Hop til indhold

Elizaveta, super skinny slut

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n36675/elizaveta

Jeg besøgte denne unge dame, Elizaveta, i går på Islands Brygge, et sted jeg er ret sikker på at jeg har været nogle gange før. Det er noget af en sport det der, sjældent der står dansk navn på døren. Det gjorde det heller ikke her, men lejligheden var fin nok, men der lugter ligesom altid af et eller andet i de opgange. Tænkte på kål og sved. Hun deler den vist med en veninde.

Alt var gået fint og der kom hurtig en aftale i hus uden problemer. Som hun åbner døren kan jeg se at hun er skinny, virkelig skinny, og spinkel. Jeg tror ikke hun vejer de 50 kg. Hun er så voldsomt skinny at jeg tænker på Aleta Black. Det tænder mig simpelthen helt vildt hårdt, og smalle steder oplevede jeg ikke nogen af.

Vi startede øjeblikkeligt med at tungekysse til drøblen, den fik eddermame gas. Hun har simpelthen ikke noget fedt på den krop, inklusive brysterne, der er lavede og lidt ligesom på Aletta nærmest sidder udenpå kroppen, fordi der ikke er et gram fedt nogen steder og selvom jeg alligevel har givet hende fem for ægthed, så er det den ægthed at hun fik mig til at føle at hun var ægte liderlig lille submissive slut, der gispede efter min stive pik. vi kneppede, slikkede, kyssede og suttede løs i omtrent en hel time før det var slut, og min klare opfattelse var at hun kunne lide det..

Ærlig talt er det længe siden at jeg har haft så meget lyst, og er blevet taget så meget imod. Det var ekstremt godt, frækt og dybt. Selv om jeg ellers aldrig gør det, kunne jeg faktisk godt tænke mig at komme forbi igen. Hende her kunne jeg forestille mig uendelige variationer med.

Fem fuldfede ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ til Elizaveta fra Bob.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.