige Sjov historie, som jeg slet ikke kan matche. Jeg har kun haft god chokolade med til to GP'er, som jeg har besĂžgt flere gange. Anledningen var Valentines Day, hvor jeg besĂžgte den ene pĂ„ dagen og den anden knap en uge efter. Gaven blev vel modtaget. IsĂŠr den ene blev virkelig glad. Og hvem vil ikke gerne gĂžre en GP glad, nĂ„r hun gĂžr en selv glad😇

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 24 minutter siden:

Uanset hvordan og hvorledes sĂ„ du i hvertfald en helt i to pigers Ăžjne i dagđŸ˜â€ïž..

Og jeg skal gerne bevidne at du kan “varme op” pĂ„ mere end en mĂ„deđŸ˜œđŸ”„đŸ€Ł..

Skal jeg forsĂ„ det ret at der er koldt pĂ„ motellet idag?? 👀 Der plejer sgu altid at vĂŠre pisse varmt der, med gulvvarmen der ik kan slukket osv 😅

Redigeret af LK12345

Skrevet

Hej

For nogle Är siden, hvor jeg var pÄ vej til et mÞde med en pige jeg havde set fÞr, kom der en SMS om jeg ikke kunne lÊgge vejen forbi bÄde apoteket og FÞtex. SÄ jeg var pÄ Apoteket efter glidemiddel og i FÞtex efter en mÄltidssalat og 5 RedBull. Jeg havde faktisk tÊnkt det som en gave, men efter jeg var kÞrt derfra med god oplevelse i bagagen, opdagede jeg at hun havde betalt via MobilPay. Og en SMS "Sorry jeg glemte at afregne med dig."

Skrevet

BesĂžgte engang en i Glostrup hun spurgte om jeg gad kĂžbe Kondomer med og en telefon lader med fordi hendes var dĂžd og hun opdagede fĂžrst da jeg var pĂ„ vej at hun var lĂžbende tĂžr ( Hun havde fik ikke fĂ„et pakkede dem ned i tasken inden hun tog hen til den lejlighed hun havde lejet til formĂ„let fordi jeg var hendes fĂžrste kunde den dag .. sĂ„ mig ind i Elgiganten og kĂžbe oplader og sĂ„ sagde hun jeg kunne jo kĂžbe de kondom jeg fortrak til vores besĂžg sĂ„ fik jeg nogen fra Orion som er Ultra Thin som er min favorit da det fĂžles som der ikke er nogen pĂ„ ... 😆 .. sĂ„ det var vigtigt .. at kunne bruge sine yndlings dog lidt dyrere end Nettos egen 😀 men blev fratrukkede prisen sĂ„ fĂžlte det ikke sĂ„ dyrt đŸ€Ł

Redigeret af Massage-testeren

Skrevet
DetprĂžvervilige skrev, 1 time siden:

fik inden besĂžget et Ăžnske tilsendt ( virkeligheden kan vĂŠre lidt fordrejet ), men i hvert fald 2 Ăžnsker.

15 min fÞr ankomst fÄr jeg en sms der er meget koldt her, kan vi udskyde mÞdet lidt, eller er du frisk pÄ at svinge forbi bygma.

SĂ„ jeg har i dag haft gaver med, af den alternative slags 2 varmeblĂŠsere, er sgu lidt ked af at jeg ikke fik dem pakket ind. og de var ikke fra bygma.

kalder man det forspil, uanset hvordan man varmer pigerne op? Var det egentlig mest en gave til mig selv?

Ingen brok😄Men det var ikke lige sĂ„dan mine forventninger var kvart i mĂžde tid, men det blev ikke ringere af den grund.

Det var dog en vanvittig opfÞrelse fra dem, hÄber det er for sjov det du skriver

Skrevet

Jeg har skal ogsĂ„ vĂŠret omkring tanken for at hente tobak og rullepapir pĂ„ vejen...... og nĂ„r man nu er i god tid og kĂžre vejen alligevel sĂ„ er det jo intet problem. Jeg tager det bestemt som et tegn pĂ„ tillid og kemi. NĂ„r der kommer sĂ„dan et Ăžnske den anden vej 😍😊🙏

Skrevet
DetprĂžvervilige skrev, 1 time siden:

God stil....... og hellere varmeblĂŠsere end bĂ„l pĂ„ gulvet đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„

Redigeret af Voksen55
Stavekontrol 😁

Skrevet

Har bÄde kÞbt smÄting og lÄnt mobillader ud nogle gange...

Men det sjoveste var en gang pÄ Seduction, hvor jeg spurgte om jeg lige kunne fÄ et bad inden. Det jan man jo altid, sÄ jeg blev meget overrasket, da telen blev helt forkert i ansigtet og begyndte at tÊnke og mumle.

Det viste sig at bruseslangen var utÊt, sÄ det stod ud med vand over det hele, men jeg kunne fÄ lov til at tage etagevask med en vaskeklud, ligesom pigerne gjorde.

