Hop til indhold

Stikker Aarhus standardpriser af?

Featured Replies

Skrevet

Jeg oplever at thai-GPerne, så godt som alle forlanger 1500/timen for FP. Trappen ser typisk således ud:

Full package
20 min 800
30 min 1000
45 min 1200
60 min 1500

Er der stadig vandhuller til lavere timepriser i smilets by? Og oplever mine brødre, at der kan forhandles? Hvad er en fair timepris?

Skrevet
gentlemanfromdenmark@gmail skrev, for 20 minutter siden:

Hvad er en fair timepris?

Nu er du jo en gentleman, så en fair pris er det der står på prisskiltet. Det er jo ikke særlig meget Emma Gad at presse på prisen.. 😉
..Og da slet ikke til 1500,-/ timen for FP.

Skrevet

Hos Thai pigerne er de mest almindelige services jo oftest med i prisen så 1500 kr for et time opfatter jeg som helt ok. På fyn er der steder hvor det koster lidt mindre, men det ved jeg ikke om der er i Århus området.

Skrevet
Den erfarne skrev, for 2 timer siden:

Nu er du jo en gentleman, så en fair pris er det der står på prisskiltet. Det er jo ikke særlig meget Emma Gad at presse på prisen.. 😉
..Og da slet ikke til 1500,-/ timen for FP.

Prisen er fair nok. Det ligner københavnerpriser, men man kan jo ikke udelukke, at nogen efterhånden bliver inspireret af boligprisernes bevægelser.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.