Hop til indhold

Cansu i Rødovre, en cute lille pige

Featured Replies

Skrevet

Cansu

og Cansu igen

(to forskellige ID#NUMRE)

Efter en afbrænding tidligere på ugen tog jeg chancen på en formiddag her i weekenden, og med bedre held. Det var let at lave en aftale, men mindre let at finde indgangen i den grå bygning: Man skal ind i opgangen fra døren på bygningens nordlige side (venstre, når man ser den fra vejen), op på 1./øverste sal og så døren til højre. Det er Cansu på billederne, og de er endda taget i værelset, som jeg var inde i. Hun er mindre end jeg havde forventet, måske kun 155-157 cm, og så slank at hun næppe vejer mere end 44-45kg. Hun har en fast numse og pæne, naturlige bryster (lidt store, mørke vorter, som hun ikke vil have kysset). Cansu har også en lidt sort kropsbehåring, men hendes velformede mis er intimbarberet.

Hun talte dårligt engelsk, men var smilende og imødekommende - jeg fik lov at bruge og selvmontere et medbragt Skyn kondom, selvom hun gerne ville have det på før jeg var ordentligt stiv. Pga af den dårlige kommunikation, opgav jeg blowet og gik direkte til missionæren. Cansu lagde sig villigt ned og spredte benene mens hun kom lidt glidecreme på, hvorefter jeg trængte ind i hende. Hun er stram og stønnede lidt, men efterhånden kunne jeg komme helt ind. Der gik ikke længe før en gammel ven kaldte på mig, og jeg afleverede på min ladning mens hun stønnede og hendes lille hund gøede udenfor.

Cansu trippede rundt og nynnede mens jeg fik tøj på, og 10-12 minutter senere stod nede på vejen med et smil på læben. Kommer jeg igen? Sikkert ikke, for der en anden pige i nærheden som har nogenlunde de samme kvaliteter men som er lige et hak mere harmonisk skruet sammen og som jeg har en ret god kemi med.

Skrevet

Jeg syntes desværre hun har alt for meget hår på kroppen. Men er enig i din oplevelse, hun er super sød.

Redigeret af Yandex

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.