Hop til indhold

Celina fra SG🤩

Featured Replies

Skrevet

Jeg bliver simpelthen nød til at dele denne skønhed 😋
Jeg har været så heldig at det er blevet til mange timer sammen med Celina - Hun er utrolig professionel, lyttende og dygtig til sit erhverv. Man føler sig i trygge hænder fra det øjeblik, man booker til at man træder ind ad døren, og resultatet lever fuldt ud og op til mine forventninger hver gang. Hun leverer det som står på hendes profil med 110% engagement, så husk og læs hendes profil grundigt🙏 Jeg vil helt sikkert komme igen og giver hende min varmeste anbefalinger🤩

Hendes udstråling, hendes smil, hendes øjne gør at hun skal have 10/10 hele vejen rundt 🥰

Med super lækre og frække outfits, som også indbyder til et lidt mere dominerende univers hvis man vil og har lyst til det🤤

Så boys, snyd jer ik for en stund med denne fantastiske kvinde 🤩

Skrevet
Kontant skrev, 1 time siden:

Fremragende. Du har bare ikke delt noget som helst.

Hahaha, konge-bemærkning, jeg dør af grin 🤣🤣

Og så er trådstarter et godt eksempel på, hvorfor vi nogle gange er lidt mistænksomme overfor nye skribenters lovprisninger.

Skrevet
  • Author

det er mit første indlæg drenge, istedet for at være sådan lidt små drilske og negative😉 så ku i jo guide mig hen til noget som i syns manglede, istedet for det der pjat.. god aften🙏

Skrevet

Jeg kan bestemt bakke op om en god anbefaling til Celina 🥰

Eneste grund til at jeg kun har mødt hende en enkelt gang er at hun ikke kysser, alt andet spillede maks. 😍🤪🔥

Skrevet
J4y skrev, for 40 minutter siden:

så ku i jo guide mig hen til noget som i syns manglede, istedet for det der pjat.. god aften🙏

Brugeren Kontant har allerede guidet dig hen til at du mangler at dele et link til annoncen på den glædespige du besøgte.

Det er en uskreven regel at man altid sætter link til annonce for den pige/ladyboy man anmelder, så andre også kan få glæde af dem :)

Skrevet

Hvad gør hun her, der giver dig en fornemmelse af, at du er i trygge hænder?

"Man føler sig i trygge hænder fra det øjeblik, man booker til at man træder ind ad døren"

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.