Hop til indhold

Tak for nu

Featured Replies

Skrevet

Kære alle

Jeg meldte mig ind i jeres forum efter at have fulgt med på side linjen igennem længere tid. Ideen om et sted at udveksle erfaringer er genial. Desvære har visse profiler herinde (selvfølglig meget godt ramt man bruger konge som profilnavn i narcesissemens navn) ikke andet at give sig til hele dagen andet end at mistænke nye bruger oversat til nye medlemmer er tydeligvis ikke velkomne. Jeg kan ikke se jeg nogensinde gider bruge min tid på at lave anmelder til hjælp for andre under de vil kær og lukker derfor min profil igen.

Sørgeligt man nærmest at oploade billeder at sit kørekort mm for ikke at blive kaldt løgner.

Skrevet

Jeg synes også der bliver lagt alt for meget vægt på hvor mange indlæg man har skrevet, frem for hvad man rent faktisk skriver. Der er uendeligt mange indlæg, som handler om at man ikke bør stole på nye brugere. Det korte af det lange er, at eroguide.dk har brug for nye brugere, for at få nyt liv. Og ja, falske anmeldelser kan være et problem, men enhver kan jo vurdere troværdigheden på egen hånd.

Skrevet
Esbjergboy skrev, for 28 minutter siden:

Kære alle

Jeg meldte mig ind i jeres forum efter at have fulgt med på side linjen igennem længere tid. Ideen om et sted at udveksle erfaringer er genial. Desvære har visse profiler herinde (selvfølglig meget godt ramt man bruger konge som profilnavn i narcesissemens navn) ikke andet at give sig til hele dagen andet end at mistænke nye bruger oversat til nye medlemmer er tydeligvis ikke velkomne. Jeg kan ikke se jeg nogensinde gider bruge min tid på at lave anmelder til hjælp for andre under de vil kær og lukker derfor min profil igen.

Sørgeligt man nærmest at oploade billeder at sit kørekort mm for ikke at blive kaldt løgner.

Synes det ville være en skam hvis du forlod forummet, men kan sagtens forstå hvorfor du vælger som du gør.

Skrevet

Jeg kom også med en positiv anmeldelse første gang, Veronica var anmeldt tidligere med forskellige meninger, men hun var mit første besøg og det var positivt. Virkelig pæn, og sød og rar.

Der kom ikke noget på den, det er egentlig lige meget. Men det kan jo være svært at komme med noget negativ, du møder op det er pigen på billederne, hun er behagelig. Og der er ikke noget at sammenligne med, derfor vil den vel være positiv. Du er mand du har lige fået fi…, der skal sgu ikke så meget til for at man er glad.

Første besøg er lidt grænseoverskridende, men pas på, tror jeg kunne købe en lille bil for det jeg har brugt ved hende der var mit første besøg.

Bare bliv, så kan du jo skrive når den første formue er brugt.

Skrevet

Det er sørgeligt at nye brugere bliver udsat for den form for mistænkeliggørelse - Men i stedet for at forlade sitet igen inden det overhovedet er begyndt at blive sjovt, så fuck haterne og knald hele Jylland og anmeld hver eneste udløsning.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.