Jeg foreslog om ikke jeg skulle kĂžre i Silvan og kĂžbe en ny bruser, hvilket de blev meget glade for.

I skrivende stund har jeg doneret brusere til 3 af de danske klinikker og vi laver sjov med om det egentlig gĂžr mig til medejer đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Skrevet
Refresh skrev, for 5 minutter siden:

Har bÄde kÞbt smÄting og lÄnt mobillader ud nogle gange...

Men det sjoveste var en gang pÄ Seduction, hvor jeg spurgte om jeg lige kunne fÄ et bad inden. Det jan man jo altid, sÄ jeg blev meget overrasket, da telen blev helt forkert i ansigtet og begyndte at tÊnke og mumle.

Det viste sig at bruseslangen var utÊt, sÄ det stod ud med vand over det hele, men jeg kunne fÄ lov til at tage etagevask med en vaskeklud, ligesom pigerne gjorde.

Jeg foreslog om ikke jeg skulle kĂžre i Silvan og kĂžbe en ny bruser, hvilket de blev meget glade for.

I skrivende stund har jeg doneret brusere til 3 af de danske klinikker og vi laver sjov med om det egentlig gĂžr mig til medejer đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Sad bare og ventede pĂ„ du havde en historie der overgik alt andet đŸ€Ł.

Altid sjovt at lÊse dine historier, selv om man nok skal trÊkke bÄde afgifter og moms fra.

Skrevet
dendanskemand91 skrev, for 3 timer siden:

Det var dog en vanvittig opfÞrelse fra dem, hÄber det er for sjov det du skriver

Det kan mĂ„ske virke “vanvittigt” med piger der ikke har en “Manager” og som derfor selv lige en gang i mellem skal ordne nĂždsituationer men det sker faktiskđŸ˜œđŸ€Ł..

Skrevet
dendanskemand91 skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor er det , det ... Teknisk set hvis man kĂžber det og har kvittering med kan man sku altid kĂžrer tilbage og aflevere det og hvis det bare bliver modregnet i prisen sĂ„ er det teknisk ogsĂ„ bedre at kunne forsvare det hvis man har fĂŠlles konto med konen 😆

Skrevet
  • Author

Det var da bare sjovt, var kÞrt i god tid alligevel. Man skal altid hjÊlpe to piger i nÞd. jeg stod i butikken hvor jeg kunne kÞbe dem, sÄ det var ikke sÄ svÊrt. Det ville da nÊrmest vÊre uhÞfligt at bede dem klare det selv.

Det gĂžr at man husker mĂždet.

Men husk lige drenge, det er nok ikke sikkert at det er alle der bliver lige sÄ glade for en varmeblÊser i gave.

Jennifer er en dejlig pige, sÄ hjÊlper gerne igen, med hvad end hun Þnsker.

Venlighed er faktisk en rar mÄde at mÞde hinanden pÄ.

Skrevet
GĂžgleren skrev, for 5 timer siden:

Sad bare og ventede pĂ„ du havde en historie der overgik alt andet đŸ€Ł.

Altid sjovt at lÊse dine historier, selv om man nok skal trÊkke bÄde afgifter og moms fra.

Du vil nok ikke tro det, men der skal sku' nĂŠrmere lĂŠgges moms pĂ„ đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Faktisk er det for nylig at jeg har haft bruser med til en klinik og da ejeren skrev og spurgte om hvordan hun skulle betale, sÄ skrev jeg at det var en gave fra en taknemmelig gÊst af huset.

SĂ„ spurgte hun om jeg ikke kendte nogle piger, der har lyst til at tage en vagt pĂ„ klinikken... SĂ„ en bordelejer antager at jeg har bedre kontakter til kvinder i branchen end hun selv đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Det har jeg godt nok grinet af lĂŠnge đŸ€Ł

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor er det , det ... Teknisk set hvis man kĂžber det og har kvittering med kan man sku altid kĂžrer tilbage og aflevere det og hvis det bare bliver modregnet i prisen sĂ„ er det teknisk ogsĂ„ bedre at kunne forsvare det hvis man har fĂŠlles konto med konen 😆

Tror nu at fruen vil blive pĂŠnt skeptisk, hvis jeg kĂžber 5-6 varmeblĂŠsere om ugen đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 32 minutter siden:

đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Nej @DetprĂžvervilige godt du lige fik disclaimeren medđŸ€Łâ€ïž.. SĂ„ fĂ„ du ikke ballade nĂ„r den ikke har givet lige sĂ„ stor glĂŠde under juletrĂŠet😂..

Det er tanken der téller 😉

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlÊg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, sÄ log ind her for at oprette et indlÊg med den bruger.

GĂŠst
Svar pÄ denne trÄd...

Account

Navigation

SĂžg

SĂžg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.