Hop til indhold

Glædespiger på Eroguide

Featured Replies

Skrevet

Er forholdsvis ny her på Eroguide.

Kan se der er flere glædespiger der deltager i mange kommentarspor. Det synes jeg er godt og betryggende. Dejligt hvis jeg som kunde kan guides og bliver klogere på og hvad der kan sikre at glædespiger bliver respekteret og hvad jeg som kunde kan finde tryghed i - gensidig respekt og forståelse.

Er der et kommentarspor her på Eroguide, hvor glædespiger fortæller om deres forventninger og ønsker om hvad vi som kunder gerne skal efterleve :)

Skrevet

Velkommen til 😀

Mig bekendt ikke en debat kun om det.

Og ofte mere med modsat fortegn når vi lige skal ha luft for de irriterende elementer af jobbet og igen blive klar til at fokusere på de gode oplevelser.

Men er der noget specifikt du ønsker at vide. Så spørg.

Vi piger ønsker det nok ikke helt ens men du skal sikkert nok få input fra flere og se hvad du bedst kan bruge af de gode råd der måtte komme.

Redigeret af SweettieDK

Skrevet

Det er et emne som kommer op med jævne mellemrum.

Jeg synes denne tråd har en del input til dine spørgsmål, selvom den er af lidt ældre dato:

Skrevet

Der har vidst være flere, men jeg orker ikke lige at søge efter dem.

Du får lige mine top of mind tanker:

Vær ren, høflig og ærlig. Fortæl, hvis du er nervøs eller hvis du gerne vil guides eller have at hun tager initiativet.

Og så hold kommunikationen især før første møde kort og præcis.

De får RIGTIG mange henvendelser, så glem alt om flirt og for meget forklaring om din situation.

Skriv en kort into med navn, alder og nationalitet, hvad du godt kunne tænke dig og hvornår det evt. skulle foregå og hvis du har specifikke ønsker.

Lad være med at prutte om prisen og spørg aldrig om ubeskyttet, med mindre hun annoncerer med det.

De fleste kvinder i branchen er menneskekendere (det bliver de hurtigt), så de kan mærke om du er respektfuld og oprigtig og det er nøglen til at hun føler sig tryg i dit selskab.

Når det kommer til din egen tryghed, så kommer det meget an på hvilke kvinder du besøger. Det er klogt at forberede sig på at der vil komme skuffelser og akavade møder, så man ikke mister modet, hvis det hele ikke lige spiller til at starte med. Det kan være klogt at vælge kvinder på 30+, da de oftest har erfaring både med dem selv og med mænd, til at sørge for at skabe en afslappet stemning.

Det kan være fristende at starte med de helt korte 15 min. møder for at se om der er kemi, men det er rigtig dårlige vilkår for en afslappet stemning, så hellere lidt færre møder af længere varighed. Finder du en kvinde du har god kemi med, så kan hun typisk guide dig videre til andre kvinder af samme natur og kaliber.

Velkommen og hyg dig med de dejlige kvinder 😍

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.