Hop til indhold

Sporet at man søger tlf nr og andet ?

Featured Replies

Skrevet

Søgte et telefonnummer og fandt navn og adresse .

Så får jeg en besked om at det ikke er diskret jeg har søgt ? Kan det spores. Det var krak og navn på Facebook jeg så . Uden like eller kommentar selvfølgelig.

Tror det ikke, måske var det et gæt, fra den anden.

Redigeret af herrens
Manglede info

Skrevet

Uden at være helt sikker mener jeg det på et tispunkt kom en funktion på FB hvor man kan se hvem som har set ens profil. Så hvis en ukendt person har søgt / kigget lige midt i Jeres kommunikation har hun nok regnet den ud.

Personligt synes jeg der er forskel på af tjekke nummeret på 180 for anmeldelser også krak, etc. så ville også selv kommentere på det.

Skrevet

Jeg er ret sikker på at du kan søge på både FB og Kraks uden at vedkommende kan se det 🤔

Personligt har jeg aldrig fået en notifikation om at nogen synes at jeg er interesant og har heller aldrig hørt andre nævne det 🤔

Så søg du bare løs hvis du synes det er spændende 😏😉

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 4 minutter siden:

Uden at være helt sikker mener jeg det på et tispunkt kom en funktion på FB hvor man kan se hvem som har set ens profil. Så hvis en ukendt person har søgt / kigget lige midt i Jeres kommunikation har hun nok regnet den ud.

Personligt synes jeg der er forskel på af tjekke nummeret på 180 for anmeldelser også krak, etc. så ville også selv kommentere på det.

Tror ikke den fb funktion findes. Men du vil jo ikke vide om nogen har søgt ?

Redigeret af herrens
Korrektion

Skrevet

Det var muligt i FBs første tid. Det er ikke muligt nu, medmindre du har set deres stories. Så kan man vist se, hvem der har set dem, præcis som på IG.

Skrevet

Her er hvad chatgpt siger:

Krak: Hvis du søger på en persons navn, telefonnummer eller adresse på Krak, får personen ikke besked om det og kan ikke se, hvem der har foretaget søgningen. Et opslag efterlader altså ikke et synligt spor hos den person, du søger på.

Facebook: Hvis du søger efter en persons navn og ser vedkommendes profil, får personen ikke en notifikation om, at du har søgt på dem eller besøgt profilen. Facebook har heller ikke en almindelig funktion, hvor man kan se, hvem der har besøgt ens profil.

Det ændrer sig, hvis du foretager en synlig handling: liker/reagerer, kommenterer, sender venneanmodning eller besked, eller i visse tilfælde ser en Story, hvor ejeren kan se seerne.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.