Hop til indhold

Gaver til pigerne

Featured Replies

Skrevet

Har i nogen sinde gaver med til pigerne?

Jeg var i dag, på besøg første gang ved en dejlig ung dame i dag.

fik inden besøget et ønske tilsendt ( virkeligheden kan være lidt fordrejet ), men i hvert fald 2 ønsker.

15 min før ankomst får jeg en sms der er meget koldt her, kan vi udskyde mødet lidt, eller er du frisk på at svinge forbi bygma.

Så jeg har i dag haft gaver med, af den alternative slags 2 varmeblæsere, er sgu lidt ked af at jeg ikke fik dem pakket ind. og de var ikke fra bygma.

kalder man det forspil, uanset hvordan man varmer pigerne op? Var det egentlig mest en gave til mig selv?

Ingen brok😄Men det var ikke lige sådan mine forventninger var kvart i møde tid, men det blev ikke ringere af den grund.

Det er sgu sjovere at give de gaver modtagerne ønsker mest.

Skrevet

@Detprøvervilige Sjov historie, som jeg slet ikke kan matche. Jeg har kun haft god chokolade med til to GP'er, som jeg har besøgt flere gange. Anledningen var Valentines Day, hvor jeg besøgte den ene på dagen og den anden knap en uge efter. Gaven blev vel modtaget. Især den ene blev virkelig glad. Og hvem vil ikke gerne gøre en GP glad, når hun gør en selv glad😇

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 24 minutter siden:

Uanset hvordan og hvorledes så du i hvertfald en helt i to pigers øjne i dag😍❤️..

Og jeg skal gerne bevidne at du kan “varme op” på mere end en måde😜🔥🤣..

Skal jeg forså det ret at der er koldt på motellet idag?? 👀 Der plejer sgu altid at være pisse varmt der, med gulvvarmen der ik kan slukket osv 😅

Redigeret af LK12345

Skrevet

Hej

For nogle år siden, hvor jeg var på vej til et møde med en pige jeg havde set før, kom der en SMS om jeg ikke kunne lægge vejen forbi både apoteket og Føtex. Så jeg var på Apoteket efter glidemiddel og i Føtex efter en måltidssalat og 5 RedBull. Jeg havde faktisk tænkt det som en gave, men efter jeg var kørt derfra med god oplevelse i bagagen, opdagede jeg at hun havde betalt via MobilPay. Og en SMS "Sorry jeg glemte at afregne med dig."

Skrevet

Besøgte engang en i Glostrup hun spurgte om jeg gad købe Kondomer med og en telefon lader med fordi hendes var død og hun opdagede først da jeg var på vej at hun var løbende tør ( Hun havde fik ikke fået pakkede dem ned i tasken inden hun tog hen til den lejlighed hun havde lejet til formålet fordi jeg var hendes første kunde den dag .. så mig ind i Elgiganten og købe oplader og så sagde hun jeg kunne jo købe de kondom jeg fortrak til vores besøg så fik jeg nogen fra Orion som er Ultra Thin som er min favorit da det føles som der ikke er nogen på ... 😆 .. så det var vigtigt .. at kunne bruge sine yndlings dog lidt dyrere end Nettos egen 😀 men blev fratrukkede prisen så følte det ikke så dyrt 🤣

Redigeret af Massage-testeren

Skrevet
Detprøvervilige skrev, 1 time siden:

fik inden besøget et ønske tilsendt ( virkeligheden kan være lidt fordrejet ), men i hvert fald 2 ønsker.

15 min før ankomst får jeg en sms der er meget koldt her, kan vi udskyde mødet lidt, eller er du frisk på at svinge forbi bygma.

Så jeg har i dag haft gaver med, af den alternative slags 2 varmeblæsere, er sgu lidt ked af at jeg ikke fik dem pakket ind. og de var ikke fra bygma.

kalder man det forspil, uanset hvordan man varmer pigerne op? Var det egentlig mest en gave til mig selv?

Ingen brok😄Men det var ikke lige sådan mine forventninger var kvart i møde tid, men det blev ikke ringere af den grund.

Det var dog en vanvittig opførelse fra dem, håber det er for sjov det du skriver

Skrevet

Jeg har skal også været omkring tanken for at hente tobak og rullepapir på vejen...... og når man nu er i god tid og køre vejen alligevel så er det jo intet problem. Jeg tager det bestemt som et tegn på tillid og kemi. Når der kommer sådan et ønske den anden vej 😍😊🙏

Skrevet
Detprøvervilige skrev, 1 time siden:

God stil....... og hellere varmeblæsere end bål på gulvet 🔥🔥🔥🔥🔥

Redigeret af Voksen55
Stavekontrol 😁

Skrevet

Har både købt småting og lånt mobillader ud nogle gange...

Men det sjoveste var en gang på Seduction, hvor jeg spurgte om jeg lige kunne få et bad inden. Det jan man jo altid, så jeg blev meget overrasket, da telen blev helt forkert i ansigtet og begyndte at tænke og mumle.

Det viste sig at bruseslangen var utæt, så det stod ud med vand over det hele, men jeg kunne få lov til at tage etagevask med en vaskeklud, ligesom pigerne gjorde.

Jeg foreslog om ikke jeg skulle køre i Silvan og købe en ny bruser, hvilket de blev meget glade for.

I skrivende stund har jeg doneret brusere til 3 af de danske klinikker og vi laver sjov med om det egentlig gør mig til medejer 🤣🤣🤣

Skrevet
Refresh skrev, for 5 minutter siden:

Har både købt småting og lånt mobillader ud nogle gange...

Men det sjoveste var en gang på Seduction, hvor jeg spurgte om jeg lige kunne få et bad inden. Det jan man jo altid, så jeg blev meget overrasket, da telen blev helt forkert i ansigtet og begyndte at tænke og mumle.

Det viste sig at bruseslangen var utæt, så det stod ud med vand over det hele, men jeg kunne få lov til at tage etagevask med en vaskeklud, ligesom pigerne gjorde.

Jeg foreslog om ikke jeg skulle køre i Silvan og købe en ny bruser, hvilket de blev meget glade for.

I skrivende stund har jeg doneret brusere til 3 af de danske klinikker og vi laver sjov med om det egentlig gør mig til medejer 🤣🤣🤣

Sad bare og ventede på du havde en historie der overgik alt andet 🤣.

Altid sjovt at læse dine historier, selv om man nok skal trække både afgifter og moms fra.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.